// ۰۴ مرداد ۹۶ ، ۱۶:۲۷

بالاخره شرکت رولز‌رویس به منظور حفظ فاصله از رقیبان تجاری اولین خودروی مفهومی ۶ متری فوق لوکس خودران را معرفی کرد. خودرویی که ۲۵ سال از زمان جلوتر است

 به گزارش مشرق، خودروی مفهومی ۱۰۳EX دارای امکاناتی فراتر از زمان است، به‌طوری‌که این خودرو فاقد تجهیزات رایج مثل فرمان و صندلی‌ معمولی است. در واقع تمامی این وسایل با یک نمایشگر بزرگ و مجموعه مبلمان داخلی جایگزین شده است.  

مدیر شرکت  BMW  که مالکیت برند رولزرویس را در اختیار دارد، در واکنش به معرفی طرح خودروی فوق‌لوکس عنوان کرد: مسلما شرکت رولزرویس در زمینه ساخت خودروهای لوکس همواره پیشتاز است و با معرفی مدل مفهومی خودران که حداقل ۲۵ سال تا ورود به دنیای واقعی زمان نیاز دارد، استانداردهای جدیدی در این صنعت معرفی شده است.  
 تمامی تجهیزات خودروی فوق‌لوکس ۶ متری ۱۰۳EX  تنها با سیستم دستیار صوتی پیشرفته قابل کنترل است.
  تورستن مولر، مدیر اجرایی شرکت رولزرویس اظهار کرد: با معرفی مدل ۱۰۳EX استاندارد جدیدی در زمینه خودروهای فوق‌لوکس آینده معرفی شد.  
وی در ادامه افزود: ساخت این سری مانند رویه فعلی شرکت، در تولید محدود و به دست بهترین کارشناسان صنایع خودروسازی انجام خواهد شد.

اخبارخودرو,خبرهای خودرو, 103EX

 

اخبارخودرو,خبرهای خودرو, 103EX

 

اخبارخودرو,خبرهای خودرو, 103EX

 

اخبارخودرو,خبرهای خودرو, 103EX

 

اخبارخودرو,خبرهای خودرو, 103EX

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.