// ۱۰ آبان ۰۱ ، ۰۰:۳۷

بهترین تلویزیون‌های خوب وارداتی

بهترین تلویزیون‌های خوب وارداتی را بشناسید

تلویزیون یکی از وسیله‌های مهم سرگرمی از گذشته تا به امروز است. گرچه امروزه وسایل سرگرمی و تفریحی، بیشتر از گذشته شده است؛ اما تلویزیون هنوز هم اهمیت خود را حفظ کرده است. به خصوص آنکه تلویزیون‌های نسل جدید کارکردهای مختلفی پیداکرده‌اند. تلویزیون‌هایی که در بازارهای ایران موجود هستند، شامل تلویزیون‌هایی با برندها، کارکردها و قیمت‌های مختلفی هستند. بااین‌حال در میان انواع مختلف تلویزیون‌ها، برندهای خارجی از طرفداران زیادی برخوردارند. گرچه تلویزیون‌های ایرانی نیز ازنظر کیفیت و قدرت رقابت چیزی کمتر از تلویزیون‌های خارجی ندارند؛ اما بسیاری از افراد همچنان برندهای خارجی را ترجیح می‌دهند. برندهای خارجی تلویزیون شامل انواع مختلفی از تلویزیون است که ما در این نوشته به برخی از بهترین برندها پرداخته‌ایم.

 

معرفی چند تلویزیون با برند خارجی

در میان برندهای خارجی موجود در بازار، ال‌جی، سامسونگ، سونی، پاناسونیک، شیائومی و هایسنس جز بهترین برندهای خارجی هستند.

تلویزیون‌های ال‌جی

ال‌جی یکی از بزرگ‌ترین کمپانی‌های تولیدکننده لوازم برقی است. ال‌جی فعالیت‌های تولیدی خود را از اواخر دهه 1940 آغاز کرد و خیلی زود به یک کمپانی پیشرو در عرضه لوازم برقی تبدیل شد. ال‌جی Electronics  که کمپانی تولیدکننده تلویزیون‌های ال‌جی است زیرمجموعه‌ای از شرکت LG است که مقر آن در کره جنوبی است.  ال‌جی یک شرکت تابعه نیز دارد که پنل‌های OLED تولید می‌کند. اگرچه این دو شرکت مستقل از یکدیگر هستند، اما به ال‌جی کمک می‌کنند تا به یکی از بزرگ‌ترین برندهای تلویزیون در جهان تبدیل شود.

 یکی از نمونه‌های خوب تلویزیون ال‌جی تلویزیون ال ای دی ال‌جی مدل  UK66000GI است. این ال ای دی یکی از پرفروش‌ترین ال ای دی‌های کمپانی ال‌جی است. UK66000GI در سایز 43 اینچ است. این تلویزیون از ویژگی‌هایی چون تصویر Ultra HD - 4K، درگاه‌های ارتباطی USB، HDMI و راه‌های ارتباطی بلوتوث و وای فای مجهز است. یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این تلویزیون مجهز بودن آن به هوش مصنوعی است که تحت عنوان LG AL ThinQ شناخته می‌شود.

 

تلویزیون سامسونگ

سامسونگ یکی دیگر از کمپانی‌های خوب و معروف کره‌ای است. سامسونگ دو دهه دیرتر از ال‌جی وارد فعالیت‌های تجاری شد؛ اما خیلی زود توانست به رقیب جدی ال‌جی تبدیل شود. سامسونگ با تولید تلویزیون‌های QLED در برابر OLED و نیز پیشتازی در تولید صفحه‌نمایش فوق‌العاده بزرگ (بیش از 75 اینچ) به دنیای رقابت با ال‌جی وارد شد و خیلی زود توانست گوی سبقت را از ال‌جی برباید. تا جایی که به گفته شرکت تحقیقات بازار Omdia، Samsung Electronics  برای پانزدهمین سال متوالی در صدر بازار تلویزیون جهانی قرار گرفت.

تلویزیون سامسونگ مدل 55NU7900 با سایز 55 یک نمونه از تلویزیون‌های خوب سامسونگ است. تلویزیون 55NU7900 از ویژگی‌هایی چون خروجی صدای دیجیتال، قفل کودک، مرورگر اینترنت و درگاه‌هایUSB  و  HDMIبرخوردار است. یکی از کارکردهای خوب این تلویزیون امکان نصب برنامه و اپلیکیشن است. ازاین‌رو می‌توان از آن به عنوان وسیله‌ای برای بازی و یا فعالیت‌های اینترنتی استفاده کرد. علاوه بر آن شما می‌توانید با بیمه کردن تجهیزات الکترونیک خیال خود را از بابت آسیب دیدن وسیله خود راحت کنید.

سونی

شرکت سونی گروپ که معمولاً به عنوان SONY تلقی می‌شود، یک شرکت چندملیتی ژاپنی است. سونی بیشتر به عنوان یک برند معتبر در تولید کنسول بازی‌های ویدئویی شناخته شده است. اما محصولات خانگی و الکتریکی از جمله تلویزیون نیز بخش مهمی از تولیدات این کمپانی است. سونی بزرگ‌ترین بازیگر جهان در بازار تلویزیون‌های پریمیوم، دومین برند بزرگ تلویزیون بر اساس سهم بازار و سومین تولید کننده تلویزیون بزرگ است.

