// ۳۱ مرداد ۹۶ ، ۱۹:۱۱

نان فانتزی احتمالا سالم‌ترین ماده غذایی موجود در منزل نیست. اما چگونه می‌توان تشخیص داد که نان فانتزی مشکلی ندارد؟ مواد شیمیایی باعث می‌شوند سرعت پخته شدن نان افزایش یابد.

یک نان فانتزی که باید 5، 6 ساعت پختنش طول بکشد در یک ساعت می‌پزد. بدن نیاز به زمان دارد تا این نان را تجزیه کند. به این ترتیب بیماری عدم تحمل گلوتن در افراد به وجود می آید. همچنین در بسیاری از نان‌های فانتزی ممکن است از مواد موجود در وایتکس استفاده شود.

 

قانون دو روز: پل کینی، آشپز مشهور قانونی ساده برای آزمایش نان فانتزی ارائه می‌دهد: «اگر نان را دو روز به حال خود بگذارید و کپک نزد، حتما از مواد نگه‌دارنده‌ بیش از حدی در پخت آن استفاده شده است.» نان فانتزی تازه حداکثر دو روز سالم می‌ماند.

قانون فشار دادن: اگر یک قسمت از نان را به سمت پایین فشار دهید، باید خودش به حالت عادی برگردد. اگر این اتفاق نیفتاد و جای انگشت شما کاملا باقی ماند، این نشان می‌دهد که از مواد حجم‌دهنده برای بزرگ کردن نان استفاده شده است.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.