// ۲۵ فروردين ۹۷ ، ۲۳:۵۱

خواننده های حرفه‌ای همیشه در مرکز توجه‌ ها قرار دارند و به همین خاطر لازم است که بیشتر وقت خود را به رسیدگی به تیپ و ظاهرشان اختصاص دهند.

هنرمندان زن وقتی قصد حضور در یک مکان عمومی را دارند، سعی می‌کنند تا حد امکان مرتب و آرایش کرده باشند. اما در سال‌های اخیر گرایشی مبنی بر «زیبایی طبیعی» در میان زنان سراسر دنیا شکل گرفته و شماری از هنرمندان مشهور جهانی نیز سوار بر این موج، عکس‌هایی از صورت‌ های بدون آرایش خود را با دوستدارانشان به اشتراک می‌گذارند.

ادامه یافتن چنین رفتار ستودنی و جذابی کمک می‌کند تا زنان با اعتمادبه‌نفس بیشتری به زندگی روزمره خود بپردازند و به این باور برسند که همه زندگی آنها مبتنی بر زیبایی ظاهری نیست. اگرچه از ابتدای خلقت بشر و تا کنون، زیبایی زن یکی از معیارهای اصلی تحسینش بشمار می‌رفته اما باید اذعان داشت که ظاهر اشخاص تنها فاکتور برای زیبایی آنها نیست.

سیرت و ذات انسان‌ها در چهره‌شان نمود پیدا می‌کند و آنچه که ما به صورت کلی از یک شخص مشاهده می‌کنیم، در واقع ترکیبی از صورت و سیرت است و هیچ‌کدام منهای دیگری نمی‌تواند مصداق زیبایی یا زشتی باشد.

البته بهتر است از این مبحث خارج شده و دوباره به موضوع اصلی این مطلب برگردیم که به صورت‌های بدون آرایش هنرمندان مربوط بود. همان‌طور که اشاره کردیم، در جریان حمایت از زیبایی طبیعی یا به اصطلاح عامیانه، «نَچرال بیوتی»، برخی هنرمندان به انتشار عکس‌های بدون آرایش خود پرداخته‌اند که در ادامه می‌توانید شماری از آنها را به تماشا بنشینید.

ادل

بیشتر عکس‌های اینستاگرام ی ادل به پشت‌ صحنه اجراهایش مربوط است و اغلب چهره او را بدون آرایش نشان می‌دهد. این هنرمند دوست‌ داشتنی با صدای قدرتمند و ستودنی خود در عکس‌های طبیعی از صورتش در واقع به نمایش شهامت و اعتماد به نفس خود نیز می‌پردازد.

آلیشیا کیز

آرایشگر آلیشیا کیز به رسانه‌ها گفته که او با ماسک‌ های طبیعی به مراقبت از پوست خود می‌پردازد. این خواننده آمریکایی اغلب آرایش اندکی دارد و سعی می‌کند تا حد امکان صورتش طبیعی به نظر برسد و از آرایش غلیظ و تغییردهنده پرهیز می‌کند. کیز جزو نخستین هنرمندانی بود که با چهره بدون آرایش بذر نچرال بیوتی را کاشت و اعتمادبه‌نفس و قدرت را به زنان هدیه کرد.

بریتنی اسپیرز

بریتنی نیز در یکی از پست اینستاگرامی خود عکسش را همرسانی کرده و نوشته که این خود واقعی اوست.

کری اندروود

آندروود نیز در یک پست چهره برافروخته خود پس از انجام ورزش سخت در باشگاه را با هشتگ #KeepingItReal با طرفدارانش به اشتراک گذاشت.

سی‌یرا

سی‌یرا که در حال حاضر باردار است سعی می‌کند اغلب آرایش نداشته باشد یا خیلی کم آرایش می‌کند. وی یکی از طرفداران زیبایی طبیعی است.

دمی لواتو

دمی لواتو تصویری از صورت بدون آرایش خود را به اشتراک گذاشته که نشان می‌دهد صورتش کک‌ومک دارد که بسیار جالب و دوست‌داشتنی است.

کشا

کشا نیز در اینستاگرام خود عکس‌های بدون آرایش زیاد دارد. کک‌ و مک‌های صورت این خواننده نیز بافت جالبی به پوستش بخشیده و قشنگ دیده می‌شود.

لیدی گاگا

این خواننده پردرآمد آمریکایی، ملکه عکس‌ های بدون آرایش است و اغلب مواقع عکس‌های بدون آرایش خود را با طرفدارانش به اشتراک می‌گذارد.

لرد 

لرد کاملا واضح و بدون پنهان‌کاری از اکنه داشتن پوست خود در مجامع خبری صحبت می‌کند. او خیلی مواقع عکس‌های صورت بدون آرایشش را پس از شستن با دوستدارانش به اشتراک می‌گذراد. سلفی‌های این خواننده نیز همانند ترانه‌هایش طبیعی و واقعی هستند.

ماریا کری

البته در این عکس ماریا کری اندکی رژگونه و برق لب دیده می‌شود اما به هر حال کم آرایش‌تر از چهره همیشگی اوست.

ریحانا

ریحانا بدون آرایش نیز چهره زیبایی دارد و خودش هم از اینکه بدون آرایش در انظار عمومی ظاهر شود، مشکلی ندارد.

مایلی سایرس

با اینکه صورت این خواننده جوش و لک دارد اما او نیز از اینکه سلفی بدون آرایش خود را در شبکه‌های اجتماعی پست کند، هیچ ابایی ندارد.

مری جی بلایژ

این خواننده و ترانه‌سرای آمریکایی نیز گاهی با کلاه لبه‌دار و بدون آرایش در مکان‌های عمومی حضور به هم می‌رساند.

گون استفانی

انتشار عکس بدون آرایش استفانی باعث شد تا طرفدرانش در اینستاگرام حسابی از او تعریف و تمجید کنند.

الی گولدینگ

گولدینگ زمان زیادی از زندگی خود را به ورزش و پرورش اندام اختصاص داده است و به ادعای خودش داشتن پوست تمیز  برای ورزش یک ضرورت محسوب می‌شود.

نیکول شرزینگر

این خواننده، شاعر، رقصنده و مدل آمریکایی نیز بدنبال طرح تشویق زنان در راستای تقدیر زیبایی طبیعی خود، عکسی از صورت بدون آرایشش را هنگامی که با خانواده برای تفریح به هاوایی رفته بود، با طرفدارانش به اشتراک گذاشت.

بیانسه

این خواننده محبوب سبک پاپ نیز جزو کسانی است که در کمپین حمایت از افزایش اعتمادبه‌نفس زنان و قدرتمند بودن آن ها شرکت کرده و گهگاهی تصاویری از چهره بدون آرایشش را با دوستدارانش به اشتراک می‌گذراد.

جسیکا سیمپسون

پوست خانم سیمپسون بسیار شفاف و خوب است و این را می‌توان در سلفی بدون آرایشش به خوبی مشاهده کرد.

هیلاری داف

هیلاری داف با انتشار این عکس نشان داد که بدون آرایش نیز بسیار زیباست.

مدونا

این خواننده قدیمی و مشهور در سال ۲۰۱۷ یک سلفی بدون آرایش از خود منتشر کرد.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.

دیدگاه ها  ۱

  1. پریسا سادات .. | ۰۹ تیر ۹۷ ، ۱۵:۳۳ | لینک
    واو:|
    • | ۹ تیر ۹۷، ۲۲:۳۶
      ممنون