// ۰۲ آذر ۹۸ ، ۲۰:۴۸

به گزارش سایت تفریحی چفچفک به نقل از دیجیاتو مدیرعامل شاتل موبایل اعلام کزد که این اپراتور برنامه ویژه‌ای برای دلجویی از مشترکان خود پیروی اختلالات اخیر در اینترنت دارد. «آرش کریم بیگی»، در گفتگو با دیجیاتو با تاکید بر اینکه اختلال سراسری اینترنت بین الملل طی روزهای گذشته، خارج از شبکه تلفن همراه شاتل موبایل بوده، از برنامه این اپراتور برای اعطای بسته رایگان به منظور دلجویی از مشترکین سیم کارت های این اپراتور خبر داد.

کریم بیگی در همین رابطه گفت: «پس از برقراری مجدد خدمات اینترنت، شاتل موبایل برای دلجویی بابت این اختلال ناخواسته، بسته پلاس هفتگی به مشترکین سیم کارت های خود اهدا می کند.» به گفته مدیرعامل شاتل موبایل، علاوه بر این، بسته خریداری شده تمامی مشترکینی که در زمان آغاز این اختلالات دارای بسته فعال روزانه و یا هفتگی بوده اند، بدون توجه به حجم باقی مانده، مجددا به مشترکین اعطا می شود.

به گفته کریم بیگی، مشترکین برای استفاده از این بسته های هدیه، نیازی به شماره گیری هیچ کد دستوری و یا اقدام خاصی ندارند و این بسته‌ها به طور خودکار در حساب سیم کارت مشترکین شاتل موبایل فعال خواهد شد.

در پی ناآرامی‌هایی که ابتدای هفته گذشته بر سر افزایش قیمت بنزین در سراسر کشور اتفاق افتاد دسترسی کاربران ایرانی به اینترنت بین‌الملل در روز شنبه ۲۵ آبان ماه به نحو قابل ملاحظه‌ای ابتدا مختل و سپس قطع شد. اگرچه روند محدودیت زدایی از اینترنت ثابت، روز پنج‌شنبه ۳۰ آبان برای کسب‌وکارها و برخی استان‌ها به شکل محدود آغاز شد، اما امروز دوم آذر ماه، ساعت ۱۵، اینترنت پهن‌باند ADSL در سراسر کشور به اینترنت بین‌الملل متصل شد. روزنامه ایران خبر داده بود که ارتباط پهن‌باند موبایل فردا به شبکه بین‌الملل متصل می‌شود.

منبع:دیجیاتو

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.