// ۲۱ شهریور ۰۱ ، ۰۰:۲۲

پمپ روغن داغ از کجا بخریم؟

فروش و قیمت پمپ روغن داغ Hot Oil Pump

 

قیمت پمپ روغن داغ وابسته به نوع و برند و توان و قدرت آن می باشد. این که پمپ روغن داغ داری چه مشخصاتی باشد و ساخت کدام کشور باشد در قیمت پمپ روغن داغ بسیار تاثیر می گذارد. توانایی پمپاژ در پمپ روغن داغ تا دمای 350 درجه سانتی گراد و در پمپ های خطی آب تا دمای 180 درجه سانتی گراد قابلیت گردش را دارد. از جمله ویژگی های این پمپ همین تحمل بالای حرارت می باشد. جهت مشاور و قیمت پمپ روغن داغ می توانید با کارشاناسان ما تماس حاصل بفرمایید. پمپ سانتریفیوژ روغن داغ که با نام های پمپ سیرکوله روغن داغ و پمپ گریز از مرکز روغن داغ نیز شناخته می شود، که همگی آنها از نوع سانتریفیوژ بوده و معمولا برای جابجایی و سیرکوله کردن روغن داغ یا آب با دمای بالا استفاده می شوند. از بهترین برند های تولید کننده پمپ روغن داغ می توان به برند KSB آلمان اشاره نمود که بی شک بهترین تولید کننده پمپ صنعتی و روغن داغ در دنیا می باشد. و شرکت بوسترکار تمایم پمپ های روغن داغ KSB را دارا و آماده ارائه به کاربران خود می باشد.

پمپ روغن داغ

انواع پمپ روغن داغ

6 نوع پمپ صنعتی روغن داغ مورد استفاده در صنعت نفت و گاز

انواع پمپ های صنعتی روغن داغ برای انتقال سیالات در صنعت نفت و گاز مورد استفاده قرار می گیرند. پمپ های مورد استفاده در O&G را می توان بر اساس طراحی و ساخت آنها طبقه بندی کرد و به طور کلی به 6 دسته اصلی تقسیم می شوند:

 

  1. پمپ های گریز از مرکز Centrifugal pumps
  2. پمپ های پیستونی رفت و برگشتی Reciprocating plunger pumps
  3. پمپ های حفره ای پیشرونده Progressive Cavity pumps
  4. پمپ های دنده ای Gear Pumps
  5. پمپ های دیافراگمی Diaphragm pumps
  6. پمپ های اندازه گیری metering pump

 

1. پمپ های گریز از مرکز

 

پمپ های سانتریفیوژ رایج ترین انواع پمپ های مورد استفاده در صنعت نفت و گاز هستند. پمپ های گریز از مرکز از نیروی گریز از مرکز از طریق چرخش پروانه پمپ استفاده می کنند تا سیال را به داخل ورودی پمپ بکشند و از طریق نیروی گریز از مرکز آن را از طریق قسمت تخلیه وارد کنند. جریان عبوری از پمپ توسط شیرهای کنترل جریان تخلیه کنترل می شود.

2. پمپ های پیستونی رفت و برگشتی

 

پمپ های پلانجری یا پیستونی یکی از رایج ترین پمپ های صنعتی در صنعت نفت و گاز هستند. پمپ های پیستونی از حرکت رفت و برگشتی پیستون ها کمک گرفته و از پیستون ها برای فشار دادن سیال در یک سیلندر محصور به یک سیستم لوله کشی استفاده می کنند. پمپ های پیستونی به عنوان پمپ های جریان ثابت در نظر گرفته می شوند زیرا در یک سرعت معین، نرخ جریان با وجود فشار سیستم ثابت است. شیر تسکین بخشی ضروری از هر سیستم لوله‌کشی تخلیه پمپ پیستونی برای جلوگیری از فشار بیش از حد پمپ و سیستم لوله‌کشی است

3. پمپ های حفره ای پیشرونده

 

پمپ حفره ای پیشرونده نوعی پمپ جابجایی مثبت است و به عنوان پمپ پیچی غیرعادی یا پمپ حفره ای نیز شناخته می شود. با چرخاندن روتور آن، سیال را از طریق پیشرفت، از طریق پمپ، یک توالی از حفره های کوچک و ثابت و مجزا منتقل می کند. پمپ های حفره ای پیشرونده در کاربردهایی با ویسکوزیته بالا یا در صورتی که ترکیب سیال پمپ شده مورد نظر نباشد استفاده می شود.

