// ۰۸ آذر ۰۱ ، ۱۵:۲۹

بهترین محصولات مراقبت از مو سریتا

برند سریتا به عنوان یکی از مجموعه‌های نوآور ایرانی در تولید و عرضه بهترین محصولات مراقبت از مو شناخته می‌شود. این برند برای مراقبت و ترمیم موها طیف وسیعی از ماسک‌ها، سرم‌ها و فرآورده‌های بهداشتی را تولید کرده است. محصولات سریتا همگام با تکنولوژی و پیشرفت روز دنیا و به کمک بهترین مواد طبیعی ساخته شده‌اند.

انواع محصولات مراقبت از مو سریتا

محصولات بهداشتی سریتا به طور تخصصی برای درمان و زیبایی موها ساخته و عرضه می‌شوند. کیفیت بالا، قیمت مناسب و تنوع فراوان محصولات مراقبت از مو سریتا باعث شده است تا تمام اقشار جامعه قادر به استفاده از اقلام این برند باشند.

در ادامه به معرفی برخی از محبوب‌ترین محصولات مراقبت از موی این برند می‌پردازیم:

سرم مو سریتا مدل Keratin

یکی از بهترین راه‌ها برای ترمیم موهای خشک و وز شده، استفاده از سرم مو است. اگر موهایتان به دلیل استفاده‌ی مواد شیمیایی خشک شده و موخوره دارد، یا به شدت وز است و به آسانی گره می‌خورد، این سرم به عنوان یکی از بهترین محصولات مراقبت از مو ایرانی به کمک شما می‌آید.

سرم موی سریتا می‌تواند باعث نرمی ساقه موها شود و بافت آن را آبرسانی کند. کراتین موجود در این محصول، استحکام موها را بیشتر کرده و آنها را تقویت می‌نماید. این سرم مانند یک پوشش محافظتی، از موها در برابر آسیب‌های محیطی مانند نور خورشید و آلاینده‌ها مراقبت خواهد کرد.

اسپری مو سریتا بیوتی مدل ضد گره

هیچ چیز مانند شانه زدن گیسوان گره خورده، باعث آسیب و شکستگی تارهای مو نمی‌شود. موثرترین راه برای از بین بردن گره موها، استفاده از محصولاتی است که در این زمینه طراحی شده‌اند. خوشبختانه برند سریتا به عنوان یکی از بهترین برند های محصولات مراقبت از مو ، برای این مشکل راه حل مناسبی در نظر گرفته است.

اسپری ضد گره سریتا بیوتی به طرز شگفت انگیزی به نرم شدن موها و باز شدن گره آنها کمک می‌کند. این اسپری نرم کننده از موهای خشک در برابر شکنندگی و موخوره محافظت کرده و باعث افزایش حالت‌پذیری و درخشندگی آنها می‌شود.

ماسک مو فاقد سولفات سریتا بیوتی مناسب موهای خشک و آسیب دیده

ماسک موی سریتا برای ترمیم موهای آسیب دیده که در اثر رنگ، دکلره و یا شیوه‌های نادرست شستشو دچار وز، موخوره و مشکلات مشابهی شده‌اند و مانند قبل لطافت، درخشش و سلامت اولیه خود را ندارند، بسیار مناسب است.

این ماسک فاقد سولفات و هرگونه ماده شیمیایی بوده و به آبرسانی موهای خشک و فر کمک می‌کند. علاوه بر آن، در ترکیبات این محصول مقدار فراوانی روغن آرگان وجود دارد. این روغن باعث شفافیت و درخشش بیشتر موها می‌شود و از  آن‌ها در برابر آسیب‌های احتمالی مانند تغییر فصل و آلودگی هوا محافظت می‌نماید.

شامپو سریتا بیوتی مدل Color Protection

موهای رنگ‌شده نیاز به مراقبت و رسیدگی مداوم دارند. شامپوی مخصوص موی رنگ شده سریتا یکی از بهترین محصولات مراقبت از مو ایرانی در این زمینه است که به کاهش اثرات زیانبار رنگ و مواد شیمیایی کمک می‌کند. این شامپو موها را نرم و لطیف کرده و باعث ماندگاری بیشتر رنگ مو می‌شود.

در فرمولاسیون شامپوی سریتا از مواد شیمیایی قوی استفاده نشده است؛ به همین دلیل آسیبی به ریشه موها نخواهد زد. علاوه بر این ویتامین‌های موجود در این محصول باعث رفع خشکی، آسیب دیدگی و شکنندگی موها پس از رنگ می‌شوند.

سرم دوفاز محافظ موی سریتا بیوتی (مناسب برای موهای نازک و کم حجم)

سرم‌های دو فاز از دیگر انواع محصولات مراقبت از مو سریتا هستند که به بازسازی ساقه موها کمک می‌کنند. این سرم‌ها که به طور تخصصی برای موهای نازک طراحی شده‌اند، به دلیل داشتن پروتئین جوانه گندم باعث افزایش حجم و ضخامت تارهای مو می‌شوند.

فراموش نکنید که قبل از استفاده‌ی اسپری دوفاز، آن را به خوبی تکان دهید تا دو ماده موجود در سرم کاملا با هم یکدست شوند. این سرم باید بعد از حمام و روی ساقه‌های نیمه مرطوب موها مورد استفاده قرار بگیرد. بهتر است از این سرم قبل و بعد از سشوار کشیدن استفاده کنید.

شامپو رنگساژ سیلور سریتا بیوتی

شامپوهای رنگساژ جزو محصولات نوظهور در بازار لوازم آرایشی و بهداشتی به حساب می‌آیند؛ تا جایی که بسیاری از بهترین برندهای محصولات مراقبت از مو هنوز قادر به تولید چنین محصولی نشده‌اند. با این حال برند سریتا با عرضه شامپو رنگساژ سیلور، قدم بزرگی در این زمینه برداشته است.

این شامپو به دلیل داشتن رنگدانه‌های بنفش، از زرد شدن موهای دکلره شده جلوگیری کرده و مانع از محو شدن رنگ مو می‌شود. شامپو رنگساژ سریتا فاقد مواد شیمیایی مضر است و به آبرسانی، نرمی، لطافت و درخشندگی تارهای مو کمک می‌نماید.

سخن آخر

بیشتر از یک دهه است که برند سریتا تمرکز خود را بر ارائه محصولات تخصصی پوست و مو قرار داده است. محصولات مراقبت از موی سریتا که با مواد اولیه طبیعی و  عصاره گیاهان فرموله شده‌اند، به درمان و رفع مشکلات موها کمک می‌کنند.

محصولات مراقبت از موی برند سریتا، با تلاش بی‌وقفه گروه تحقیق و توسعه این مجموعه تولید می‌شوند. شما عزیزان می‌توانید برای خرید محصولات برند سریتا به وبسایت الانزا مراجعه کرده و در کمترین زمان، کالای مورد نظر خود را تحویل بگیرید.

 

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.