// ۰۳ شهریور ۹۶ ، ۱۴:۱۴

اغلب دوستداران قهوه از خوردن قهوه لذت میبرند ، اما تحقیقات نشان داده خوردن ۳ تا ۴ فنجان قهوه در روز باعث کاهش خطرات ناشی از دیابت نوع ۲ میشود.درحال حاضر گزارشات دانشمندان در ACS دفتر روزنامه محصولات طبیعی اشاره کرده که  ۲ ترکیب درقهوه وجود دارد که برای سلامتی مفید هستند.
محققان گفته اندکه این اطلاعات میتواند روزی کمک کند آنهارا به تولید داروی جدید در پیشگیری بهتر ودرمان بیماری.
بیماران مبتلا به دیابت نوع۲که به انسولین وابسته اند(هورمونی که کمک میکند گلوکزموجود درغذا به انرژی تبدیل شود)برای غلبه کردن به این وابستگی پانکراس مقداربیشتری انسولین میسازد،اما سرانجام این انسولین به طورکافی نمیتواند ساخته شود.
افزایش سطح گلوکزخون میتواندباعث مشکلات سلامتی شود،ازقبیل کوری وخسارات ابدی ناشی ازآن.
شیوه زندگی وژنتیک مختلف فاکتورهای خطرناک مرتبط با ابتلا به بیماری دیابت نوع ۲ هستند ، اما نشان داده شده که نوشیدن قهوه به پیش گیری از ابتلا به این بیماری کمک میکند.
گمان شده که کافئین موجوددر قهوه مسئول این موضوع خواهد بود،اما مطالعات نشان داده که کافئین تنها مدت کوتاهی تاثیربرروی گلوکزو انسولین دارد،و قهوه فاقد کافئین به اندازه همان نوع عادی قهوه تاثیرگذار می باشد.


کافستول و کافیک اسید هردو ترشح انسولین را در زمان زیاد شدن گلوکز افزایش دادند.
این گروه همچنین فهمیدند که بالابودن سطح گلوکز درسلول های ماهیچه ای باعث افزایش کافستول میشود.بطور متداول تجویزداروهای ضد دیابت نسبت به سطح این ماده تنظیم میشود.
آنها گفته اند که ساخت کافستول از دوجنبه مفیدمیباشد: بعنوان یک مورد خوب برای پیشگیری و درمان دیابت نوع۲.
بهرحال چونکه تصفیه کردن قهوه باعث حذف شدن بسیاری از کافستول موجود درقهوه میشود،محتمل است که ترکیبات دیگرهمچنین در این فواید سلامتی شرکت دارند

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.