// ۲۶ مرداد ۹۶ ، ۱۴:۴۹

همگی می‌دانیم که چرا به حفاظت از اشعه‌های مضر  UV احتیاج داریم. این اشعه، نه تنها باعث لکه‌های تیره می‌شوند، بلکه پوستتان را شل وکدر می‌کنند.

1- محافظت در برابر نور خورشید

همگی می‌دانیم که چرا به حفاظت از اشعه‌های مضر  UV احتیاج داریم. این اشعه، نه تنها باعث لکه‌های تیره می‌شوند، بلکه پوستتان را شل وکدر می‌کنند. برای محافظت از پوستتان به محلول ASTALIFT White Perfect UV Clear نیاز دارید، این محصول بیس آرایشی با محافظSPF می‌باشد. این محصول که باعث افزایش درخشندگی در پوستتان می‌شود دارای فرمول Nano AMA و NanoAstazanthin می‌باشد، که رنگ پوستتان را روشن می‌کند و با جلوگیری از تولید ملانین به نبرد با لکه‌های دوران پیری می‌رود. همچنین یکی از ویژگی‌های محصول UV Action Capsules وجود ترکیبات افزوده شده مثل ویتامین C است، که برای حفاظت در مقابل اشعه‌های UV می‌باشد. حتی محلول ASTALIFT White Perfect UV Clear با داشتن UV، رنگ را در حضور UVA تغییر می‌دهد، بنابراین می‌دانید که چه زمانی SPF را اضافه کنید. 

 

۲- مراقبت های ویژه

می‌خواهید مانند الماس بدرخشید؟ پس مراقب پوستتان باشید. شما به ماسک روشن کننده ASTLIFT  با بسته‌بندی شده با AMA و  Arbutin نیاز دارید که با دو برابر کردن مقدارش روی قسمت‌های، گونه‌ و شقیقه، نه تنها لکه‌های تیره را کم رنگ می‌کنند بلکه مانع از بیشتر شدن لکه‌ها هم می‌شوند. این ماسک سه نوع کلاژن به صورت‌تان می‌دهد. ماسک را  برای ۱۵ تا ۲۰ دقیقه روی پوست‌تان قرار دهید و اجازه دهید کارش را انجام دهد. 

 

3- ویتامین تقویتی

معجون ASTALIFT White Shield Drink که شامل کلاژن خالص مولکولی کمیاب می‌باشد، به راحتی قابل نوشیدن است و مقدار آلودگی هایی که باعث تلخی در دهان می شود را کم می کند. 

4- درخشش پاک

به طور عادی پوست درخشان، مثل یک راز حل نشدنی به نظر می‌رسد. سوال این است که "چطور می‌توانم پوستی درخشان داشته باشم؟

  فرمول White Brilliance®collection  از عصاره گل چینی، غنچه نیمه شفاف بومی آسیا ساخته شده است،که مدت زیادی در طب سنتی استفاده شده تا روشنی و صافی پوست آسیب دیده را به حالت اول بازگرداند. با افشای گنجینه رازهای روشن کردن پوست، به طور استثنایی منبع غنی از آنتی اکسیدان‌ها و عوامل تسکین دهنده معلوم برای پوست با رادیکال‌های آزاد می‌جنگند و پوستی را مورد هدف قرار می‌دهند که ممکن است با قرار گرفتن در معرض فشارهای زیست محیطی تیره یا آسیب دیده شده باشد.  

 

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.

دیدگاه ها  ۱

  1. old | ۲۲ شهریور ۹۶ ، ۲۰:۳۹ | لینک
    Ꭻust desire to say уour article is as astonishing.
    The сlarity on your post is just nice and that i can assume
    you're knowledցeable on this subject. Fine with your permіssion let
    me to grasp your feed to keep updated with coming neаr near post.
    Thanks 1,000,000 and please continue the еnjoyable work.
    • | ۲۲ شهریور ۹۶، ۲۳:۲۲
      Hello..
      I do not remember much of your language ...
      Using my blog is free.
      There is no problem copying the content.
      Use my blog contents.