// ۰۶ شهریور ۹۶ ، ۱۳:۳۹

ملکه ماکسیما (Queen Máxima) همسر پادشاه هلند، در بوئنوس آیرس آرژانتین در تاریخ ۱۷ مه ۱۹۷۱ متولد شد. او در منطقه بوئنوس آیرس بزرگ شد و در یک مدرسه دو زبانه تحصیل کرد. او در سال ۱۹۹۵ در رشته اقتصاد فارغ التحصیل شد. ویلم الکساندر در ماه آوریل سال ۱۹۹۹ در سویل اسپانیا، در نمایشگاه بهاره سالانه با ماکسیما آشنا شد. در مصاحبه‌ای ملکه ماکسیما گفته است که در اولین ملاقات همسرش خود را الکساندر معرفی کرده است و او نمی‌دانسته که همرش یک شاهزاده است. این ملکه ۴۵ ساله حضوری قابل توجه در فعالیت های اجتماعی دارد و همیشه نگرانی‌های  خاصی در مورد مهاجران دارد. او عضو کمیسیون ویژه پارلمانی بود که به دنبال راه‌هایی برای افزایش مشارکت مهاجران زن در فعالیت‌های اجتماعی و نیروی کار بود. او همچنین به زبان اسپانیایی (زبان مادری خود) و زبان انگلیسی مسلط است و فرانسوی را تا سطح مکالمه می‌داند. او در لیست  زیباترین زنان جهان که بالای ۴۰ سال سن دارند جای گرفته است و یکی از خوش لباس‌ترین ملکه های جهان است. ملکه ماکسیمای هلند طی سال‌های قبل از رسیدن به این جایگاه در زمینه‌هایی همچون تدریس، مدیریت شرکت‌های هواپیمایی آرژانتین و همچنین کار در چند بانک اروپایی فعالیت داشته است.

ملکه ماکسیما

سبک لباس پوشیدن ملکه ماکسیمای هلند

لباس های ملکه ماکسیمای هلند همیشه با دقت و وسواس خاصی انتخاب می‌شوند. بررسی سبک پوشش او به ما درس‌های مهم استایل و خوش پوشی را می‌آموزد. ملکه ماکسیما از ترکیب رنگ‌های شاد هراسی ندارد و معتقد است یک ملکه هم می‌تواند رنگ‌های شاد و درخشان و لباس‌های گلدار بپوشد. او هیچ وقت لباس های تماما مشکی نمی‌پوشد و از کلاه زنانه و اکسسوری به خوبی برای تکمیل کردن استایل منحصر به فرد خود استفاده می‌کند.

ملکه ماکسیما

لباس ماکسی سرمه ای

ملکه ماکسیما

کت خز زنانه ملکه هلند

ملکه ماکسیما

کلاه زنانه شیک ماکسیما

ملکه ماکسیما

عکس ملکه ماکسیمای هلند

ملکه ماکسیما

رنگ قرمز رنگ‌های مورد علاقه ملکه هلند است

ملکه ماکسیما

رنگ صورتی از انتخاب‌های ملکه ماکسیمای هلند است.

ملکه ماکسیما

خانم های شیک پوش از رنگ طوسی برای لباس بیرون استفاده می کنند.

ملکه ماکسیما

ملکه هلند اهمیت رنگ قرمز را به خوبی می‌داند.

ملکه ماکسیما

شیک پوشی ملکه هلند

ملکه ماکسیماملکه ماکسیما

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.