// ۱۷ مهر ۹۸ ، ۱۰:۲۳

به گزارش سایت تفریحی و سرگرمی چفچفک : کمپانی سونی پس از ماه ها گمانه زنی ، سرانجام یک پنجره انتشار تعطیلات 2020 را برای پلی استیشن 5 ، کنسول مهم بازی ویدیویی بعدی خود تأیید کرد.نتیجه تصویری برای ‪PlayStation 5‬‏

جیم رایان ، رئیس و مدیر عامل شرکت Sony Interactive Entertainment ، این اطلاعیه را از طریق وبلاگ رسمی پلی استیشن اعلام کرد.

رایان همچنین اطلاعات جدیدی را در مورد کنترلر پلی استیشن 5 به اشتراک گذاشت که به گفته وی از بازخورد هاپتیک برای تولید طیف وسیع تری از جلوه های رامبل استفاده می شود و شامل محرک های سازگار با فشار قابل تنظیم است.

برای اطلاعات بیشتر به صفحه اصلی Business Insider مراجعه کنید.

پلی استیشن 5 با تأیید ماه ها شایعات پیرامون کنسول بازی های ویدیویی نسل بعدی سونی ، رسماً در طول فصل تعطیلات 2020 راه اندازی خواهد شد.

جیم رایان ، رئیس و مدیر عامل شرکت Sony Interactive Entertainment ، سه‌شنبه این اطلاعیه را از طریق وبلاگ پلی استیشن اعلام کرد و وی اطلاعات جدیدی درباره کنترلر کنسول به اشتراک گذاشت.

اگرچه سونی قبلاً اطلاعات جزئی در مورد پلی استیشن نسل بعدی منتشر کرده بود ، اما این شرکت از این که PlayStation 5 نامیده شود ، کنار گذاشته است. اکنون پلی استیشن 5 همزمان با کنسول بازی های ویدیویی نسل بعدی مایکروسافت ، با کدگذاری پروژه ، راه اندازی خواهد شد. اسکارلت مایکروسافت تاریخ انتشار تعطیلات 2020 را برای پروژه اسکارلت در ماه ژوئن تأیید کرد.

بیشتر بخوانید: ما در مورد پلی استیشن 5 و Xbox بعدی مقدار تعجب آور می دانیم - در اینجا چگونگی مقایسه دو کنسول آورده شده است

پست وبلاگ رایان شامل اولین جزئیات در مورد کنترلر PlayStation 5 بود که به گفته وی از فناوری جدید استفاده می شود. وی گفت کنترلر به جای "رامبل" سنتی ، از بازخورد هاپیتیک استفاده می کند ، و به برنامه نویسان اجازه می دهد تا بازخورد حساس تری را برنامه ریزی کنند. این به معنای این است که بازیکنان در هنگام شلیک اسلحه یا نگه داشتن چرخ ماشین ، در کنترلر خود احساس لرزش های مختلفی کنند. در این پست گفته می شود که کنترلر PlayStation 5 محرک های تطبیقی ​​نیز خواهد داشت که می توان برنامه ریزی کرد تا بسته به نوع عمل ، سطح متفاوتی از تنش داشته باشد.

نتیجه تصویری برای ‪PlayStation 5‬‏

سونی پیش از این در مصاحبه ها و تظاهرات های گذشته جزئیاتی درباره PlayStation 5 فاش کرده بود. مقایسه کنار هم بین پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 بارهای شدید را افزایش می دهد - پلی استیشن 5 محیط نیویورک سیتی را با سرعت چشمگیر از "Marvel's Spider-Man" ارائه می دهد. این کنسول همچنین به گونه ای طراحی شده است که قادر به تولید گرافیک 8K است و از فناوری ردیابی اشعه استفاده می کند.

سایر ویژگی ها شامل حالت استراحت صرفه جویی در مصرف انرژی است که از پلی استیشن 4 در حال بهبود است و ویژگی جدیدی به نام PlayStation Assist برای ارائه نکاتی در مورد بازی شماست.

اعلام رسمی پلی استیشن 5 آخرین در یک سری از به روزرسانی های بزرگ سونی است. این شرکت اخیراً قیمت سرویس PlayStation Now خود را کاهش داده و بیش از 800 بازی را با قیمت 10 دلار در ماه به مشترکان اختصاص داده است. به روزرسانی سیستم عامل PlayStation 4 که این هفته وارد این برنامه می شود ، به گیمرها امکان می دهد بازی های ویدیویی را مستقیماً در تلفن های اندرویدی خود پخش کنند.

منبع : https://www.businessinsider.com/ ترجمه توسط تیم چفچفک

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.