از میان تلویزیون‌های سونی، KD-55X8500G یکی از نمونه‌های محبوب و پرطرفدار است. این تلویزیون 55 اینچی از ویژگی‌های خوبی چون کیفیت تصویر Ultra HD - 4K، خروجی صدای دیجیتال، بلوتوث، وای‌فای، درگاه USB و HDMI و تکنولوژی رابط هوشمند برخوردار است. یکی از ویژگی‌های کلی تلویزیون‌های سونی این است که در عین کیفیت بالا قیمت بالایی نیز دارد. به همین منظور برای خرید آسان و بی‌دردسر تلویزیون‌های سونی، می‌توانید از گزینه تلویزیون اقساطی سونی با چک استفاده کنید.

 

پاناسونیک

پاناسونیک نیز یکی از کمپانی‌های ژاپنی است که فعالیت‌های آن در سال 1918 آغاز شد. البته فعالیت‌های این شرکت در ابتدا محدود بود و شامل لوازم خاصی بود. اما بعدها تولید تلویزیون و بسیاری از لوازم برقی در خط آن قرار گرفت و شرکت‌های زیادی از کشورهای مختلف همچون چین در زیرمجموعه آن قرار گرفت. پاناسونیک علاوه بر لوازم الکترونیکی، طیف گسترده‌ای از محصولات و خدمات از جمله باتری‌های قابل شارژ، سیستم‌های خودرو، سیستم‌های صنعتی و... را نیز تولید می‌کند.

در میان محصولات متنوع پاناسونیک، تلویزیون HX650 یکی از مدل‌های خوب و جدید این کمپانی است. HX650 در 4 سایز 43، 50، 55 و 65 اینچ وارد بازار شده است. این تلویزیون نیز به مانند مدل‌های قبلی که به معرفی آن‌ها پرداختیم از ویژگی‌هایی چون کیفیت تصویر 4K، پردازنده 4 هسته‌ای، سیستم عامل اندروید، مرورگر وب، اتصال وایرلس بلوتوث و وای فای و درگاه‌های ارتباطی3HDMI  و  2USBبرخوردار است. استفاده از امکانات اینترنتی این تلویزیون بسیار آسان است. برای این کار می‌توانید با فعالسازی اینترنت همراه اول خود به همگام‌سازی تلویزیون با گوشی بپردازید و یا از سایر روش‌های اتصال اینترنتی استفاده کنید و از امکانات خاص آن برخوردار شوید.

شیائومی

شیائومی

شیائومی یک برند چینی است که به تازگی وارد دنیای فناوری و محصولات آن شده است. شیائومی از جمله کمپانی‌های موفقی است که تولید بسیاری از محصولات برقی و خانگی از جمله تلویزیون را در دستور کار خود قرار داده است. تلویزیون‌های شیائومی در سایزها و مدل‌های مختلف از جمله این محصولات است.

شیائومی نیز تاکنون تلویزیون‌های خوبی را روانه بازار کرده است که تلویزیون MI Q1مدل 2021 یکی از آن‌ها است. این تلویزیون ویژگی‌های خوبی از نظر صوتی، تصویری و نیز درگاه‌های ارتباطی دارد. برخی از این ویژگی‌ها عبارت است از: رزولوشن 3840×2160، بلوتوث، سه پورت HDMI، پردازنده 4 هسته‌ای، 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه، سیستم عامل اندروید و سیستم صوتی 2.0 کاناله 30 واتی.

 

هایسنس

کمپانی هایسنس یک تولید کننده بزرگ چندملیتی در چین است که دفتر مرکزی آن در چینگدائو، استان شاندونگ، چین قرار دارد. هایسنس برخلاف سایر کمپانی‌ها فقط بر تولید تلویزیون متمرکز است و از سال 2004 بزرگترین تولید کننده تلویزیون در چین از نظر سهم بازار بوده است.

تلویزیون U9H از جمله محصولات خوب هایسنس با سایز 55 اینچ و ویژگی‌هایی چون رزولوشن 2160*3840 پیکسل، پردازنده 4 هسته‌ای، کیفیت تصویر 4K، سیستم عامل Google TV، فناوری HDR، وای فای، اینترنت و بلوتوث است.

 

سخن نهایی

در این مطلب برخی از بهترین مدل‌های تلویزیون خارجی معرفی شد. البته به این لیست می‌توان چندین برند دیگر نیز اضافه کرد، بااین‌حال ما بر اساس جایگاه این برندها، به معرفی بهترین‌ها پرداختیم. هر یک از این برندها علاوه بر نمونه‌های انتخاب شده دارای ده‌ها محصول دیگر با ویژگی‌های متفاوت هستند. شما می‌توانید بر اساس نیاز و سلیقه خود، انواعی مختلفی از تلویزیون‌ها را انتخاب کنید.

 

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.