4. پمپ های دیافراگمی

 

پمپ های دیافراگمی یکی از پرکاربردترین انواع پمپ های نفت و گاز در صنعت هستند و سیال را از طریق جابجایی مثبت با شیر و دیافراگم انتقال می دهند. اصل کار این پمپ این است که کاهش حجم باعث افزایش فشار در خلاء می شود و بالعکس. پمپ های دیافراگمی برای عملیات انتقال سیال با حجم بالا در پالایشگاه های نفت مناسب هستند. آنها همچنین به دلیل قطعات متحرک کمتر و اصطکاک کمتر در حین کار نسبت به پمپ های جابجایی مثبت به تعمیر و نگهداری بسیار کمتری نیاز دارند و در طرح های فشرده موجود هستند.

5. پمپ های دنده ای

 

پمپ دنده ای از مش بندی چرخ دنده ها برای پمپاژ سیال با جابجایی استفاده می کند. پمپ های دنده ای یکی از رایج ترین انواع پمپ های جابجایی مثبت برای انتقال سیالات صنعتی می باشد. پمپ های دنده ای همچنین به طور گسترده برای کاربردهای انتقال شیمیایی برای سیالات با ویسکوزیته بالا استفاده می شود. دو نوع اصلی وجود دارد: پمپ های دنده خارجی که از دو چرخ دنده خارجی استفاده می کنند یا چرخ دنده های زمان بندی که مجموعه دنده داخلی را به حرکت در می آورند. دنده های داخلی با هم تماس ندارند، بنابراین مایعات غیر روان کننده را می توان با پمپ های دنده خارجی پمپ کرد. پمپ های دنده داخلی از یک چرخ دنده محور محور برای به حرکت درآوردن دنده جفت داخلی استفاده می کنند. پمپ های دنده ای جابجایی مثبت (یا جابجایی ثابت) هستند، به این معنی که مقدار ثابتی از سیال را برای هر دور پمپ می کنند.

قطعات پمپ روغن داغ

پروانه پمپ روغن داغ (impeller hot oil pump)

پروانه پمپ روغن داغ دارای آلیاژی با تحمل حرارت بالا می باشد که بتواند مایعات نفتی با حرارت بالا را به راحتی عبور دهد و باعث افزایش فشار شود. شما می توانید پروانه پمپ روغن داغ را از بوستر کار تهیه نمایید.

شفت پمپ روغن داغ

فشار اصلی در تمامی پمپ ها موجود بر روی شفت می باشد به همین دلیل شفت های بکار رفته در پمپ های روغن داغ از بالاترین متریال بوده و دارای مقاومت بالایی می باشد. بوسترکار ارائه دهنده انواع شفت پمپ روغن داغ می باشد.

مکانیکال سیل پمپ روغن داغ

 

یکی از قطعات اصلی بر روی هر پمپی مکانیکال سیل آن می باشد به باعث عدم نفوذ مایع به داخل موتور الکتریکی می شود. بنابراین حتما مهم است که در پمپ های روغن داغ از مکانیکال سیل مناسب و با تحمل حرارت بالا استفاده شود. شما می توان مکانیکال سیل پمپ روغن داغ را از شرکت بوسترکار تهیه نمایید.

بدنه پمپ روغن داغ

تمامی قطعاتی که در پمپها بکار می رود نیار به یک محفظه یا پوسته یا بدنه دارد که بتواند این قطعات را در داخل خود جای دهد. و همچنین جنس بدنه هم به اندازه تمامی قطعات اهمیت دارد و ممکن است در اثر گذر زمان دچار آسیب شود. به همین دلیل بوسترکار بدنه پمپ روغن داغ را نیز آماده ارائه به کاربران خود نموده است.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.