// ۰۶ فروردين ۰۰ ، ۰۴:۱۱

آشنایی و راهنمای خرید محصولات شمیاس عطر و ادکلن

 

 

 

در این مقاله قصد داریم درمورد برند ایرانی شمیاس یکی از جدید و خوش نام ترین برند های تولید عطر و ادکلن اسپری در ایران توضیح دهیم و برخی از محصولات این برند را معرفی کنیم در صورت رضایت از این مقاله لطفا در قسمت نظرات دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید آیا شما هم عادت به استفاده از عطر و ادکلن دارید؟ برند مورد علاقه شما چیست؟ آیا برندهایی مثل دیور، کالوین کلاین، ورساچی، اوریفلیم، باربری، شنل و… برایتان جذاب هستند؟ تا چه میزان با برندهای ایرانی عطر آشنا هستید؟ اگر شما هم جز آن دسته از اشخاصی هستید که با وسواس بسیار، به دنبال عطرهای استاندارد و با رایحه ای دل انگیز هستند، پیشنهاد هیجان انگیز ما به شما، امتحان کردن برند ایرانی عطر شمیاس است. با محصولات خالص و باکیفیت شرکت شمیم یاس، تمام آنچه در خیال به دنبالش بودید، اکنون در دستان شماست.

 

همه چیز درمورد برند ایرانی عطر شمیاس

فرقی ندارد مردانه یا زنانه، امکان ندارد چیزی باب میل شما در اینجا پیدا نشود. از میس دیور گرفته تا ورساچی، شنل چنس، کریشن، گود گرل، فرش سنس، مون گرل، تام فورد، جورجیو آرمانی، گوچی بامبو و دیگر مدل ها، دریایی از انتخاب های رنگارنگ انتظار شما را می کشند. علاوه بر آن، شیشه های دلربای این عطرها، خود دلیلی بر محبوبیت همیشگی آنها برای هدیه دادن هستند.

 

ادکلن جیبی به دلیل سایز کوچک و سبکتر بودن، همیشه مورد توجه افراد بوده است. شرکت شمیاس نیز در این مورد کوتاهی نکرده و طیف گسترده ای از این دست ادکلن ها را عرضه داشته است. در دسته بندی ادکلن های جیبی نیز همانند موارد قبلی، مدل های جذابی به چشم می خورند:

 

عطر چیست : رایحه مطبوعی که در هوا پراکنده شده و به مشام می رسد را عطر می گویند.

عطر متشکل از روغنهای اساسی یا همان اسانسهای روغنی، ترکیبات معطر، ثابت کننده و نگهدارنده و الکل می باشد.

معمولا روغن ها و اسانس ها از طریق تـقـطـیر گـلهـا، گیاهان و سبزیجات و علفها بدست می آید .

اگرنتوان بوسیله تـقطیر اسانس گیری کرد می توان بوسیله روغنهای جاذب انجام داد ،

به طور مثال در گل یاس ، اسانس گیری توسط روغنهای جاذب انجام می گیرد یعنی عمل استخراج توسط موم ها از راه جذب مواد معطر

بداخل موم و سپس استخراج و تفکیک روغن بدبو بوسیله الکل انجام می گیرد.

مواد شیمیایی معطر نیز در ساخت عـطر نقش دارند

 

 

پرفیوم های شمیاس

در حقیقت پرفیوم در قیاس با دیگر عطرها از بالاترین غلظت عطر مایه های روغنی برخوردار است، بنابراین خالص ترین نوع عطر را می توان پرفیوم دانست. جالب است بدانید که پرفیوم ها معمولا بین 20 الی 30 درصد عطر مایه روغنی در خود دارند، از همین روی از دیگر انواع عطر ها که در ادامه عنوان خواهیم کرد، سنگین تر و روغنی تر محسوب می شوند و معمولا هم در شیشه های بسیار شیک و خاص روانه بازار می شوند. نکته ای که باید در نظر داشت این است که عطر پرفیوم اگر باکیفیت و اورجینال باشد، نمی تواند قیمت ارزانی داشته باشد و همین امر را باید در خرید عطر پرفیوم در نظر داشته باشید و به عطر و ادکلن های پرفیوم ارزان قیمت شک کنید و از خرید آن ها اجتناب نمایید.

