// ۲۸ مهر ۹۸ ، ۰۸:۴۵

کره زمین مامن و خانه ای بسیار بزرگ و عظیم است که در آن انسان ها و حیوانات متعددی در حال زندگی و گذران زمان هستند که هر یک از آنها دارای حقوق خاص خود هستند. با این حال در میان حیوانات، می توان به حیوانات کشنده، سمی، اهلی، دوستدار انسان ها، عاطفی و... اشاره کرد که در دنیایی دورتر از محل زندگی ما انسان ها در طبیعت زندگی می کنند!

در میان کشنده ترین حیوانات که حتی شنیدن نام آن نیز کمی وحشتناک است، " مارها " هستند که این حیوانات خزنده دارای گونه های مختلف و البته سمی و غیر سمی هستند که گونه های سمی آنها می توانند در مدت زمان اندکی بعد از نیش زدن هر حیوانی، سیستم عصبی و دفاعی آنرا تحت تاثیر خود قرار دهند و آنرا فورا از پای در آورند!

همچنینین بخوانید:

اسامی فرزندان هنرمندان سینمای ایران

معرفی برترین برنامه های قطب نما آیفون و اندروید

با این حال این ترس و وحشت ریشه در ذهنیت ما دارند و این دلیل بر آن شده است که ما به هیچ وجه در چند متری این حیوانات خزنه نیز قرار نگیریم و علت آن هم آسیب دیدنمان می باشد. از این رو این حیوانات بسیار قدرتمند هستند و نزدیک شدن به آنها اقدام کاملا اشتباهی می باشد.

اما اخیرا تصاویر عجیبی از حیات وحش و خورده شدن یک تمساح غولپیکر توسط مار پیتون سیاه رنگ در رسانه های مختلفی منتشر شد که توانست با بازدید و واکنش های گوناگونی روبرو شود. جزئیات بیشتر را در ادامه این مطلب از بخش سرگرمی چفچفک خواهیم گفت.

تمساح غولپیکری از استرالیا اخیرا زمانیکه به دام یک مار پیتون سیاه رنگ افتاد، با اتفاق تلخی روبرو شد. همان گونه که در تصاویر مشاهده می کنید، مار پیتون سیاه رنگ، تمساح را وارد باتلاق می کند و با ترفند خود شروع به بلعیدن تمساح می کند که چنین اتفاقی شاید بسیار کم رخ دهد و هر شخصی موفق به مشاهده چنین چیزی نشود.

 

عکاس این صحنه آقای مارتین مولر معروف است که این تصاویر را در صفحه مجازی خود به اشتراک گذاشت که خودش بسیار شوکه شده بود و خورده شدن حیوانی همانند تمساح توسط یک مار پیتون چیزی خارج از تصور می باش

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.