// ۲۰ مرداد ۹۶ ، ۱۷:۴۴
اینستالایف/ نقاشی و گرافیتی‌های آدا را از دست ندهید!

«اینستالایف» در این قسمت به سراغ هنرمندی ناشناس رفته تا آثار زیبای او را برای کاربران سیرسیرک نمایش دهد. آدا آرت و نقاشی‌ها و گرافیتی‌هایش با اینکه هنوز در اینستاگرام فالوورهای بسیار زیادی ندارد اما صفحه‌ای پر از آثاری دیدنی دارد. پس اینستالایف این هفته‌ی سیرسیرک را از دست ندهید.

 

 

دنیای اینستاگرام دنیای عجیبی است که در آن می‌شود به نکات جالبی پی برد. یکی از این نکته‌ها علاقه نشان دادن کاربرها به سبک زندگی افراد عادی‌ است که باعث پرطرفدار شدن صفحه‌‌ی شخصی آن‌ها شده. افرادی که هرکدام به نوبه‌ی خود ویژگی مثبت و جذابی در زندگی‌شان دارند که دنبال کردن آن‌ها برای دیگر کاربران خالی از لطف نیست. می‌خواهیم به بررسی این ویژگی‌ها پرداخته و علت محبوب شدن آن‌ها را در اینستاگرام دریابیم. در سری مطالب «اینستالایف» صفحات جالب و جذاب کاربران ایرانی را مورد بررسی قرار داده و به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت.

 

در این قسمت از «اینستالایف» به صفحه‌ای در اینستاگرام می‌پردازیم که صاحب آن علاقه‌ای به شناخته شدن ندارد. آدا آرت از دو سال پیش صفحه‌ای برای به اشتراک گذاشتن نقاشی و گرافیتی‌هایش در اینستاگرام ایجاد کرد. آدا می‌تواند مخفف اسم و فامیلی این هنرمند باشد که امضایش در کنار آثارش دیده می‌شود.

 

گرافیتی

 

با اینکه اطلاعات دقیقی از هویت این هنرمند نداریم اما «اینستالایف» تصمیم دارد صفحه‌ی جذاب آدا را که حدود ۷هزار فالوور دارد را به شما معرفی کند. پس با سیرسیرک همراه باشید.

گفته می‌شود آدا دختری است جوان و اهل جنوب کشور. او گرافیتی و نقاشی‌های خیابانی زیادی در بندرعباس کشیده، اما جنوب تنها مکان ارائه‌ی کارهایش نیست. دیوارهای تهران نیز به هنر این شخص ناشناخته مزین شده و همچنین نقاشی‌هایی در کردستان و شهرهای شمال ایران کشیده است.

 

 گرافیتی

 

از زیبایی‌های کار او این است که آدا می‌تواند از وسایل بی‌استفاده و دورانداختنی استفاده کرده و و با نقاشی بر روی آن‌ها اثری تازه و زیبا خلق کند.

 

گرافیتی

 

نقاشی روی سنگ از دیگر علایق اوست. آدا معمولا حالت‌های مختلفی از صورت را روی سنگ‌ها نقاشی می‌کند.

 

نقاشی روی سنگ

 

او پست‌هایی از دفتر نقاشی خود در صفحه‌اش گذاشته که نشان‌دهنده‌ی هنر و خلاقیتش است. آثار او باعث خطای دید می‌شوند و گاها عجیب‌، اما فوق‌العاده خاص و زیبا هستند.

 

گرافیتی

 

آدا از درختان در گرافیتی‌هایش طوری استفاده می‌کند که برگ‌های آن تداعی کننده‌ی موهای شخصیتی باشد که روی دیوار به آن جان بخشیده است.

 

گرافیتی

 

بسیاری از گرافیتی‌هایش در زمین‌های بایر کشیده شده است. او حتی از آشغال‌ها برای زیباتر شدن نقاشی‌هایش استفاده می‌کند.

 

گرافیتی

 

استفاده از قفس در این آثار، مفهوم خاصی به گرافیتی‌های آدا بخشیده است. این طرح‌ها می‌تواند نشان‌دهنده‌ی دغدغه‌ی خالق آن باشد.

 

گرافیتی

 

اگر به آثار این هنرمند ناشناس علاقمند شده‌اید می‌توانید صفحه اینستاگرام او را دنبال کنید و اگر دوست دارید می‌توانید سری به مطلب «مطی حیدری و اینستاگرام جذابش» بزنید.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.