// ۲۴ مهر ۰۱ ، ۰۰:۴۹

در استایل کژوال، کفش و شلوار مناسب برای آقایان چگونه ست می شود؟

استایل کژوال مردانه را می تان نوعی استایل جذاب با ترکیب های رنگی متفاوت در نظر گرفت، این استایل در فرهنگ عامیانه به معنای پوشش راحت و سبک است. یعنی آقایان با انتخاب این استایل، نوعی پوشش را انتخاب می کنند که در طول روز در آن راحت باشند و بتوانند فعالیت های روزانه خود را انجام دهند اما در این استایل، کفش و شلوار مناسب چگونه ست می شود؟ اگر به دنبال پاسخ برای این پرسش هستید، مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

نحوه ست کردن لباس‌ها برای استایل کژوال مردانه

برای آن که بتوانید استایل کژوال مردانه را داشته باشید، باید نکاتی در خصوص ست کردن لباس های مناسب برای این استایل که عموما تیشرت، هودی، شلوار جین، پلیور و… هستند را بدانید. در غیر این صورت استایل شما از کژوال خارج می شود. در ادامه می توانید نحوه ست کردن لباس‌ها برای استایل کژوال مردانه را مشاهده کنید.

شما میتوانید برای خرید انواع پوشاک از جمله کفش و شلوار با بهترین کیفیت به سایت https://corumofficial.com/ مراجعه نمایید.

نحوه ست کردن لباس‌ها

1.      تی شرت

تی شرت ها یکی از مهم ترین پوشش برای استایل کژوال است. انواع مختلفی از تیشرت در رنگ های مختلف وجود دارد اما مناسب ترین آن برای ایجاد یک استایل کژوال، استفاده از تیشرت ساده و سفید رنگ با یقه گرد است که به راحتی می توانید آن را با هر نوع لباس و شلوار دیگری ست کنید. علاوه بر رنگ سفید می توانید از تیشرت های نخ پنبه در رنگ های طوسی و مشکی استفاده کنید چراکه تیشرت های نخ پنبه یکی از ضروری ترین اقلام در استایل کژوال است که به راحتی قابلیت ست شدن با نوع کت، سوئیشرت، پیراهن مردانه و سایر البسه دیگر را دارند.

2.      شلوار جین

شلوار جین از مناسب ترین نوع پوشش شلوار برای استایل کژوال است که به سادگی قابلیت ست شدن با تمامی رنگ های البسه شما را خواهد داشت. مناسب ترین رنگ برای شلوار جین، رنگ های تیره است. این که شلوار جین شما دارای چه طرح و رنگی باشد، عموما بسته به سلیقه شما دارد و نمی توان قانون و چارچوب کلی ای برای آن در نظر گرفت. نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید، این است که استفاده از شلوار های جین که پارگی زیادی دارند، یا دارای فاق بلند و یا فاق خیلی کوتاه هستند و حتی شلوار‌های دارای تزئین هستند برای ایجاد استایل کژوال، مناسب نخواهد بود.

3.      شلوار کتان

تنها شلوار جین، مناسب برای استایل های کژوال نیست بلکه شلوار کتان نیز نوعی از شلوار محبوب در میان استایل کژوال است. مناسب ترین رنگ برای شلوار های کتان، رنگ قهوه ای و طوسی است که به سادگی با انواع پیراهن و کفش موجود در استایل، قابلیت هماهنگی و همخوانی دارد.

4.      کفش

استفاده از کفش مناسب در هر نوع استایلی باعث جذابیت و بهتر دیده شدن تیپ شما خواهد شد. برای استایل های کژوال از 2 مدل کفش رایج به نام های کفش کتانی و کفش اسپرت استفاده می شود.

کفش کتانی ها عموما به عنوان کفش مصرفی روزانه آقایان مورد استفاده قرار می گیرند و همین موضوع سبب شده است تا در استایل کژوال جایگاه ویژه ای داشته باشند، برای انتخاب کفش کتانی توجه داشته باشید که ابتدا راحتی پای شما در اولویت است و سپس به دنبال طرح و نقش خاص کفش باشید.

