// ۲۶ آبان ۰۱ ، ۰۰:۳۳

۳ بازی هیجانی؛ پرطرفدارترین بازی های سال ۲۰۲۲

پرطرفدارترین بازی های سال 2022

بازی‌های موبایلی از جمله محبوب‌ترین و مهیج‌ترین بازی‌های صنعت بازی برای گیمرها و علاقه‌مندان به بازی به شمار می‌آیند. گیمرها شیفته‌ی بازی‌های موبایلی آنلاین و آفلاین هستند. تا همین‌جا از سال 2022 می‌توان ادعا داشت که جدیدترین بازی‌های منتشر شده، از برترین و چشمگیرترین عناوین سال به شمار می‌آیند. از جمله بازی‌های پرطرفدار و محبوب سال ۲۰۲۲ که امتیاز بالایی دریافت کردند می‌توان به پابجی موبایل، کالاف دیوتی و فری فایر اشاره نمود.

اگر به سبک بازی‌های موبایل اکشن و گروهی علاقه‌مند هستید، هرکدام از این 3 بازی که بالاتر به آن‌ها اشاره نمودیم، با داشتن فضا و گرافیک فوق‌العاده انتخاب خوبی برای شما خواهند بود. تا انتهای این مقاله با معرفی بهترین و هیجانی‌ترین بازی های سال 2022 همراه ویکتورشاپ باشید.

 

معرفی بهترین بازی های ۲۰۲۲

همان‌طور که پیش‌تر گفته شد، بازی‌های اکشن محبوب سال 2022 یعنی پابجی موبایل، کالاف دیوتی و فری فایر بازی‌های محبوب و مورد علاقه‌ی گیمرها و کاربران به شمار می‌آیند. برای حس لذت تجربه از فضای بتل رویال درگوشی، گزینه‌ای به خوبی پابجی موبایل و دو مورد دیگر وجود نخواهد داشت. بازی در محیط پر از جزئیات و با رنگ‌بندی فوق‌العاده شفاف و وضوح تصویر زیاد همان چیزی است که گیمرها از فضای بتل رویا انتظار دارند. در ادامه به بررسی بیشتر این بازی‌ها می‌پردازیم.

بهترین بازی ۲۰۲۲ | پابجی موبایل

در بازی پابجی موبایل که به صورت آنلاین در سیستم‌های اندروید و آیفون ارائه می‌شود، بازیکنان در محیط‌هایی رها می‌شوند. هر یک از آن‌ها وظیفه دارند تا با گشتن در منطقه‌ها و جمع‌آوری آیتم‌های گوناگونی با هم مبارزه کنند. در انتهای این بازی هر بازیکنی که بتواند زنده بماند، برنده خواهد شد.

بهترین بازی ۲۰۲۲ | کالاف دیوتی موبایل

یکی دیگر از بازی‌های اکشن، هیجانی و محبوب 2022 Call of Duty (کال آف دیوتی) است که به نوبه خود یکی از موفق‌ترین سری بازی‌‌های آنلاین موبایلی است. شاید بتوان گفت پابجی نقش مهمی در ایجاد سبک بتل ایفا کرده است، اما به جرئت می‌توان ادعا کرد که کالاف دیوتی این سبک را کامل کرده است و به نوعی کامل‌ترین بازی بتل رویال به شمار می‌آید.

محبوبیت بالای کالآف دیوتی موبایل به این دلیل است که تجربه جذابی از سبک بتل رویال را ارائه می‌دهد. در این بازی در نهایت پس از مبارزه به عنوان تک بازمانده این جدال را خواهید برد. همچنین می‌توانید با کسب امتیاز و خرید پی سی از سایت ویکتورشاپ تسلیحات خودتان را تقویت نمایید.

بهترین بازی ۲۰۲۲ | فری فایر

سومین بازی پرطرفدار سال 2022 فری فایر است که مانند دیگر بازی‌های هم ژانر و رقیب خودش، در سبک بتل رویال است و اختلاف مهم این بازی با دیگر بازی‌ها این است که با حداکثر 50 پلیر انجام می‌شود. گرافیک بازی فری فایر خیلی بالا است و به علت حجم کمی که دارد به راحتی و بدون لگ در دستگاه موبایل شما قابل اجرا است و می‌توانید تجربه خوشایند و دلپذیری در حین بازی فری فایر داشته باشید.

