// ۲۸ مرداد ۹۶ ، ۱۵:۲۴

زرد و نارنجی ها چگونه ست می شوند؟

رنگ‌های شاد همیشه هم شما و هم اطرافیانتان را شاد می کنند. از جمله این رنگ ها زرد و نارنجی هستند که متاسفانه در بسیاری از مواقع چون رنگ ستشان را نمی دانیم از پوشیدن لباس هایی به رنگ زرد و نارنجی صرف نظر می کنیم.

زرد و نارنجی ها چگونه ست می شوند؟

زرد و نارنجی ها چگونه ست می شوند؟

زرد با رنگ های سفید، مشکی، زرد، سبز، نارنجی و بنفش هماهنگی دارد اما در کل رنگ سختی برای ست کردن است چون تند و آتشین است. به شما توصیه می کنیم برای ست کردن از سایه های ملایم تر این رنگ استفاده کنید و به هیچ عنوان سراغ زرد نئون یا شبرنگ نروید چون به شدت مشکل زاست. رنگ های مشابه زرد، نارنجی و سبز هستند.

مکمل رنگ زرد، بنفش است اما کنار هم قرار دادن این دو رنگ، احتیاط و دقت زیادی می خواهد. هیچ کدام نباید از دیگری درخشان تر و تند تر باشد چون از لحاظ بصری، تاثیر نامطلوبی دارد. 

  سفید، مشکی، نارنجی، قرمز، آبی و زرد، رنگ های هماهنگ با نارنجی هستند. نارنجی، یکی دیگر از رنگ های خطرناک در پوشش است چون به شدت این توانایی را دارد که ستی نامتوازن ایجاد کند. برای فرار از این اتفاق پیشنهاد می کنیم به جای نارنجی تند از سایه های روشن تر و تیره تر این رنگ استفاده کنید و آن را در کنار رنگ هایی چون قرمز و نارنجی به کار ببرید. 

 قهوه ای رنگی است که از نارنجی به وجود آمده و به همین دلیل به خوبی با آن ترکیب می شود. رنگ مکمل نارنجی، آبی است ولی از ترکیبات آبی استفاده کنید که نتیجه نهایی ست شما خیلی پر زرق و برق نباشد.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.