نوع دیگر کفش اسپرت است، اگر علاقه زیادی به پوشیدن کفش کتانی ندارید، می توانید از طرح های متنوع کفش اسپرت استفاده کنید

همچنین کفش اسنیکر مردانه یکی از جذاب ترین نوع کفش ها در دنیای مد و فشن است که می تواند جزئی از یک استایل روزمره و راحت مورد استفاده قرار بگیرد. این نوع کفش از پر طرفدارترین نوع کفش ها در بین انواع کفش هاست. بخش جلویی کفش های اسنیکر مردانه از جنس جیر می باشد که جلوه خاصی را به این کفش میبخشد. کفش های اسنیکر مردانه می تواند برای یک استایل اسپرت و جوان پسندانه بسیار انتخاب خوبی باشند. این نوع کفش ها از سبکی و راحتی بسیار خوبی نیز برخوردار می باشند. کفش های اسنیکر دارای کیفیت بالایی می باشند، این نوع کفش ها دارای زیره سبک و راحتی هستند و برای پیاده روی بسیار مناسب می باشند. آستر داخل این نوع کفش تماما از جنس چرم 100 درصد طبیعی می باشد.

مناسب ترین ایده ها برای ست کردن کفش و شلوار مناسب برای آقایان

ست بودن کفش و شلوار، باعث ایجاد جذابیت منحصر به فردی در استایل شما خواهد بود. در ادامه چند نمونه از ترکیبات رنگی مناسب و ایده آل شلوار و کفش را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

  • شلوار جین روشن: با استفاده از شلوار جین روشن می توانید کفش در رنگ های طوسی و سفید را بر تن کنید.
  • شلوار جین تیره: برای شلوار جین تیره می توانید کفش های اسپرت و کفش کتانی به رنگ های مشکی، سفید و طوسی را انتخاب کنید.
  • شلوار کتان قهوه ای: مناسب ترین کفش برای ست کردن با این نوع از شلوار، کفش هایی به رنگ سفید و قهوه ای است.
  • شلوار کتان طوسی: مناسب ترین کفش برای ست کردن با این نوع از شلوار، کفش هایی به رنگ سفید و مشکی است.

برای استایل های کژوال چه نکاتی را باید مدنظر داشته باشیم؟

سادگی و به دور از آراستگی زیاد، جایگاهی در استایل کژوال ندارد. در این استایل راحتی و سبک بودن مدنظر است و برای آن که بتوانید در عین سادگی به خوبی بدرخشید، توجه به نکات زیر می تواند کمک کننده باشد:

  • در عین این که استفاده از لباس هایی با طرح گرافیکی و یا انیمیشنی بزرگ بامزه و جالب هستند، شکی نیست اما این مدل از لباس ها جایگاهی در استایل کژوال ندارند. بهتر است از لباس های ساده و رنگی استفاده کنید.
  • لایه به لایه لباس پوشیدن در استایل کژوال مردانه از اهمیت بالایی برخودار است. سعی کنید هماهنگی و هارمونی تمامی رنگ ها را مد نظر داشته باشید تا بتوانید به خوبی تمامی رنگ ها را باهم هماهنگ کنید.
  • سعی کنید باتوجه به مواردی که در این بخش به معرفی آن پرداختیم برای استایل کژوال خود استفاده کنید.
  • یکی از اکسسوری های مناسب برای استایل کژوال، استفاده از ساعت مچی است. حتما به آن توجه کنید و رنگ آن را با رنگ پیراهن، کفش و شلوار خود ست کنید.
  • در این استایل از رنگ های خنثی همچون طوسی، مشکی و سفید استفاده کنید چراکه به راحتی با تمامی عناصر قابل ست شدن هستند.
  • ایجاد تعادل میان شیک پوش بودن و راحتی در استایل کژوال بسیار مهم است.
  • استفاده از دستبند چرم مردانه به شیک بودن استایل کژوال شما می افزاید.

جمع بندی

در استایل کژوال، کفش و شلوار مناسب برای آقایان به گونه ای ست می شود که هماهنگی میان اجزا کاملا برقرار باشد. از آن جایی که در این استایل پوشش ساده و راحت در اولویت است، به سادگی می توان کفش و شلوار را باهم ست کرد. توجه داشته باشید که چارچوب و قوانین استایل کژوال را با انتخاب برخی از پیراهن ها و ترکیبات رنگی نامناسب، برهم نزنید.

 

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.