// ۲۶ آذر ۹۶ ، ۱۰:۱۷

عاشقم باش

هرچند همه بگویند،که رسیدنمان بهم

محال‌ ترین اتفاقِ تاریخ است !

عاشقم باش

و بگذار که به همه ثابت‌شود

ما همان ممکن‌ ترین محالِ دنیا خواهیم‌ بود

 

 

عکس نوشته فانتزی عاشقانه برای پروفایل

 

شکستن دل کسی که …

عاشق توست کار ساده ایست

اگر راست می گویی

دل کسی را بشکن که عاشقش هستی …

 

عکس فانتزی دخترونه برای پروفایل

 

بیا باز فریب بخوریم

تو فریب حرف‌های مرا و

من فریب نگاه تو را…

مگر زندگی چه می‌خواهد به ما بدهد

که تو از من چشم برداری و من نگویم که دوستت دارم …

 

عکس فانتزی دخترونه برای پروفایل

 

نه جانم

مرد و زن ندارد !

به نقطه ی عشق که رسیدی

شورانگیز باش برای عاشقانه هایت …

میان جمع رویش را ببوس …

میان مردم فریاد بزن ” دوستت دارم “

و اگر کسی چشم غُره ای رفت

دعایش کن تا عاشق شود !

همین …

 

عکس نوشته فانتزی عاشقانه برای پروفایل

 

مرا به بوی خوشَت

جان ببخش وزنده بدار

که از تو چیزی از این بیشتر

نمی خواهم

 

عکس فانتزی دخترونه برای پروفایل

 

به خاطر بسپار ؛

تا همیشه بدانی

زیباترین منش آدمی مهر و محبت اوست

پس محبت کنید

چه به دوست

چه به دشمن

که دوست را بزرگ می کند و دشمن را دوست …

 

عکس فانتزی دخترونه برای پروفایل

 

منحنی لبـخندت

خط عمر من است

عمیق تر بخند، زندگیِ جاودانه میخواهم

 

عکس فانتزی عاشقانه برای پروفایل

 

به شنبه های من رنگِ آمدن بزن …

هیچ شنبه ای …

بدون رنگِ حضورت بخیر نیست !

 

عکس فانتزی دخترانه برای پروفایل

 

من …

صبح ترین حالت یک عاشقم ای دوست …

تو …

خنده ترین حالت زیبای لبم باش …

 

عکس فانتزی دخترانه برای پروفایل

 

آنچنان در من عمیق شده‌ ای …

که درست یادم نیست …

قبل از تو، به چه سبکی زندگی می کردم …

 

عکس فانتزی مادر برای پروفایل

 

من چنان محو سخن گفتن گرمت بودم …

که تو از هر چه که دم میزدی

آن دم خوش بود

 

عکس فانتزی دخترانه برای پروفایل

 

 

در زندگی

هیچ چیز

مهم تر از این نیست

که با قلب خود

در آرامش باشی …

 

عکس فانتزی عاشقانه برای پروفایل

 

به تو خیره میشوم

چشم هایم درد میگیرند

در حجم نگاه من،جا نمی شود

ابعاد زیبایی تو

 

عکس فانتزی عاشقانه برای پروفایل

 

میپرسند که ﭼﺮﺍ ﺩﻭﺳﺘﺶ ﺩﺍﺭی ؟

ﻭ ﻣﻦ ﺟﻮﺍبی نمیدهم …

ﺑﻪ ﮔﻤﺎﻧﻢ ﺍﻳﻦ “ﭼﺮﺍ ﺩﻭﺳﺘﺶ ﺩﺍﺭی ؟! “

ﺍﺣﻤﻘﺎﻧﻪ ﺗﺮﻳﻦ ﺳﻮﺍﻝ ﺩﻧﻴﺎﺳﺖ

ﺁﺩﻡ ﻫﺎ ﺑﺲ که عاقلند نمی ﻓﻬﻤﻨﺪ

که ﺍﻳﻦ “ﭼـﺮﺍ” ﺑﺮﺍی ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻦ، ﺍﺿﺎﻓﻪ ﺍﺳﺖ

اصلا خرابش میکند

نمی ﺧﻮﺍﻫﻨﺪ ﺑﻔﻬﻤﻨﺪ که ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﺗﻮ

ﺣﺎﻟﻢ ﺭﺍ ﺑﻬﺘﺮ می کند …

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.