// ۲۳ مهر ۹۸ ، ۰۹:۲۳
بازی قتل درکوچه های تهران جدید

یک کاراگاه زبده ی مواد مخدر که در شهر نیویورک زندگی می کند بنام (( مکس پین )) که از پس از به قتل رسیدن همسر و فرزندش که در زمان رسیدگی به یک پرونده رخ داده بود که آن پرونده برای فروپاشی مافیای قدرتمندی به نام (( وی )) است که توانست این مافیا از هم بپاشد . در مقابل کاراگاهی ایرانی به نام افشار که افسری وظیفه شناس و متعهد پلیس آگاهی تهران می باشد برای اینکه از این پرونده های که قتل همراه با مواد مخدر دارد پرده برداری نمایی وارد بازی شده و با عاملان آن ها مبارزه می نماید . در این بازی تفاوت اصلی در این است که : مسئله کمی شخصی سازی شده , که داستان مکس پین برای بازیکنان جذابیت دارد و بازی کننده را به حد اعلای سمپاتی وا می دارد.

دانلود بازی

به این دلیل است که این کارا گاه پلیس خودش شخصا وارد بازی شده و درگیری را ایجاد می نماید , در مقابل کارگاه ایرانی افشار تنها پلیس درست کار و وظیفه شناسی است که در پی انجام وظیفه اش وارد بازی می گردد و تنها دغدغه آن خاتمه دادن به این قائله است . در سال 91 بازی های به این سبک یعنی ماجرایی و در ژانر جنایی ساخته شده و حالا بعد از آن این داستان در تهران به وجود آمده است . در این بازی فصل اول به شدت به مکس پین شباهت دارد .

این بازی از آنجا آغاز می شود که یک قتل فجیع توسط معتادی اتفاق می افتد . که در اثر مصرف مواد مخدر تمام خانواده خود را از بین می برد و نقش افشار این است که با پیدا کردن سرنخ های از این قتل ها به این معتاد برسد . این بازی به شما اجازه می دهد که کاراگاه بودن را در شهری تجربه کنید . در مراحل بازی این را یاد آوری می کند که در چه زمان و چه مکانی اتفاق رخ می دهد . این مسئله به باورپذیری داستان کمک شایانی می کند . در این بازی دوربین در جایی قرار می گیرد که بهترین دید را نسبت به جزئیات صحنه فراهم کند و در بازی از انیمیشن های زیادی بهره گرفته شده و شما با پیدا کردن موارد مخفی شده در بازی با یک معمای جدید روبرو و به دنبال آن می روید .

در طول بازی کاراگاه افشار از دستگاهی بنام پی دی ای استفاده می نمایید که می تواند از آن برای تماس با همکاران ,اطلاعاتی که در طول بازی بدست می اورد و غیره استفاده کند . در این بازی صدا پیشگان حرفه ای ایفای نقش کرد ه اند. این بازی در میان بازی های ایرانی رقیب جدی ندارد .

دانلود بازی جذاب کامپیوتری

 

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.