برند Stradivarius را میشناسید؟
خواهر Zara، مغازههایی شیک و لوکس. قیمتهایی نه چندان بالا برخلاف کیفیتهایی مناسب. همگام با آخرین تغییرات دنیای فشن. بیش از ۶۷۰۰ شعبه در ۸۸ کشور جهان.شاید اگر قرار باشد برند Stradivarius را در چند جملهی کوتاه توصیف کرد همین چند جمله بالا به خوبی معرف میزان محبوبیت و کیفیت این برند در سراسر جهان باشد.
Stradivarius در سال ۱۹۹۴ در بارسلونای اسپانیا تاسیس شد و پنج سال بعد به دلیل “موقعیت اقتصادی خوب و پتانسیل بالای رشد و نیز تمرکز همیشگی بر روی آخرین تغییرات دنیای مد” توسط غول صنعت پوشاک جهان Inditex (شامل زیر مجموعه های Zara، Bershka، Massimo Dutti، Pull&Bear و …) خریداری شد، تا سرآغازی باشد بر توسعه ی سریع و درنوردیدن بازار پوشاک و البسه.
این کفش را میتوانید در سایت مدیسه خریداری کنید:
لوگو و نام این شرکت برگرفته از یکی از قدیمیترین تولیدکنندگان ویولن جهان در قرون ۱۷ و ۱۸ است و ممکن است در ذهن شما چنین متبادر شود که سیاست شرکت تولید لباسهایی با پرستیژ “آنتیک” باشد، اما در حقیقت هدفگذاری این مجموعه بیشتر خانمهای ۲۰ تا ۳۵ سالی است که “برای پوششی شبیه مادرانشان بسیار جوانند و سبکهای نوجوانان نیز برایشان جذاب نیست”. پس اگر شما هم خانم جوانی بین ۲۰ تا ۳۵ سال هستید مطمئن باشید Stradivariusلباسی مناسب سلیقه و طبقه اجتماعی شما برایتان کنار گذاشته است.
با مراجعه به سایت این کمپانی به سادگی میتوانید دریابید که این شرکت در زمینه فروش لباس، کفش، کیفدستی و زیورآلات با قیمتهایی بسیار مناسبتر از آنچه در فروشگاههای ZARA وجود دارد فعالیت میکند. هدف اینجا هم یک چیز است “همگام بودن با مد و پوشش برای تمام سلایق”. در استرادیواریوس نیز همانند Zara سیاست fast fashion جاری است. طراحی و ارائه سریع مدهای جدید و خارج ساختن سریع مدهایی که مورد استقبال قرار نمیگیرند.
فروشگاههای استرادیوریوس شعب خود را در تمام قارهها گسترش دادهاند اما بنا بر سیاستی نامعلوم علاقهای به باز کردن شعبهای در آمریکا ندارند و در این باره هیچگاه توضیحی ندادهاند. یکی از رسانههای مطرح آمریکا در توصیف استرادیوریوس نوشته: ” استرادیوریوس، برند Zara است با قیمتی مناسبتر که آمریکایی ها نمیتوانند آن را داشته باشند!”