// ۲۰ آذر ۹۸ ، ۱۶:۰۹

تبلیغات در فضای اینترنت همیشه تاثیر گذار بوده و همواره حرف اول را در رشد یک کسب و کار می زند. روزانه شاهد افزایش کاربران اینترنتی بخصوص در ایران هستیم که تعداد آن درحال افزایش است و تبلیغات در سایت های پربازدید و معروف به یکی از روش های کسب و کار عالی تبدیل شده است. وب سایت خبری تِک تیپ جایگاه تبلیغاتی مناسب مرتبط با محصولات شما در فضای اینترنت قرار داده شده است که با صدها هزار بازدید روزانه می توانید کسب و کار و تبلیغات خود را راه اندازی کنید . تک تیپ همواره در حال تولید محتوای آموزشی روزانه می باشد که روز به روز آمار آن در حال افزایش است ، تبلیغات در بین محتوای آموزشی می تواند یک روش نوین و جذب کننده در این عرصه باشد .

 

تمامی بنر ها در نسخه موبایل ، تبلت و دسکتاپ (ریسپانسیو) نمایش داده خواهد شد. ما سعی کرده ایم جایگاه های تبلیغاتی را طوری قرار دهیم تا در هر حالت بیشترین دید را برای بازدید کننده سایت داشته باشد. از این رو برای مشاهده جایگاه و تعرفه های مورد نظر خود به بخش تبلیغات تک تیپ مراجعه کنید .

 

تک تیپ 

یکی از راه های موثر برای جذب مخاطب استفاده از تبلیغات بنری از نوع شناور موبایلی است. امروزه به دلیل اینکه همگی ما از گوشی های هوشمند استفاده می کنیم و کمتر با کامپیوتر های خانگی سرو کار داریم ، تبلیغات بنری شناور در موبایل علاوه بر بازده ای که دارد نیز به صرفه تر می باشداین نوع تبلیغ تنها در موبایل نمایش داده می شود و در نسخه ی های دسکتاپ یا ویندوز نمایش داده نمی شود. مواردی که باید جهت سفارش

رپورتاژ آگهی بصورتی است که محصول ، سرویس یا وبسایت خود را در قالب یک پست در تک تیپ قرار دهید. شما می توانید عکس ، متن مرتبط با آگهی خود را در پست خود برای ما ارسال نموده تا مانند پست های دیگر در سایت قرار دهیم. در این نوع آگهی پست شما برای همیشه در وبسایت قرار می گیرد و در صفحه اول قرار گرفته (بین 5 تا 1 هفته) و لینک مستقیم به سایت یا محصول شما داده می شود .

منبع : تک تیپ

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.