// ۱۱ دی ۹۶ ، ۰۹:۴۳

یک زن تایلندی که نمی خواست نامش فاش شود، با انتشار عکس خود در فضای مجازی به مردم هشدار داد که بدون تحقیق و پرس‌وجوی درست در مورد کلینیک و پزشک متخصص، صورت و بینی خود را دست جراح ندهند.

داستان از این قرار است که این خانم، بودجه اندکی برای عمل زیبایی بینی خود داشته، از این رو به کلینیکی ارزان‌قیمت در یکی از شهرهای جنوبی کشور تایلند به نام هات یایی می رود.

کلینیک رینوپلاستی مذکور برای خوش‌فرم شدن بینی، یک ایمپلنت سیلیوکونی، مشابه آنچه در عمل زیبایی سینه استفاده می کنند، در بینی و فاصله دو چشم این خانم کار می گذارد.

این خانم از عفونت شدید که موجب ورم کردن محل عمل شده بود، به شدت رنج می برد. تا اینکه در نهایت، بدنش این قطعه سیلیوکونی را پس زده و در اتفاقی عجیب، از پوست صورت بیرون می زند.

همان طور که در تصویر می بینید، ایمپلنت از بین دو ابروی این خانم بیرون آمده و منظره بسیار بدی را ایجاد کرده است. این خانم تایلندی به کلینیک یادشده مراجعه می کند تا پزشکان به وی کمک کرده و این اشکال را برطرف کنند. اما آنها مسئولیت اشتباه خود را به عهده نمی گیرند.

در نهایت، این خانم پس از انتشار این خبر در اینترنت و گفت‌وگو با رسانه های محلی، به مرکز جراحی پلاستیک در شهر بانکوک رفته و در آنجا، ایمپلنت مورد بحث را از صورت خود خارج می کند. اما معلوم نیست که آیا جراحان پلاستیک می توانند حفره باقی مانده در بالای پیشانی وی را از بین ببرند یا خیر!

عمل زیبایی بینی یکی از رایج ترین جراحی ها در قاره آسیا بشمار می رود. مردم کشورهای جهان سوم سعی می کنند تا عمل های زیبایی چهره خود را زیباتر کرده و به ایده آل های غربی شبیه شوند. اما در بسیاری از مواقع، به ویژه کسانی که قصد دارند با کمترین هزینه، به آرزوهای خود برسند، تلاش هایشان نتیجه عکس داده و چهره شان بدتر از قبل می شود.

به همین خاطر، این زن تایلندی که قربانی تبلیغات نادرست کلینک های ارزان قیمت شده بود، با انتشار عکس های خود در فضای مجازی به بقیه هشدار داده که بدون تحقیق، زیر تیغ جراحی پزشکان ناکارآمد نروند.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.

دیدگاه ها  ۱

  1. عرفان ... | ۱۱ دی ۹۶ ، ۱۰:۵۹ | لینک
    دنیای کامپیوتر:
    (چه تاسف بار)
    • | ۱۱ دی ۹۶، ۱۱:۲۰
      میگن خوشگلی درد سر داره..برای این این مدلی درد سر داشته:):)