// ۰۲ مرداد ۹۶ ، ۱۱:۲۳

توصیه‌هایی برای آرایش مو توسط خودتان !

هنگامی که در منزل هستید موهای‌تان را به چه سبکی درست کنید که به شما بیاید و بدون کوچکترین هزینه ای خودتان موهای‌تان را در منزل به زیباترین نحوه ی ممکن درست کنید ؟

 

 

آرایش مو

 

 

هنگامی که در منزل هستید موهای‌تان را به چه سبکی درست کنید که به شما بیاید و بدون کوچکترین هزینه ای خودتان موهای‌تان را در منزل به زیباترین نحوه ی ممکن درست کنید ؟

 

 

 

اگر دوست دارید که موهای‌تان را فر و حلقه ای کنید به شما توصیه می‌کنیم که از اتو‌های مو استفاده کنید اما از چه مدل اتویی ؟

 

 

برای این که موهای‌تان حالت حلقه ای پیدا کند توصیه می‌کنیم که از اتویی استفاده کنید که دارای سطح صاف و سرامیکی باشد . اگر بخواهید این حالت فر و حلقه ای بودن دوام بیشتری داشته باشد ، توصیه می‌شود که از حالت دهنده‌های و یا ژل‌های مخصوصی که وجود دارد استفاده کنید تا موهای‌تان این حالت را تا مدت بیشتری حفظ کند.

 

 

اما همیشه قبل از این که از این مواد حالت دهنده ی استفاده کنید باید به دستور و نحوه ی مصرف آن دقت داشته باشید تا حساسیتی برایتان پیش نیاید .

 

 

در مورد استفاده ی از اتوهای مو نیز باید احتیاط کنید زیرا بعضی از خانم‌های برای این که حالت فر یا بر عکس حالت صاف و لخت بودن موهای شان حفظ شود درجه ی حرارت اتوی را خیلی بالا می‌برند ، این کار شاید باعث شود که موهای شما در آن روز حالت خود را از دست ندهد اما به مرور زمان و با استفاده‌های مکرر باعث سوختن موهای شما می‌شود و سوختگی‌های با اتو بسیار بد و خطرناک هستند ، زیرا موهای قسمتی که سوخته‌اند ، ممکن است هرگز دیگر رشد نکند و یا این که شما باید ویتامین‌های موثر و قوی بسیاری را مصرف کنید تا شاید کمی موهای این قسمت رشد کنند .

 

 

پس در استفاده از اتو‌های مو دقت داشته باشید . به همین دلیل هرگز از اتوهایی که دارای مارک‌های متفاوت و متفرقه هستند استفاده نکنید زیرا به دلیل این که درجه‌های آنها دمای مناسبی را نشان نمی‌دهد باعث گمراهی شما می‌شود و متوجه سوختن موهای‌تان نمی‌شوید .

 

 

آرایش مو

 

 

 

برای استفاده ی از ژل‌های یا حالت دهنده‌های مو نیز دقت داشته باشید زیرا ممکن است هر ژلی به پوست سر شما نسازد و ایجاد حساسیت کند .

 

 

به همین دلیل برای این که مطمئن شوید آیا ژل با پوسته ی سر شما ایجاد حساسیت نمی‌کند ، توصیه می‌شود در ابتدا دستکشی را به دست کنید و پایین موهای‌تان را با این ژل تست کنید و اگر حساسیتی را مشاهده نکردید ، می‌توانید به طور مستقیم در حاهای دیگر موهای‌تان نیز استفاده کنید ، اما با کوچکترین احساس آلرژی بهتر است سریعا این ماده را از موهای‌تان پاک کنید ، تا به حساسیت‌های وخیم تر نرسیده است .

 

 

بعد از استعمال این ماده بر روی موهایتان بهتر است درب یا درپوش آن را محکم ببندید . هنگامی که موهای‌تان را اتو می‌کنید بهتر است یک پوششی را بر روی شانه‌های‌تان قرار دهید تا از لحاظ بهداشت نیز مشکلی برای‌تان پیش نیاید .

 

 

از شامپو‌هایی استفاده کنید که حاوی مواد گیاهی زیادی نباشند زیرا این شامپوهای بر روی موهای شما اثر می‌گذارند ، همان طور که بسیاری از موهای به شامپوهای گیاهی واکنش مثبت نشان می‌دهند بسیاری از موهای نیز به شامپوهای گیاهی واکنش منفی نشان می‌دهند .

 

 

اگر صبح از این مواد نگه دارنده ی استفاده می‌کنید ، هیچ گاه در شب با این مواد نگه دارنده ای که به موهای‌تان زده اید ، نخوایید و به بستر نروید اول این مواد را از موهای‌تان بشویید و بعد به استراحت‌تان بپردازید . زیرا اگر این مواد برای مدت طولانی روی موهای‌تان بماند باعث می‌شود که موهای‌تان را تضعیف کند . افرادی که از این مواد نگه دارنده و یا از اتوهای مو استفاده می‌کنند بهتر است که موهای شان ر ویتامینه کنند و به آنها برسید .

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.