// ۲۶ مرداد ۹۶ ، ۱۴:۵۱

استفاده از تکنولوژی‌ با عملکرد بالا را برای رفع معایب خود فراموش کنید.

زیبایی با بالاترین کیفیت

استفاده از تکنولوژی‌ با عملکرد بالا را برای رفع معایب خود فراموش کنید. محصولات Make Up For Ever معایب شما را به معنای واقعی کلمه پوشش می‌دهند. 

نکته‌ها وترفندها

کرم پودر ULTRA HD

کرم پودر ULTRA HD به عنوان طلایه دار مسیر انقلابی آرایش در حال ایجاد عصری جدید در حوزه زیبایی‌ با عملکرد فوق‌ا‌لعاده است. فرمول به کار رفته در این محصول مانند پوست دوم  عمل کرده و تمام سطح پوست را پوشش می‌دهد و با وجود بافت‌های طبیعی وکرم مانندی که در این محصول وجود دارد با پوست ترکیب شده و باعث یکپارچه شدن آن می‌شود. حتی یک دوربین عکاسی دیجیتال با رزولوشن 4K هم نمی‌تواند به عیب و نقص چهره کسانی که از این محصول استفاده می‌کنند پی ببرد.

کانسیلرULTRA HD

کانسیلر جدید امروز اینجاست تا با سازگاری که با کرم پودر‌های مایع و چسبنده دارد به ایجاد نتایج یک آرایش بی عیب و نقص کمک کند. همچنین به نظر می‌رسد که کانسیلر با تمرکز بر براق کردن دور چشم وهمچنین بهبود بافت‌های پوست به مبارزه باچین و چروک به جا مانده از سایه‌های چشم و عیب‌های نقاط دیگر صورت برخاسته است.

 

کرم پودر چسبنده ULTRA HD

این کرم پودر چسبنده با اثر طولانی مدت و چندکاره‌ای که دارد، یکی از ملزوماتی است که باید در هر کیف آرایشی وجود داشته باشد. بافت‌های کرم مانند این محصول، بدون هیچ دردسری با پوست درهم آمیخته می‌شوند و باعث درخشان شدن و طبیعی جلوه کردن چهره شما می‌شود. این کرم پودر برای آنهایی که فعالیت زیادی دارند، مناسب است، پس هیچ بهانه‌ای وجود ندارد که پوست شما بی عیب و نقص جلوه کند، چون فرمول خلاقانه‌ای که در این محصول به کار رفته برای تمامی پوست‌ها مناسب بوده و در 15 نوع مختلف تولید شده است.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.