// ۰۱ مرداد ۹۶ ، ۱۴:۳۳

آناناس های صورتی به زودی روانه بازارهای آمریکا خواهند شد
آناناس صورتی : صورتی یکی از محبوب ترین رنگ ها در میان خانم ها به شمار می رود که سن و سال هم نمی شناسد. در هر سنی می توان انواع لباس و کفش و زیورآلات صورتی داشت و از آن لذت برد. اما آیا تاکنون فکر کرده اید که اگر برخی از میوه ها هم صورتی می شدند چه اتفاقی می افتاد؟

 

آناناس صورتیآناناس صورتی 
مثلا میوه ای همانند آناناس که زرد و سبز و خردلی است اگر کاملا صورتی می شد، چه شکلی پیدا می کرد؟ شاید این پرسش خنده دار به نظرتان برسد اما باید بگوئیم که اصلا غیرواقعی نیست و اخیرا، سازمان غذا و داروی جهانی، سلامتِ آناناس های صورتی که قرار است به زودی روانه بازار شوند را تایید کرده است. 

1 123 آناناس صورتی با تغییر ژنتیک وارد بازار شد + تصاویر آناناس صورتی

آناناس صورتی

  داستان از این قرار است که کمپانی «دل مونته» با دستکاری ژنتیکی آناناس، رنگ پوست و گوشت آن را صورتی کرده است. شایان ذکر است که این تغییر رنگ در مواد غذایی و ویتامین های این میوه تغییری ایجاد نمی کند. اما طعم آن را شیرین تر می کند. 

2 111 آناناس صورتی با تغییر ژنتیک وارد بازار شد + تصاویر آناناس صورتی

    «دل مونته» با استفاده از مهندسی ژنتیک، میزان تولید آنزیمی که در آناناس های معمولی موجب تغییر رنگ لیکوپن های صورتی به کاروتن های زرد رنگ می شود را کاهش داده اند. لیکوپن همان ماده ای است که در گوجه فرنگی و هندوانه رنگ صورتی ایجاد می کنند. بنابراین، این تغییر ژنتیکی هیچ ضرری برای انسان به دنبال نخواهد داشت. 

3 110 آناناس صورتی با تغییر ژنتیک وارد بازار شد + تصاویر آناناس صورتی 

گفته می شود که آناناس های صورتی قرار است به زودی در کاستا ریکا عرضه شود. اما در مورد زمان دقیق عرضه و قیمت آن اطلاعاتی در دست نیست. 
 4 103 آناناس صورتی با تغییر ژنتیک وارد بازار شد + تصاویر آناناس صورتی

 

 

5 94 آناناس صورتی با تغییر ژنتیک وارد بازار شد + تصاویر آناناس صورتی

 

6 96 آناناس صورتی با تغییر ژنتیک وارد بازار شد + تصاویر آناناس صورتی

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.