// ۱۱ آذر ۰۲ ، ۱۱:۳۷

با خرید 10 نهال با کیفیت دونهال رایگان بگیرید و به سود واقعی بیاندیشید

 

 

نهالستان شرکت جایا کالا نامی آشنا برای باغداران ایرانی با اعتبار 30 ساله در صنعت تولید نهال با تولید میلیون ها نهال و ارائه این نهال ها به نهالستان های مختل ف کشور در نظر دارد بصورت مستقیم با مشتریان در ارتباط باشد و نهال هایی که ارائه میکند بصورت مستقیم و بی واسطه نهال ها را به دست مشتریان عزیز برساند. به همین دلیل سودی که نهالستان های دیگر روی این نهال ها میامدند حذف شده و به صورت ارزانتر خریداری میکنند. به همین دلیل جشنواره پاییزی جایا کالا با ادامه دادن فرایند نهال ارزان به ازای خرید هر ده نهال دونهال میوه بعنوان هدیه تقدیم مشتریان عزیز کند. 

 

خرید نهال ارزان

تیم مهندسی جایا کالا که متشکل از هیئت مدیره و ناظرین تولید نهال و همچنین مسئولین بخش کیفی نهال در گلخانه های بزرگ جایا کالا با موافقت بیش از 30 را ی از کارشناسان فرو ش بخش نهال در حمایت از باغداران عزیز اقدام به طرح اهدای 2 نهال میوه  در ازای خرید 10 نهال تا آخر همین ماه را به تصویب رساندند. 

در همین راستا کارشناسان فروش شرکت با شماره های ثبت شده در پایین این مقاله و یا با لینک خرید نهال منتظر پاسخگویی مشتریان عزیز از سراسر کشور را می باشند.

شرکت جایا کالا واقع در استان های تهران و آذربایجان غربی در حدود 68 هکتار زمین در تهران و 60 هکتار زمین در آذربایجان غربی با تولید 300 نوع نهال یکی از تولید کننده گان بزرگ جهانی بوده و انواع نهال های میوه و آجیل و نهال های غیر مثمر از تولیدات این شرکت می باشد .

 

از آنجا که خرید نهال از دکه ها و چادرهای کنار خیابانی کاری خطرناک هست پیشنهاد شرکت به باغداران عزیز این می باشد که نهال های خود را بصورت مستقیم از خزانه های معتبر و گلخانه هایی معتبر که زیر نظر جهاد کشاورزی می باشند و توسط کارشناسان متخصص نظارت می شوند خریداری کنید. هرگز فریب قیمت های ارزان را نخورید چرا که نهال مانند قطعات الکترونیکی نیست که کیفیت واقعی آن را بتوان تست کرد نهال های با کیفیت فقط از ضمانت معتبر یک شرکت معتبر شناخته می شوند .شرکت جایا کالا با واردات پایه های با کیفیت از کشورهای مختلف و پیوند زنی روی آن پایه ها و همچنین اصلاح نهال های بذری  زیر نظر مهندسین باغداری و با تجربه در تلاش هست این کیفیت را با خیال راحت پشتیبانی کند و همه نهال هایی که ارائه می دهد دارای گارنتی نهال جایگز ین می باشند. در صورتی که نهال های شما خشک شود و یا حتی محصول بدهد ولی از محصول آن راضی نباشید باز هم پشتیبانی شرکت را خواهید داشت و بجای آن نهال جایگزین و یا خسارت آن نهال محاسبه شده و تقدیم خواهد شد. 

 

 

احداث باغ گرد و

شرکت جایا کالا در بخش احداث باغ نیز فعالیت گسترده ای دارد که با هماهنگی های لازم کارکنان بخش احداث باغ به محل باغ شما می آیند و همه نهال های شما را می کارند. از آنجا که کاشت نهال گردو نسبت به بقیه نهال ها تخصص خاصی می طلبد در این مقاله سعی شده که به بخش گردو بیشتر پرداخته بشود .باغداران ومشتریان عزیز همواره میتوانند برای خرید نهال گردو و یا احداث باغ گردو با ما در تماس باشند. 

 

سخن آخر

خرید نهال یکی از حساسترین بخش در امر باغداری هست. شناخت نهال با کیفیت تخصص ویژه ای می طلبد. کاشت نهال فقط این نیست که گودالی بکنید و ریشه را در آن قرار دهید و با آبیاری منتظر رشد و محصول دهی باشید این طرز تفکر واقعا اشتباه هست. برای کاشت نهال باید فرایند تخصصی آن را گام به گام انجام دهید و همه مراتب کاشت از جمله شناخت خاک مورد نظر میزان کود دهی میزان فاصله گذاری شناخت آب و هوای منطقه  را بصورت اصولی انجام داده و با مشاوره کارشناسان شرکت معتبر جایا کالا اقدام به کاشت کنید.

کارک نان و کارشناسان جایا کالا همواره آماده پاسخگویی و مشاوره دادن به همه ایرانیان عزیز می باشند ما قصدمان فروش نهال نیست هدف خدمت رسانی در کنار فروش و همچنین پشتیبانی ایراینان بزرگ ایران زمین هست.

امیداوریم باغتان زیر سایه خدای عزوجل و توانا پربرکت و پر محصول باشد. با تشکر تیم جایا کالا

شماره های خدمات رسانی و فروش: 

مهندس بهاری مدیریت:  09104162520

کارشناس باغداری 09214452456 :       کارشناس باغداری نهال:09141836535

مدیر فروش : 09123108442                     

 https://Jayakala.ir

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.