// ۳۰ مرداد ۹۶ ، ۲۰:۳۳
خلاقیت مادر خانه‌دار در عکاسی از فرزندانش(شیرینیِ کودکان)

خلاقیت مادر خانه‌دار در عکاسی از فرزندانش

امان از شیرینیِ کودکان؛ که حکم فرشته را در میان دیگر انسان‌ها دارند. همین زیبایی کودکانه باعث شده تا هنرمندی که مادر یک دختر و پسر نیز هست به عکاسی از فرزندان خود اقدام نموده و این معصومیت را با لنز دوربین خود به تصویر بکشد.

به ادعای Anna Rozwadowska، او هزاران عکس از کودکان خود به ثبت رسانده اما به ناگهان تصمیم می‌گیرد تا عکس‌های خاصی از آن‌ها بگیرد و برای این منظور، آثار دیگر عکاسان در این حوزه را مشاهده نموده تا بتواند از میان تمامی آن‌ها، سبک خاص خود را بیابد.

ازجمله اقداماتی که در این راستا صورت داده، طراحی و دوخت لباس‌های ویژه برای عکاسی است. «آنا» در این رابطه اظهار داشته که وی از پارچه‌های ارزان‌قیمت برای دوخت لباس‌ها استفاده نموده تا بتواند تمامی سوژه‌های ذهنی خود را به واقعیت بدل نماید.

او در مورد ژست‌های فرزندانش در عکس بیان داشته که آن‌ها به‌خوبی می‌دانند با توجه به لباسشان چه فرمی را به چهره خود بدهند که کاملا متناسب باشد. همچنین یادآوری نموده که عکاسی حرفه‌ی او نیست و فقط برای سرگرمی و از روی علاقه این کار را انجام می‌دهد.

2-w900

3-w900

4-w900

5-w900

6-w900

7-w900

8-w900

9-w900

10-w900

11-w900

12-w900

 

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.

دیدگاه ها  ۱

  1. ساحل :) | ۰۱ شهریور ۹۶ ، ۱۷:۰۷ | لینک
    سلام دوست عزیز 

    وبتون بسیار جالبه👌👌

    سپاس از حضورتون شماهم دنبال شدید