// ۰۱ شهریور ۹۶ ، ۱۸:۲۲

فواید داشتن ناخن‌هایی کوتاه 

با داشتن ناخن‌های بلند، انجام کارهای روزمره زندگی برایتان کمی سخت‌تر می‌شود. دراین گزارش قصد داریم تا برخی از فواید داشتن ناخنهای کوتاه را با شما درمیان بگذاریم.

 ناخن کوتاه

کایلی جنر یک سلبریتی و بازیگر آمریکایی است که چند سال پیش برند مخصوص لوازم آرایشی را به نام خودش به بازار عرضه کرد. او به علاوه دو برند لاک ناخن نیز دارد و از همین رو، یکی از متخصصان لوازم آرایشی و بهداشتی به ویژه در مورد ناخن‌ها به حساب می‌آید. او در گفتگویی که با پیپل استایل داشت، در مورد فواید داشتن ناخن‌های کوتاه صحبت کرده و گفته:«یک روز نشسته بودم و به ناخن هایم نگاه می‌کردم. حس کردم که ناخن‌های بلند چقدر عجیب هستند. ناخن هایم را کوتاه کردم و بعید می‌دانم که دیگر ناخن هایم را بلند کنم. ناخن‌های کوتاه شیک و زیبا هستند و دوست دارم تا همیشه ناخن‌هایم همین ظاهر طبیعی را داشته باشند.» 

این روزها داشتن ناخن‌های کوتاه مد شده است و در عین حال کوتاه بودن ناخنها مزایای دیگری هم دارد که در این گزارش قصد داریم تا تعدادی از آنها را با شما درمیان بگذاریم:

*ظاهری تمیزتر:

ناخن‌های کوتاه، ظاهر تمیزتری دارند. با داشتن ناخن‌های کوتاه، دیگر هرگز آلودگی‌ها در فضای زیر ناخن‌های شما خانه نخواهند کرد و از همین رو بهداشتی‌تر خواهند بود.

 ناخن صورتی

*استفاده بهتر از دستان:

حتما شما توجه کرده اید که با داشتن ناخن‌های بلند، انجام کارهای روزمره زندگی برایتان کمی سخت‌تر می‌شود. اگر ناخن هایتان بلند باشد، در انجام برخی کارهای ساده زندگی از جمله باز کردن در قوطی‌های نوشابه و انجام چندین و چند کار دیگر به مشکل بر می‌خورید ولی داشتن ناخن‌های کوتاه به شما کمک می‌کند تا بتوانید راحت‌تر کارهایتان را انجام دهید و مثلا در برداشتن اشیای ریز مثل سوزن و سکه‌ها به مشکلی برنخورید.

*ناخنهای کوتاه، دوستان خوب شما:

ناخن‌های کوتاه به مراقبت کمتری نیاز دارند و می‌توانند دوستان خوب شما باشند. دیگر نیازی نیست که وقت و هزینه زیادی را صرف تقویت ناخن‌ها و انجام مانیکور کنید.

 ناخن مشکی

*از شکستن ناخنها خبری نیست:

خیلی از شما می‌دانید که شکستن ناخنها در پی برخورد با اشیا یا هر اتفاقی چقدر دردناک هستند و ممکن است باعث خونریزی و سوزش شدید بخش زیرین ناخن شما شوند. اما اگر ناخنهایتان کوتاه باشد، چنین استرسی نخواهید داشت. پس از این بابت هم خیالتان راحت خواهد بود.  

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.

دیدگاه ها  ۱

  1. سیّد محمّد جعاوله | ۰۱ شهریور ۹۶ ، ۱۸:۲۶ | لینک
    نکات خوبی بود
    اطلاعات خوبی در اختیار گذاشتید
    • | ۱ شهریور ۹۶، ۱۸:۳۶
      ممنون از نظرتون