// ۰۷ شهریور ۰۱ ، ۰۰:۴۳

رزرو لوکس ترین اتاق ها در تهران با کمترین قیمت در سایت سفرانه

رزرو لوکس ترین اتاق ها در تهران

اقامت در هتل های لوکس و لاکچری اگرچه با هزینه های بالایی روبرو است اما در جایگاه خدمات و کیفیت در رتبه بالایی قرار می‌گیرند. تهران به عنوان پایتخت ایران و بزرگترین شهر کشور دارای هتل های گوناگونی است اما در بین تمامی هتل‌های این شهر، هتل‌های پنج ستاره بیشترین تعداد رزرو را دارند. برای رزرو هتل های پنج ستاره شهر تهران بهترین انتخاب اتاق‌های رویال و یا ویژه هتل‌ها هستند تا علاوه بر راحتی بیشتر در طول اقامت از اماکنات بیشتری نیز بتوان استفاده کرد.

از سویی رزرو هتل های پنج ستاره و به خصوص اتاق های لوکس آنها با هزینه گزافی روبرو است. بهترین کا برای اقامت رد این اتاق ها دریافت رزرو خود از سایت سفرانه است. سفرانه یکی از برترین سایت‌های رزرو آنلاین هتل در ایران است که امکان رزرو ارزان‌تر اتاق های لوکس در هتل‌های پنج ستاره را برای مهمانان ایجاد کرده است. برای اشنایی بیشتر با بهترین اتاق‌های لوکس هتل های پنج ستاره تهران در ادامه این مطلب همراه سفرانه باشید.

هتل پارسیان آزادی

هتل آزادی از برترین هتل‌های تهران است که تمامی خدمات آن در درجه بالایی به مهمانان ارائه می‌شود. اتاق های هتل آزادی جزو بهترین واحدهای اقامتی در بین سایر هتل‌های تهران است اما در بین تمامی 470 واحد ااقمتی هتل یه واحد ویژه برای مهمانان در نظر گرفته شده است.

این سه واحد به صورت سوئیت طراحی شده و با اسامی سوئیت رویال، دوبلکس و پرزیدنتال برای رزرو به مهمانان معرفی می‌شوند. واحدهای رویال و دوبلکس برای اقامت دو نفر بوده و در صورت نیاز نیز یک تخته اضافه برای اقامت نفر سوم به این واحدهای تعلق می‌گید. سوئیت پرزیدنتال لوکس ترین واحدااقمتی هتل آزادی تهران است که برای اقامت 4 نفر بوده و هزینه رزرو آن نیز از تمامی واحدهای هتل بیشتر است.

سوئیت پرزیدنتال به طور معمول به عنوان محل اقامت مقامات عالی‌رتبه داخلی یا سران کشورهای خارجی که به تهران سفر می‌کنند، مورد استفاده قرار می‌گیرد، به صورت دوبلکس طراحی شده و از عالی‌ترین و به‌روزترین امکانات اقامتی و پذیرایی شامل دو اتاق خواب، اتاق نشیمن، اتاق مخصوص محافظ شخصی، سه حمام و سرویس بهداشتی مجزا، جکوزی، سه دستگاه تلویزیون، پرده با کنترل از راه دور، اتاق کار و فضای مخصوص برگزاری جلسه برخوردار است. برای اقامت در سوئیت پرزیدنتال هتل آزادی تهران می‌توانید به سایت سفرانه مراجعه کنید و با تخفیف باورنکردنی نسبت به تمامی سایت های آنلاین رزرو هتل در این اقامت خود را در این واحد رویایی تضمین کنید.

 

هتل هویزه تهران

هتل های چهار ستاره تهران نیز دست کمی از هتل های پنج ستاره ندارند و با قیمتی بهتر می‌توان اقامتی لوکس در بهترین واحدهای اقامتی را تجربه کرد. یکی از بهترین هتل‌های چهار ستاره در محدوده مرکزی شهر تهران قرار دارد؛ هتل هویزه است. این هتل علاوه بر دسترسی مناسب به تمامی نقاط شهر تهران دارای خدمات بسیار ویژه‌ای به خصوص برای ساکنان سوئیت‌های جونیور هتل است.

سوئیت جونیور ویژه‌ترین واحد اقامتی هتل هویزه تهران است که به صورت دو تخته و چهار تخته ارائه می‌شود. سوئیت چهار تخته مناسب اقامت خانوادگی بوده و با بهترین قیمت در سایت سفرانه می‌توان این واحد را برای اقامت خود در شهر تهران انتخاب کرد. کلیه اتاق‌های این هتل دارای روم سرویس، آب رایگان، صبحانه، یخچال، مبلمان، دراور، آباژور، میزتحریر، چای‌ساز، رخت آویز (در برخی واحدها)، کمد لباس (در برخی واحدها)، تلفن در اتاق، امکان شارژ وسایل الکترونیکی،  سیستم اعلام حریق و کلیه امکانات مطابق با استانداردهای یک هتل چهارستاره در تهران است.