 

درباره کالاف دیوتی موبایل و خرید سی پی

کالاف دیوتی موبایل

کالاف دیوتی از شناخته شده‌ترین و درخشان‌ترین بازی‌های آنلاین موبایل با سیستم اندروید و ios می‌باشد. فضای این بازی اکشن، استراتژیک و کاملا مهیج است. جریان و سبک بتل رویال کالاف دیوتی یکی از بی‌نظیرترین و مهیج‌ترین فضاهایی است که شما در بازی‌های موبایل تجربه می‌کنید. بازی کالاف دیوتی ویژگی‌های زیادی دارد از جمله ویژگی‌های اصلی این بازی این است که روی موبایل‌هایی که پردازنده و سخت افزار قوی دارند هم به راحتی قابل اجرا است. بازی کالاف سبک‌های مختلف و جذابی دارد:

  • حالت مولتی پلیر یا چند بازیکن
  • زامبی‌ها
  • بتل رویال

اگر شما قصد دارید در بازی Call Of Duty Mobile به قدرت بیشتری برسید و از تمام امکانات ویژه‌ی بازی برخوردار شوید، تجهیزات و سلاح‌های خود را پیشرفته و قوی‌تر کنید به خرید سی پی کالاف ارزان موبایل یا سکه‌های بازی کالاف نیاز پیدا می‌کنید. برای خرید cp (سی پی) کالاف دیوتی، می‌توانید از طریق سایت معتبر و مطمئن ویکتورشاپ نسبت به خرید سی پی با بهترین قیمت و سریع‌ترین زمان اقدام کنید.

 

درباره پابجی موبایل و خرید یوسی

PlayerUnknown’s Battlegrounds یا همان پابجی یک بازی محبوب، اکشن و سبک بتل رویال است که به وسیله استودیوی Bluehole و همینطور با موتورگرافیکی Unreal Engine 4 تولید و منتشر شده است. در بازی پابجی شما به عنوان یک پلیر وارد یک جزیره می‌شوید، هیچ چیزی در اختیار شما نیست و باید برای زنده ماندن مبارزه کنید. در بازی پابجی بر خلاف دو بازی محبوب دیگر یعنی کالاف و فری فایر، با حجم خیلی زیادی رو به رو خواهید بود و نیازمند داشتن حداقل 2 گیگ رم می‌باشید.

در بازی پابجی راه و روش‌های زیادی برای بردن، کسب قدرت و زنده ماندن برای شما وجود دارد. به عنوان مثال داشتن سلاح و مهمات در این بازی بسیار مهم است اما تهیه‌ی آن ها کار آسانی نیست.برای تهیه مهمات و اسلحه نیز راه های زیادی وجود دارد مثلا یکی را در بازی می‌کشید و سلاح های آن را غنیمت می‌گیرید.

روش بعدی هم خرید یوسی پابجی ارزان موبایل از سایت‌های معتبر است. قیمت خرید یوسی به دلار در ایران خیلی بالا است به همین دلیل سایت ویکتورشاپ با بهترین قیمت یوسی پابجی را در اختیار گیمرها قرار می‌دهد تا آن‌ها بتوانند با ارزان ترین قیمت و به راحتی یوسی موردنیاز خود را خریداری کنند.

 

درباره فری فایر و خرید جم

بازی فری فایر

بازی پرطرفدار و محبوب بعدی فری فایر است که به عنوان آتش آزاد یا آتش به اختیار هم شناخته شده است. سبک آن مانند بازی کالاف و پابجی اکشن و تلاش برای بقا و رشد و آنلاین است. خرید جم فری فایر ارزان دست شما را برای قدرتمندتر شدن و استفاده از امکانات فوق پیشرفته بازی فری فایر باز می‌کند. از این رو کسب جم فری فایر اهمیت زیادی در میزان هیجان و لذت بردن از بازی دارد.

 

سخن پایانی

سایت ویکتورشاپ  محصولات را با بسته‌های متنوع و قیمت مقطوع و پایین در سریع‌ترین زمان ممکن ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با خیال آسوده جهت خرید جم فری فایر از طریق ویکتورشاپ اقدام نمایید.

منبع: victorshop.net

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.