// ۲۲ مهر ۹۸ ، ۰۲:۳۸

خمیر دندان اغلب کارایی های مختلف دیگری به جز تمیز کردن دندان ها دارد. یکی از این کارایی ها برای پوست می باشد که می تواند به مقابله با آکنه کمک کند. متخصصین پوست بر این باورند که خمیر دندان راهی مؤثر برای از بین بردن آکنه ها نیست و در واقع می تواند به پوست شما آسیب برساند. خمیردندان می تواند تحریک کننده باشد و باعث قرمزی پوست و لایه برداری می شود. برخی از مواد موجود در خمیر دندان می توانند پوست شما را خشک کنند ، اما هیچ مدرکی مبنی بر اثبات این امر وجود ندارد. اگر طبق روش های قدیمی تصمیم به شستن پوست صورت با خمیر دندان را دارید خیلی کم از این روش استفاده کنید. در این مقاله به شما آموزش می دهیم که چگونه پوست صورت خود را با خمیر دندان شست و شو دهید.

با ما همراه باشید.

 

 

مراحل :

 

خمیر دندان

  1. مواد تشکیل دهنده خمیر دندان را بررسی کنید. اگر می خواهید از خمیر دندان برای تمیز کردن صورت خود استفاده کنید ، باید قبل از هر چیز دیگری مواد موجود در آن را بررسی کنید. بعضی از ترکیباتی که معمولاً در خمیر دندان وجود دارد ، می توانند پوست شما را شدیدا تحریک کنند.

اگر خمیر دندان شما حاوی لوریل سولفات سدیم ، تریکلوزان و / یا سدیم فلوراید است ، بهتر است از آن استفاده نکنید.

این مواد به عنوان مواد تحریک کننده پوست شناخته شده اند.

موادی مانند کربنات کلسیم و روی می توانند تأثیر مثبتی بر روی پوست شما داشته باشند.

 

شست و شوی پوست صورت با خمیر دندان

  1. مقدار کمی از خمیر دندان را روی پوست بمالید. اگر تصمیم به استفاده از خمیر دندان برای پاکسازی پوست گرفتید ، ابتدا روی یک قسمت کوچک از پوست خود آن را امتحان کنید. مقادیر کمی از آن را در چند قسمت مختلف روی پوست خود بمالید. اگر پوست شما قرمز تر شد ، بیش از حد خشک شد یا تغییر رنگ داد ، نباید استفاده از خمیر دندان استفاده کنید.

اگر واکنش بدی مشاهده نکردید ، مقدار از خمیر دندان را روی پوست خود بمالید.

با انگشت خود خمیر دندان را روی صورت بمالید.

در صورت تحریک یا درد ، بلافاصله آن را بشویید.

 

شست و شوی پوست صورت با خمیر دندان

  1. خمیر دندان را بشویید. با توجه به اینکه استفاده از خمیر دندان بر روی پوست خیلی هم مناسب نیست بهتر است سریع آن را شست و شو دهید.

محافظه کار باشید و آسیب به پوست خود را به حداقل برسد.

هنگام شستشو ، از آب گرم و حرکات دایره ای ملایم استفاده کنید.

مقداری آب خنک روی صورت خود بمالید و در صورت احساس سفت شدن و خشک شدن پوست ، از مرطوب کننده استفاده کنید.

آخرین وضعیت شلمچه و چذابه| تردد روان زائران از ۲ مرز شلمچه و چذابه / زائران حتماً با گذرنامه ‌مراجعه کنند

 

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.