// ۱۱ مرداد ۹۶ ، ۲۰:۵۰
ماساژ دادن با ساتور

 ماساژ دادن با ساتور یکی از روش های عجیب و غریب برای از بین بردن استرس در کشورهای شرق آسیا است! این روش ماساژ که به ساتور تراپی مشهور است ماساژوهای با استفاده از ساتو و چاقوهای تیز به جان فرد می افتند و شروع به ضربه زدن های آرام به آنها میکنند در کشورهای شرق آسیا ماساژ جایگاه ویژه ای در عرصه پزشکی دارد و انواع ماساژها در این کشورها انجام میشود.

 

 

ساتور تراپی

 

ماساژ دادن با ساتور,ساتور تراپی

 

ماساژ عجیب و غریب با ساتور

 

 

ماساژ دادن بدن بسیار مفید و پر فایده است و خستگی و استرس روزانه را کم میکند.

مکانی در تایلند وجود دارد که مراجعه کنندگان باید زیر حرکات ۲ عد ساتور تیز بخوابند ، چاقو تراپی روشی است خاص که هر کسی جرات امتحان کردن آن را ندارد.

 

چاقو و ساتور تراپی روش ماساژ درمانی عجیب چینی ها

 

مردمان آسیای شرقی که از قدیم به روش های عجیب و ابداعی درمان شهرت داشتنه اند این روزها با استفاده از ابزاری خطرناک برای آرامش دادن به بیماران خود نشان می دهند که همچنان ابتکار خود را در این رشته حفظ کرده اند.

 

 

روش عجیب برای ماساژ با چاقو تراپی 

 

ماساژ دادن با ساتور,ساتور تراپی

 

 

ماساژ دادن با ساتور  Massage with a knife

تصاویری را می بینید که در ان افرادی با صورتهای پوشیده تحت درمان استرس و درد به وسیله ی ابزار تیزی مثل چاقو و ساتور هستند.

 

“هسیائو می فانگ” صاحب اصلی و به نوعی بنیانگذار این نوع روش درمانی در تایوان در موردچاقو تراپی می گوید:مدت ۱۳۳ سال است که این کار را انجام می دهم و بارها تاثیر مثبت ان را برای درمان بیمارانی که از مشکلات روحی روانی رنج می برند شاهد بوده ام. در این روش لایه ای نازک مثل پارچه بین چاقو و بدن فرد قرار میگیرد و حرکات ریتمیک چاقو روی بدن اصلی ترین مرحله این نوع روش خاص ریلکسیشن است.

 

 

ماساژ با استفاده از چاقو و ساتور

 

 

ماساژ دادن با ساتور,ساتور تراپی

 

 

ماساژ دادن با ساتور  Massage with a knife

 “هسیائو” در ادامه گفت :این روش درمانی ۲۵۰۰ سال پیش برای اولین بار در چین انجام می شده است اما من با تغییراتی ویژه “knife therapy” را در کشورم انجام می دهم.”یین ” و “یانگ” اصلی ترین بخش این روش هستند که با استفاده از ۲ چاقو اجرا می شوند.این سبک ماساژ انرژی درونی فرد را کاملا متحول و دگرگون کرده تا او را به آرامش کامل برساند.این چاقو ها چاقوهای آشپزخانه نیستند و به احتیاط کامل مورد استفاده قرار می گیرند.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.