 

هتل پارسیان استقلال

هتل پارسیان استقلال

بزرگترین هتل ایران و یکی از با سابقه‌های این صنعت بدون شک هتل استقلال تهران است. هتل استقلال در موقعیت استراتژیکی از شهر تهران قرار داشته و به جهت همین موقعیت بیشترین رزرو را دارد. هتل در کناره اتوبان چمران و نرسیده به پل پارک وی تهران قرار دارد و به مکان‌هایی مانند نمایشگاه بین المللی مشهد، سالن اجلاس سران و  مرکز همایش‌های صدا و سیما و مناطق تفریحی و توریستی شهر تهران مانند کوهستان توچال و بام تهران، کاخ سعدآباد، فرحزاد و درکه نزدیک است. این هتل دارای دو ساختمان در دو بال شرقی و غربی است که در حال حاضر به علت بازسازی هتل تنها بال شرقی آن فعالیت دارد. در این قسمت از هتل سوئیت رویال شرقی لوکس ترین واحد اقامتی هتل استقلال است که از قیمت مناسبی نیز در بی تمامی هتل‌های پنج ستاره تهران برخوردار است.

سوئیت رویال هتل استقلال چشم‌انداز کوه داشته و درون اتاق دارای میز ناهارخوری، اتاق جلسه در نظر گرفته‌شده‌است. صندلی ماساژ، جکوزی، وان، اتاق نشیمن با لوکس‌ترین مبلمان و کلیه امکانات این سوئیت لوکس هستند. رزرو این واحد اقامتی برای کسانی که برای سفر کری به تهران مراجعه می‌کنند پیشنهاد شده و با قیمت‌های مناسب سایت سفرانه پیشنهادی مقرون به صرفه محسوب می‌شود.

از امکانات خاص هتل استقلال نیز می‌توان به اینترنت وای فای نامحدود، روم سرویس 24 ساعته، خانه‌داری 24 ساعته، تلویزیون ال‌سی‌دی، ماهواره، تلویزیون کابلی مخصوص پخش فیلم، صندوق امانات، بالکن با چشم‌انداز رو به شهر و کوه‌های شمال تهران و امکان کشیدن سیگار در اتاق، سیستم سرمایش و گرمایش، یخچال، مینی بار، حمام، وان، سرویس بهداشتی فرنگی، سشوار، اتو، میز کار، میز آرایش و... اشاره کرد.

 

هتل پارسیان انقلاب

هتل پارسیان انقلاب

اقامت در هتل‌های پنج ستاره همانطور که گفته شد نیازمند هزینه بالایی است بنابراین با در نظر گرفتن هتل‌های چهار ستاره شهر تهران نیز می‌توان تجربه اقمتی لوکس را در این شهر داشت. هتل انقلاب تهران از دیگر هتل‌های چهار ستاره شهر است که در موقعیتی با دسترسی مناسب در مرکز شهر تهران قرار گرفته و به وسائل حمل و نقل عمومی نیز نزدیک است.

این هتل دارای دو دسته واحدهای اقامتی است که تعدادی از آن‌های به جهت بازسازی انجام شده بر روی تجهیزات و دکوراسیون اتاق دراای قیمت بیشتری هستند. اگرچه قیمت این واحدها بیشتر است اما امکانات و کیفیت آن‌های نیز بیشتر بوده وب رای داشتن اقامتی لوکس مناسب‌تر هستند.  سوئیت بزرگ دو تخته ویژه و سوئیت بزرگ دو تخته تجاری لوکس‌ترین واحدهای این هتل هستند که با کمترین قیمت ممکن در سایت سفرانه آماده رزرو هستند.

در این دو سوئیت بازسازی شده هتل انقلاب امکان اقامت دو نفر وجود داشته و می‌توان در صورت نیاز درخواست تخت اضافه برای اقامت نفر سوم را نیز داشت. از مزیت‌های هتل پارسیان انقلاب امکانات پذیرایی متنوعی مثل کافی‌شاپ، رستوران‌ها و سالن‌های پذیرایی و اتاق جلسات است. تالارها و سالن‌های پذیرایی هتل پارسیان انقلاب از خوش‌آوازه‌ترین و محبوب‌ترین سالن‌های پذیرایی در میان هتل‌های چهار ستاره تهران  است.

اگر اهل ورزش و تفریح هستید و نمی‌خواهید در طول اقامت در هتل، از برنامه‌های ورزشی خود عقب بمانید، می‌توانید روی سالن بدنسازی، استخر سرپوشده، سونا، جکوزی و استخر روباز هتل انقلاب حساب کنید. استخر روباز این هتل که مخصوص استفاده در فصل تابستان است از شهرت زیادی در بین مسافران و مهمانانی که اهل شنا و آفتاب گرفتن هستند، برخوردار است.

 

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.