// ۰۷ تیر ۹۷ ، ۲۱:۵۶

سال 2018 نیز سالی بود که رد پای بسیاری از مدهای گذشته را در آن می بینیم. اگر دوست دارید بدانید که در صنعت مد و فشن این سال چه گذشت، در ادامه مطلب با مجله اینترنتی چفچفک همراه باشید.

پولک دوزی

اگر به هفته های مد نگاهی انداخته باشید، می بینید که پولک دوزی بار دیگر مورد توجه طراحان مد قرار گرفت. این مد بیشتر برای تابستان 2018 طراحی شد. برندهای مشهوری چون تام فورد و مارک جاکوبز، از این مد بسیار استقبال کردند و در کلکسیون لباس هایشان، از پیراهن گرفت تا شلوار و بلوز، از پولک استفاده کردند. این مدل برای افرادی که دوست دارند چون ستاره ای بدرخشند، انتخاب خوبی ست.

رنگ های پاستلی

رنگ های بولد مانند بنفش، لیمویی یا آبی امسال بیش از همیشه روی مد بوده اند. بنابراین بهتر است که دور رنگ های خنثی مانند سفید، مشکی یا خاکستری را خط بکشید و به جای آن از رنگ های جسورانه تری استفاده کنید. رنگ های پاستلی برای فصلی چون تابستان نیز بسیار مناسب و در عین حال هیجان انگیزند.

طرح چهارخونه

اگر یادتان باشد طرح های چهارخونه چندین سال پیش روی مد بودند. امسال نیز بار دیگر شاهد این طرح روی لباس ها و اکسسوری ها بوده ایم. یکی از عوامل تاثیرگذار بر مد کردن این طرح، ویکتوریا بکهام بود. او این طرح سنتی را در قالبی مدرن قرار داد و روانه بازار کرد.

پلاستیک

یکی از مدهای بهار و تابستان 2018، استفاده از پلاستیک در لباس ها و اکسسوری ها بود. برندهایی چون شنل، باربری، تاپشاپ، کلوین کلاین و فندی از برندهایی بودند که این مد را در فشن شوهایشان معرفی کردند. از لباس گرفته تا کیف و کفش، شما می توانید طرح های پلاستیکی را در رنگ های مختلف مشاهده کنید.

ریش ریش

برندهای مشهوری چون بوتگا ونتا و لوئه‌وه از اولین برندهایی بودند که طرح ریش ریش را روی لباس ها به کار گرفتند. پس از آن بود که لباس های زیادی از این مدل روانه بازار شد و طرح ریش ریش تبدیل به یکی از طرح های پرطرفدار سال شد.

رنگ های بولد

تابستان فصل رنگ های بولد است. در این فصل گرم، نه تنها آرایش و رنگ لاک بلکه رنگ لباس مان را نیز باید روشن تر و رنگی تر انتخاب کنیم. رنگ های بولد از مدهای تابستان 2018 هستند، از این رو هر چه رنگ لباس تان جسورانه تر باشد، جذاب تر به نظر می آید.

تور

به کار بردن تور در لباس بار دیگر توجه طراحان مد را به خود جذب کرد. اما تفاوتی که مد امسال با سالهای دیگر دارد در این است که تور برای تمام لباس به کار نمی رود، بلکه تنها قسمتی از لباس، به عنوان مثال شانه ها یا آستین ها، را در بر می گیرد به طوری که طرح زیر آن مشخص باشد.

برترین ها : سایت سرگرمی چفچفک

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.