// ۰۷ مرداد ۹۶ ، ۲۱:۱۱

بخش بزرگی از هنر به خلاقیت مربوط می شود، افرادی که می توانند با تکیه بر قوه خلاقه خود، ایده های نوین و جدیدی که نمونه آن در دنیا وجود ندارد را مطرح و اجرایی کنند، همیشه موردتوجه قرار گرفته و نامشان بر سر زبان ها می افتد.

پیرو همین بحث باید بگوئیم، قنادی «کالاباسا» در شهر مسکو واقع در کشور روسیه با پخت و عرضه کیک های رنگی، زیبا و خوش طعم خود مورد توجه مشتری هایش قرار دارد. البته این قنادی برای جلب مشتری های بیشتر، صفحه ای در اینستاگرام راه اندازی کرده و تصاویر کیک های ویژه و منحصر به فرد خود را با کاربران این شبکه اجتماعی به اشتراک می گذارد.

0

این کیک ها با شکلات های رنگی به شکل رَدِ قلم موی نقاشی تزئین شده و با دکورهای جانبی همانند گل، میوه های تازه و رنگ های شاد برای استفاده در مجالسی همانند جشن های تولد و عروسی بسیار مناسب به نظر می رسند.

در ادامه تصاویر تعدادی از این کیک ها را برایتان انتخاب و درج کرده ایم. در صورت تمایل می توانید به صفحه اینستاگرام این قنادی به این نشانی رفته و محصولات آن ها را دنبال کنید. با سایت سرگرمی چفچفک همراه باشید.

 1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

تزئین کیک

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.