// ۲۸ آبان ۹۸ ، ۱۹:۵۶

به گزارش سایت تفریحی چفچفک برگرفته از روزیاتو : او بسیار غول پیکر و مغرور است و اگر عصبانی اش کنید از کار خود پشیمان خواهید شد. این تصوری است که بسیاری از سجاد غریبی معروف به «هالک ایرانی» دارند. او اکنون فرصت یافته که علاوه بر شباهت ظاهری و بدنی، با ورود به رینگ، توانایی های شبیه ابرقهرمان دنیای مارول (هالک) را نیز به نمایش بگذارد. این ورزشکار ایرانی رشته پاورلیفتینگ اعلام کرده که در سال ۲۰۲۰ و برای قهرمانی مبارزات با دست خالی یا مسابقات بدون دستکش وارد رینگ مبارزه خواهد شد.

سجاد غریبی جوانی ایرانی فعال در رشته پاورلیفتینگ است که به خاطر هیکل خاص و عضلات پهنش به او لقب هالک ایرانی داده شده است.

سجاد غریبی در حساب اینستاگرامی خود در این باره چنین نوشته است: «بالاخره اولین پیشنهاد مبارزه حرفه ای خود را از یک مبارز برزیلی پیش از سال ۲۰۲۰ پذیرفتم. برای این چالش آماده ام». او قرار است با روماریو دوس سانتوس آلوز ملقب به «هالک برزیلی» مبارزه کند که طی تماسی با غریبی خواهان مبارزه با وی شده است.

سجاد غریبی جوانی ایرانی فعال در رشته پاورلیفتینگ است که به خاطر هیکل خاص و عضلات پهنش به او لقب هالک ایرانی داده شده است.

هالک برزیلی

غریبی در یک پست اینستاگرامی دیگر، پیش از این در این باره چنین نوشته بود: «او پیشنهاد من برای مبارزه در قفس را نپذیرفته بود. باید می دانستم که او جرأت روبرو شدن با مرا ندارد». اکنون اما غریبی قرار است که اولین مبارزه حرفه ای خود را در دنیای ورزش های رزمی ترکیبی بدون دستکش انجام دهد. غریبی خود را «سپر زنده ایران» نامیده و اعلام کرده بود که آماده مبارزه با داعش در عراق و سوریه است.

با این وجود مبارزه در قفس برای وی جذابیت بیشتری داشته و به نظر می رسد که هالک ایرانی بالاخره به چیزی که می خواست رسیده و بزودی شاهد شروع کار او در دنیای ورزش های رزمی ترکیبی خواهیم بود. هنوز معلوم نیست که عملکرد وی در قفس مبارزه چگونه است اما می توان گفت که هالک ایرانی برای هر کسی که در قفس در مقابل او قرار گیرد رقیب سرسخت و دشواری خواهد بود.

لطفا نظر خودتون رو راجب این مطلب با ما در میان بگذارید

منبع : روزیاتو

 

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.