// ۱۵ تیر ۰۱ ، ۰۳:۴۳

 دلایل خرید ایکس باکس سری ایکس چیست ؟

 

دلایل خرید ایکس باکس سری ایکس را به طور کامل بررسی می کنیم تا با اطمینان ، برای خرید این محصول اقدام نمایید.

مشخصات سخت افزاری ایکس باکس سری ایکس چیست ؟

ایکس باکس سری ایکس ، از جدیدترین کنسول های مایکروسافت است که به تازگی عرضه شده است. پردازنده مرکزی این دستگاه به صورت هشت هسته ای از نوع Zen2 است که دارای فرکانس 3.8Ghz می باشد. پردازنده گرافیکی ایکس باکس سری ایکس از برند AMD از نوع RDNA 2 است که دارای توان 12 ترافلاپسی می باشد.

این دستگاه دارای حافظه ذخیره سازی یک ترابایتی از نوع SSD است که بسیار پرسرعت است. همچنین حافظه ی داخلی آن معادل 16 گیگابایت GDDR6 می باشد. ایکس باکس ایکس ابعاد مناسبی دارد و خیلی کوچک یا خیلی بزرگ نمی باشد. شما با خرید ایکس باکس سری ایکس می توانید اجرای بازی ها را با رزولوشن خوبی تجربه نمایید.

اصلی ترین و مهمترین دلایل خرید ایکس باکس سری ایکس چیست ؟

چرا ما به شما توصیه می کنیم که ایکس باکس سری ایکس را خریداری کنید ؟ اگر می خواهید پاسخ این سؤال را بدانید باید موارد زیر را مطالعه کنید.

سرویس گیم پس و all access : این سرویس می تواند برای کاربران این کنسول بسیار کاربردی باشد. شما می توانید توسط این سرویس ها به بازی های زیادی دسترسی داشته باشید. کافیست هزینه اندکی پرداخت نمایید تا بتوانید به لیستی از بازی های جذاب و مهیج دسترسی داشته باشید و از تجربه ی آنها لذت ببرید. خرید این سرویس بسیار مقرون به صرفه است.

لوازم جانبی : یکی دیگر از دلایل خرید ایکس باکس سری ایکس را بررسی می کنیم. جالب است بدانید که این کنسول با لوازم جانبی های رایانه سازگاری دارد. بنابراین شما می توانید از لوازم جانبی های رایانه خود که معمولاً در اغلب خانه ها وجود دارند برای کنسول ایکس باکس سری ایکس استفاده نمایید.

قابلیت Quick Resume : اگر میان خرید PS5 و ایکس باکس سری ایکس مردد هستید ، تا انتها این مقاله را مطالعه کنید. قابلیت Quick Resume بسیار کاربردی است و مورد توجه کاربران قرار گرفته است. توسط این قابلیت می توان به اجرای چندین بازی به صورت همزمان پرداخت. شما به راحتی می توانید میان بازی ها شیفت کنید.

سازگاری با نسل های پیشین : یکی دیگر از دلایل خرید ایکس باکس سری ایکس ، سازگاری این کنسول با کنسول های نسل پیشین ( ایکس باکس اصل ، ایکس باکس وان ، ایکس باکس360 ) است. بنابراین شما می توانید از بازی های قدیمی خود استفاده نموده و آنها را در کنسول جدید خود تجربه نمایید.

پردازش عالی بازی ها : مشخصات پردازنده های این کنسول را به صورت خلاصه بیان نمودیم. این پردازنده ها سبب شده اند که این کنسول را بتوان غولی در پردازش بازی ها به حساب آورد. قدرت سخت افزاری این کنسول در مقایسه با PS5 بالاتر است.

کنسول ارزان تر نسل نهمی مایکروسافت کدام است ؟

مایکروسافت به ارائه کنسول های ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس در نسل نهم اقدام نموده است. دلایل خرید ایکس باکس سری ایکس را عنوان نمودیم. اما ممکن است برخی از کاربران توان خرید ایکس باکس سری ایکس را نداشته باشند و مایل به خرید یک کنسول ارزان تر باشند.

خرید ایکس باکس سری اس می تواند گزینه مناسبی برای کسانی باشد که قصد دارند یک کنسول نسل نهمی را با قیمت مناسب خریداری نمایند. سخت افزار ایکس باکس سری اس از ایکس باکس سری ایکس ، ضعیف تر است. ایکس باکس اس فاقد درایو نوری است.

این کنسول برخوردار از قابلیت Quick Resume است. شما می توانید توسط ایکس باکس اس به سرویس گیم پس وصل شده و از امکانات آن برخوردار شوید. کنسول ایکس باکس سری اس از ابعاد کوچک و جمع و جوری برخوردار است و جای بسیار کمی را اشغال می کند.

امکانات ایکس باکس سری ایکس چیست ؟

از دلایل خرید ایکس باکس سری ایکس می توان به امکانات متعدد آن اشاره نمود. برخی از مهمترین امکانات این کنسول را بررسی می کنیم.

-         این کنسول می تواند نرخ فریم ریت در عناوین قبلی را به طور قابل توجهی افزایش دهد. در نتیجه می توان بازی های قدیمی را با کیفیت بسیار بالاتری اجرا نمود. این ویژگی بسیار جالب است که شما می توانید بازی های قدیمی مورد علاقه خود را در کنسول جدید خود ، زیباتر و باکیفیت تر اجرا نمایید.

-         حافظه ی ایکس باکس ایکس از نوع اس اس دی است که مشکل دیر بارگذاری شدن بازی ها را برطرف می کند. همچنین این کنسول می تواند از هارد اکسترنال پشتیبانی نماید. کاربرانی که تمایل داشته باشند می توانند از حافظه ی خارجی برای کنسول ایکس باکس خود استفاده نمایند.

-         تنظیمات این کنسول بسیار جامع و کامل است. به طور مثال می توانید از تنظیم حالت شب استفاده نموده و نور صفحه را کاهش دهید. این ویژگی موجب محافظت از چشمان شما می شود.

سخت افزار قوی ، از مهترین دلایل خرید ایکس باکس سری ایکس است ؟

دلایل زیادی برای خرید این کنسول مطرح نمودیم. اما به طور قاطع می توانیم بگوییم که مهمترین امتیاز این کنسول ، سخت افزار قدرتمند آن است. مایکروسافت در طراحی و ساخت سخت افزار کنسول ایکس باکس سری ایکس ، بی نظیر عمل نموده و جای هیچگونه انتقادی را باقی نگذاشته است.

فناوری های نرم افزاری و مشخصات سخت افزاری ایکس باکس ایکس موجب شده است که این کنسول بتواند بازی ها را با کیفیت بسیار خوبی به نمایش بگذارد. این کنسول قادر است که بازی ها را با وضوح 4k و 8k با نرخ فریم ریت 60 و 120 فریم بر ثانیه به تصویر بکشد.

ستاره بازی ایران

شما می توانید برای خرید کنسول بازی ایکس باکس سری ایکس از طریق فروشگاه ستاره بازی ایران اقدام نمایید. تمامی کنسول های بازی در این فروشگاه با قیمت مناسبی به فروش می رسند. با توجه به ارائه دلایل خرید ایکس باکس سری ایکس ، ممکن است تصمیم به خرید این کنسول گرفته باشید. ستاره بازی ایران ، بهترین فروشگاه معتبر و رسمی برای خرید انواع کنسول های بازی  از جمله خرید ps4 است. مزیت خرید محصولات مختلف از ستاره بازی ایران این است که از اصالت کالا اطمینان خاطر خواهید داشت.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.