// ۱۹ مهر ۹۸ ، ۱۶:۵۶

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: عزیزان حتماً با گذرنامه و یا کارت تردد موقت و مدارک لازمه به مرزها مراجعه کنند و اگر دچار مشکلات قضائی هستند، پس از برطرف کردن مشکل مربوطه در شهرهای مبدأ عازم سفر شوند.

آخرین وضعیت شلمچه و چذابه| تردد روان زائران از 2 مرز شلمچه و چذابه / زائران حتماً با گذرنامه ‌مراجعه کنند

به گزارش سایت سرگرمی چفچفک به گفته خبرگزاری تسنیم از اهواز، سردار حیدر عباس زاده با بیان این‌که امروز در هر 2 مرز شلمچه و چذابه با استقبال گسترده زائران مواجه هستیم اظهار داشت: نیروی انتظامی در پایانه مرزی شلمچه 48 گیت دارد که 24 گیت آن فعال و زائران در حال تردد هستند.

وی با بیان این‌که در صورت نیاز بلافاصله 24 گیت دیگر نیز آماده به‌کارگیری است افزود: در حال حاضر تردد در پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه روان است و در کم‌ترین زمان ممکن، حدود 2 تا 3 ثانیه زائران از گیت‌ها عبور می‌کنند.

فرمانده‌ انتظامی خوزستان با اشاره به حضور پلیس گذرنامه در پایانه‌های مرزی‌ عنوان کرد: زائرانی که دارای گذرنامه هستند و مشکلاتی غیر از ممنوع‌الخروجی و قضائی داشته باشند با مساعدت پلیس و حل مشکل احتمالی می‌توانند به سفر کربلا مشرف شوند.

عباس‌زاده با بیان اینکه در آن‌سوی مرز مشکلاتی در خصوص کمبود ناوگان خودرویی وجود دارد، گفت: با تعامل مستمری که مسئولان استانی با فرمانده قرارگاه اربعین ناجا و مسئولان کشوری دارند درصدد برطرف کردن مشکلات پیش‌آمده، هستیم.

وی گفت: تعدادی خودروی سنگین و اتوبوس درون و برون‌شهری به آن‌سوی مرز برای تسهیل تردد زائران اعزام‌شده است.

فرمانده انتظامی خوزستان افزود: نیروی انتظامی تعامل بسیار خوبی با تمام دستگاه‌های متولی ازجمله سازمان راهداری در این خصوص داشته تا مشکل مربوطه هرچه سریع‌تر برطرف شود.

سردار عباس‌زاده عنوان داشت: هر 2 پایانه مرزی شلمچه و چزابه در حال حاضر باز بوده و تردد زائران عزیز در حال انجام است.

وی یادآور شد: اگر گاهی مشاهده می‌کنید سرعت تردد زائران کاهش می‌یابد، به این دلیل است، عزیزانی که به آن‌سوی مرز رفته‌اند، اعزام شوند و با مدیریت، تردد آنان کنترل‌شده تا از بروز مشکلات احتمالی پیشگیری به عمل آید.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به اینکه از ابتدای ماه صفر تاکنون 470 هزار نفر از پایانه مرزی شلمچه عازم کربلا شدند، گفت: امروز هم تا این لحظه حدود 80 هزار زائر از این مرز تردد داشتند.

عباس زاده خاطرنشان کرد: یعنی تاکنون درمجموع حدود 550 هزار زائر طی ماه صفر از این پایانه مرزی از کشور خارج شدند.

وی به زائران اربعین حسینی (ع) توصیه کرد: عزیزان حتماً با گذرنامه و یا کارت تردد موقت و مدارک لازمه به مرزها مراجعه کنند و اگر دچار مشکلات قضائی هستند، پس از برطرف کردن مشکل مربوطه در شهرهای مبدأ عازم سفر شوند.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.