// ۱۶ آذر ۰۱ ، ۰۲:۵۲

تاپر کیک چیست و انواع آن کدامند؟

تاپرها شامل آبنبات‌های چوبی، فیگورهای طلقی، شمع‌های تولد، ستاره‌های مقوایی و اشکال مختلف هستند که در قالب عروسک، خمیرهای خوراکی و مجسمه و همچنین گل‌های طبیعی ساخته می‌شوند. به بیان دیگر به هرچیزی که روی طبقه آخر کیک قرار می‌گیرد، تاپر گفته می‌شود.

در برخی از موارد با توجه به سلیقه شخص دکوراتور، تاپر در کنار کیک نیز قرار خواهد گرفت. در این مطلب سعی داریم به معرفی تاپر شب یلدا، تاپر ولنتاین و تاپر کریسمس برای افزایش زیبایی کیک شما بپردازیم، پس جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

تاپر کیک

آشنایی با انواع تاپر کیک

از زمان گذشته تاکنون یکی از اقدامات مهمی که ذهن افراد را به خود مشغول کرده، تزئینات جشن است. ناگفته نماند که حتی با استفاده از اقداماتی کم هزینه و حتی بسیار کوچک نیز می‌توانید جشنی به‌یادماندنی و خاطره‌انگیز را برای خود و عزیزانتان بسازید. از این اقدامات می‌توان تهیه کیک و تزیین آن را نام برد. احتمال دارد تصور کنید که برای این کارها و برای طراحی کیک هزینه‌های بسیاری را باید پرداخت کنید.

درواقع با پرداخت هزینه‌ای کم و با استفاده از یک تاپر، می‌توانید ظاهر کیک و جشن خود را جذاب‌تر کنید. به عنوان مثال برای مناسب‌های مختلف مانند شب یلدا، ولنتاین، کریسمس و مناسبات دیگر می‌توانید تاپری هماهنگ با جشن خود خریداری کنید.

یکی از تاپرهای پرطرفداری که در حال حاضر توجه بیشتر افراد هنرجو و دکوراتور را به خود جلب کرده، تاپرهایی است که با استفاده از خمیر خوراکی تهیه می‌کنند. درواقع تاپرسازی را می‌توان هنری جدید دانست و با استفاده از آن مجسمه‌هایی زیبا را با مواد خوراکی و در ابعادی کوچک ساخت. ناگفته نماند که این کار نیز چالش‌‌های مخصوصی دارد و برای درست انجام دادن آن باید مهارت کافی داشته باشید.

تاپرها به 2 دسته رئال و عروسکی تقسیم‌ می‌شوند و پس از یادگیر اصول و نکات ساخت آن، توانایی ساخت هر نوع تاپری را از روی مدل یا عکس خواهید داشت. یکی از تاپرهایی که مورد توجه نوجوانان و کودکان قرار می‌گیرد، تاپرهای عروسکی هستند. برای مثال اگر کودک به شخصیت باب اسفنجی علاقه دارد؛ می‌توانید برای تولدش تاپر باب اسفنجی به همراه کاپ کیک یا پاپسیکل‌های آن سفارش دهید.

استراکچر تاپرها

استراکچر تاپرها و چگونگی قرارگیری روی کیک یا در کنار آن با توجه به مدل انتخابی کیک، تغییر پیدا می‌کند، پس باید در دوره‌های تخصصی تاپرسازی شرکت کنید. از انواع استراکچر می‌توان سیم فلزی، خلال چوبی یا انواع دیگر آن را نام برد. توجه داشته باشید که برخی از مدل‌های آن نیز به هیچ یک از این استراکچرها نیاز ندارند.

معرفی تاپر شب یلدا و آشنایی با نکات مهم آن

با خرید انواع تاپر شب یلدا می‌توانید زیبایی سفره یلدایی خود را چند برابر کنید. طرح‌های مختلف و متنوع تاپرهای یلدایی با توجه به رسوم کهن و قدیمی این شب گرفته شده‌اند که شامل تاپر آدم برفی، تاپر کیک یلدایی، تاپر انار یلدا، تاپر یلدا مبارک، تاپر هندوانه و انواع دیگر آن می‌شود. با استفاده از خرید تاپرهای یلدایی می‌توانید مهمانی خود را بسیار شیک‌تر و زیباتر برگزار می‌کنید.

تاپرهای یلدایی به ویژه برای افرادی که می‌خواهند هدایای شب یلدا را برای عروس ببرند، مناسب است. پس برای تزیین وسایل شب یلدا عروس می‌توان از تاپر کیک شب یلدا، تاپر یلدایی با فوندانت، تاپر انار یلدا و... را انتخاب کرد.