 

نکته دیگری که در خصوص پرفیوم ها باید در نظر داشته باشید این است که نباید آن ها را روی هر نقطه ای از بدن که دوست داریم اسپری کنیم و بهتر است روی نقاط ضربان دار مانند مچ دست و گردن اسپری شوند. اگر بخواهیم در خصوص ماندگاری پرفیوم ها به شما بگوییم، باید گفت که پرفیوم ها حدودا بین 6 تا 8 ساعت پس از استعمال ماندگاری دارند. به عنوان آخرین نکته در خاطر داشته باشید که چنانچه پوست شما حساس است، پرفیوم ها می توانند بهترین انتخاب برای شما عزیزان به حساب آیند، به این دلیل که در فرمولاسیون آن ها از الکل کم تری استفاده شده است و همین موضوع موجب می شود تا پوستتان را کم تر خشک کنند.

 

شمیاس برای کدام کشور است؟

گفتنی است که غلظت عطرمایه ‌های روغنی در ادو تویلت ‌نسبت به پرفیوم و ادو پرفیوم که در ادامه به آن اشاره می کنیم، کم تر می باشد. در حقیقت در فرمولاسیون‌ ادو تویلت ‌ها معمولا تنها حدود 5 الی 15 درصد عطرمایه روغنی مورد استفاده قرار می گیرد، از همین روی ادو تویلت در دنیای عطر، در ردیف عطرهای سبک قرار می گیرند. در تهیه عطر های ادو تویلت الکل نسبتا زیادی به کار برده می شود و به همین دلیل اثرشان در قیاس با پرفیوم و ادو پرفیوم سریع تر از بین خواهد رفت.

 

این را در نظر داشته باشید که ادو تویلت‌ ها در هر بار استفاده حدود 2 الی 3 ساعت ماندگاری خواهند داشت. همچنین این نکته شایان ذکر است که ادو تویلت از نظر زمان برای استفاده در روز و پرفیوم و ادو پرفیوم برای استفاده در شب به استفاده کنندگان و علاقه مندان خرید عطر مردانه توصیه می شود. قیمت ادو تویلت ‌ها هم با توجه به ماندگاری به مراتب پایین ترین که دارند، از پرفیوم و ادو پرفیوم پایین تر است، به همین خاطر است که ادو تویلت‌ به‌ عنوان پرطرفدارترین و در دسترس ‌ترین انواع عطر شناخته شده است و قدرت خرید و استفاده از آن برای اقشار مختلف جامعه فراهم است.

 

ادکلن های شمیاس

نکته جالب این است که اکثرا ادوکلن‌ ها مردانه‌ اند، بنابراین عجیب نیست که این نوع عطر در بین آقایان از محبوبیت بیشتری برخوردار باشد. البته نه این که ادو کلن‌ های زنانه در بازار وجود نداشته باشد، ولی موضوع این است که ادو کلن ها بیشتر برای استفاده آقایان تولید و روانه بازار می شوند. لازم به ذکر است که غلظت عطرمایه ‌های روغنی در ادو کلن ‌ها کم و معمولا به صورت تقریبی بین 2 الی 4 درصد است و این بدین معنی است که ادو کلن ‌ها از درصد الکل به مراتب بیشتری در قیاس با دیگر انواع عطر که گفتیم برخوردارند.

 

ادو کلن ها در واقع عطر خیلی رقیقی هستند و سبکی آن ها به شدت احساس می شود. ادو کلن‌ ها قیمت مناسبی هم دارند و برای خرید اقشار مختلف درآمدی هر جامعه ای مناسب اند، اما باید این موضوع را در نظر داشت که تقریبا هیچ عطر ماندگار و لوکسی از نوع ادو کلن نیست! ادو کلن ‌ها اغلب بعد از اصلاح مورد استفاده آقایان قرار می گیرند و حداکثر تا 2 ساعت ماندگاری بو را به همراه خواهند داشت. توجه داشته باشید که ادو کلن‌ ها اغلب در شیشه‌ های بزرگ‌ تری نسبت به دیگر نوع های عطری به بازار عرضه می شوند، اما فکر نکنید که بنابراین دیر تمام خواهند شد، چرا که در هر بار استفاده، باید مقداری بیشتری از عطر را اسپری نمایید.

 

او فِرِش یا همان Eau Fraiche

جالب است بدانید که او فرش ‌‌ها پایین ‌ترین غلظت عطرمایه‌ های روغنی را در بین انواع مختلف عطر دارا هستند، این بدین معنی است که تنها 1 تا 3 درصد از ترکیبات‌ آن ها از عطرمایه‌ های روغنی تشکیل شده است و به همین خاطر است که بسیار سبک هستند و اثرشان در عرض 1 تا 2 ساعت از بین خواهد رفت. او فرش ها با توجه به میزان ماندگاری که دارند، مناسب ترین عطر ها در بین انواع عطر و ادکلن ها به حساب می آیند و برای هدیه دادن و استفاده های روزانه بهترین و ارزان ترین انتخاب به حساب می آیند.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.