// ۲۷ مرداد ۹۶ ، ۱۱:۱۰

خداحافظ چین و چروک!

 پیر شدن آسان به نظر نمی‌رسد، نه؟ یا غیر از این است؟ ترکیب خوبی از آنتی‌اکسیدان‌ها پوست مرده بدنتان را دور ریخته و مرطوب کردن پوست نیز چین و چروک را به صورت تضمینی کاهش می‌دهد 

 

باعث می‌شود که شما برای مدت بیشتری جوان بمانید. از مواد تشکیل دهنده این لایه بردار انار است، میوه‌ای که مقدار آنتی اکسیدان موجود در آن بسیار زیاد است و منبع غنی از ویتامین C است که ماده‌ای ضد پیری به شمار می‌آید. مواد دیگر تشکیل‌دهنده این لایه بردار، بلغور جو دو سر و عسل هستند که به ترتیب، لایه خشک پوست را برداشته و باعث بازگشت رطوبت به پوست می‌شوند.

مواد تشکیل دهنده

بلغور جو دو سر 1 فنجان

دانه انار 2 قاشق غذا خوری

آب دوغ 2 قاشق غذا خوری

عسل 2 قاشق غذا خوری

روش استفاده

دانه‌های انار و جو بلغور دو سر را همانطور که هستند، یعنی با همان درشتی‌شان در یک غذاساز مخلوط کنید. ترکیب به‌دست‌آمده را در ظرفی ریخته و سپس آب دوغ و عسل را به آن اضافه کنید و حسابی آنها را با هم مخلوط کنید. لایه‌بردار را روی صورتتان بمالید و کمی صبر کنید تا خشک شود، سپس صورتتان را آب گرم بشوئید.

سروین چاولا، بازیگر بالیوود می‌گوید: «من به شدت از کرم‌ها و لوسیون‌ها به دلیل دارا بودن مواد شیمیایی بسیار مضر دوری می‌کنم. هر چقدر بیشتر برای زیبایی صورتتان به سراغ این کرم‌ها و لوسیون‌ها بروید، باعث می‌شوید که چین و چروک صورتتان بیشتر شده و دچار پیری زودرس شود و با خیلی از مسایل و مشکلات مربوط به صورت دست و پنجه نرم کند. من هر روز از ماسک لیمو و عسل برای مرطوب کردن و شفافیت بیشتر صورتم استفاده می‌کنم. هیچوقت قبل از اینکه آرایشم را پاک کنم به رختخواب نمی‌روم. شب‌ها قبل از خواب روی صورتم روغن بادام و عسل می‌مالم و به مدت 5 دقیقه قبل از اینکه صورتم را بشورم، ماساژ می‌دهم و بعد به رختخواب می‌روم.»

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.