// ۰۲ شهریور ۹۶ ، ۱۲:۳۷

راه‌های ساده زیبا شدن (2)

همیشه مشکلی که بانوان با زیباتر شدن دارند این است که فکر می کنند برای جذابیت بیشتر حتما باید هزینه های زیادی را صرف کنند. اما ما در سری مقالات راه های ساده زیبا شدن راهکارهایی به شما معرفی می کنیم که با لوازم موجود در منزل می توانید به جذابیتتان اضافه کنید.

 

 شیرپاک کن هم از جمله لوازم آرایشی است که هر خانمی، داشتن آن را بر روی میز توالتش واجب می‌داند. این محصول هم باید از برندهای خاص آرایشی خریداری شود تا مطمئن باشید آسیبی به پوست صورت شما نمی‌رساند. 

حالا اگر موقعیت خریدن شیرپاک کن با برند معروف و گران خارجی را ندارید با خواندن این مقاله یاد بگیرید که با مواد ارگانیکی که در منزل دارید آرایش صورتتان را پاک کنید.

 

اگر یکبار از روغن‌های طبیعی استفاده کنید طرفدار دائمی آن‌ها خواهید بود. اینگونه روغن‌ها پوستی پاک‌تر برای شما به ارمغان خواهند آورد، جوش‌هایتان را برطرف می‌کنند و به طور طبیعی باعث رشد پوست شما می‌شوند.

محبوب‌ترین روغن‌هایی که برای پاکسازی صورت مورد استفاده قرار می‌گیرد، روغن زیتون و کرچک است.

این روغن‌ها را مانند شیرپاک کن‌هایی که تاکنون استفاده می‌کردید بر روی پنبه بمالید و به صورت آهسته بر روی پوستتان ماساژ دهید.

فراموش نکنید که پوست دور چشم شما حساس است و هرچقدر هم ماده‌ای که استفاده می‌کنید طبیعی باشد می‌تواند با ماساژ نادرست به پوست دور چشم شما آسیب بزند پس بسیار آهسته این پنبه آغشته به روغن زیتون یا کرچک را دور چشمتان بمالید و آرایش چشمتان را پاک کنید.

همچنین از روغن نارگیل هم می‌توانید در این خصوص بهره ببرید. تنها یک قاشق چایخوری از روغن نارگیل می‌تواند به آسانی آرایش شما را پاک کند. کمی روغن نارگیل مایع و گرم را روی پوست خود قرار دهید.کمی با دست ماساژ دهید و سپس با آب گرم بشویید. برای اینکه بتوانید ترکیب مخصوص خود را بسازید، کافیست یک قاشق چایخوری روغن نارگیل را ذوب کنید و روی یک پارچه تمیز قرار دهید . سپس آن را با خود به همراه داشته باشید .

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.