تاپر یلدا

قیمت تاپر یلدایی و چگونگی تهیه آن

قیمت تاپر شب یلدا با توجه به جنس و نوع آن تعیین می‌شود. برای تهیه این تاپرهای زیبا و جذاب می‌توانید به صورت حضوری به فروشگاه‌های مختلف مراجعه کنید. همچنین می‌توانید به صورت آنلاین و غیرحضوری به سایت‌های معتبری مانند سایت بعد نو مراجعه کرده و محصول موردنظر خود را سفارش دهید.

در این سایت می‌توانید محصولات متنوع و رنگارنگی را با قیمتی مناسب خریداری کنید. طرح تاپر شب یلدا با توجه به نمایی زیبا و رنگ‌های متنوع، توجه هر فردی اعم از کودک، نوجوان و بزرگسالان را به سمت خود جلب می‌کند.

معرفی تاپر ولنتاین و نکات مهم آن

برای زیباتر شدن جشن‌های شما انواع مختلف تاپر طراحی شده است که تاپرهای عاشقانه و تاپر ولنتاین نیز یکی از انواع آن است. از انواع تاپرهای ولنتاین می‌توان تاپر خرس ولنتاین، تاپر ولنتاین فوندانتی، تاپر ولنتاین فوندانت و سایر انواع آن را نام برد. این نوع تاپر جز تاپرهایی هستند که در روز ولنتاین با استقبال بالای افراد مواجه می‌شوند. با تهیه تاپر ولنتاین با هزینه مناسب، می‌توانید ظاهر کیک را جذاب‌تر کرده و شریک احساسی خود را سورپرایز کنید.

برای تهیه هریک از انواع تاپر در جنس‌ها و رنگ‌های متنوع می‌توانید به صورت حضوری و یا غیرحضوری به فروشگاه بعد نو مراجعه کنید. از مزایای خرد تاپر از این فروشگاه می‌توان به تحویل بسیار سریع آن و قیمت مقرون‌به‌صرفه تاپرها اشاره کرد. فروشگاه بعد نو در زمینه تولید و فروش انواع تاپرها، مانند تاپر شب یلدا، تاپر ولنتاین، تاپر کریسمس و انواع دیگر تاپر فعالیت می‌کند.

تاپر ولنتاین

تاپر کریسمس

تاپر کریسمس یکی از محصولاتی است که در جشن کریسمس مورداستفاده قرار می‌گیرد. تاپر کریسمس در 2 نوع غیرخوراکی و خوراکی تولید می‌شود که با قالب و مواد ساده می‌توان آنها را درست کرد. نوع غیرخوراکی تاپر کریسمس را می‌توان در جنس‌های مختلفی مانند مقوایی، چوبی و پلکسی که نوعی پلاستیک انعطاف‌پذیر است و در رنگ‌های متنوع و طرح‌های مختلف تولید کرد.

تاپرهای روی کیک معمولا پایه‌های بلندی دارند که به راحتی روی کیک قرار می‌گیرند. می‌توان از آنها برای تزئین کیک، کاپ کیک و فینگرها استفاده کرد که درنهایت زیبایی و جذابیت آنها چند برابر می‌شود. به‌طورمعمول این تاپرهای پلاستیکی در طرح‌های بسیار مختلف و رنگ‌بندی‌های زیبا و در طول 28 سانتی‌متر تولید کرد.

این نوع تاپر کیک برای جشن کریسمس، جشن‌های خودمانی و جشن‌های تشریفاتی کاربرد دارد. درصورت تمایل به تهیه تاپر برای مناسبات و جشن‌های مختلف می‌توانید به صورت حضوری و غیرحضوری به فروشگاه‌های مختلف و معتبر مراجعه کنید و تاپر موردنظر خود را سفارش دهید.

تاپر کریسمس

سخن پایانی

همانطور که ذکر کردیم، به آخرین چیزی که در قسمت بالایی کیک قرار می‌گیرد، تاپر گفته می‌شود. معمولا تاپرها را در جنس‌ها و انواع مختلفی مانند خوراکی و غیرخوراکی تهیه می‌کنند که در مناسبت های گوناگون و جشن‌های مختلف می‌توان از آنها استفاده کرد. ممکن است در ابتدا تصور کنید که تاپرهای رنگارنگ و جذاب هزینه بسیار بالایی نیز دارند، درحالی‌که می‌توانید آنها را از فروشگاه‌های معتبری با قیمت مناسب و در رنگ‌های متنوع و جذاب پیدا کنید.

فروشگاه بعد نو یکی از فروشگاه‌های با سابقه در زمینه تولید انواع تاپر در رنگ‌ها و انواع مختلف مانند تاپر شب یلدا، تاپر ولنتاین و تاپر کریسمس فعالیت می‌کند. در صورت تمایل به تهیه هریک از انواع تاپر می‌توانید به صورت غیرحضوری کالای خود را سفارش دهید و در اسرع وقت کالای موردنظر خود را با قیمت مقرون ‌به ‌صرفه تحویل بگیرید.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.