// ۱۶ اسفند ۹۶ ، ۱۹:۴۲

داروهای مسکن به طور طبیعی در اسید معده حل می‌شوند. سپس در جریان خون جذب شده و سیستم اعصاب مرکزی را بی‌حس می‌کنند؛ یعنی همان مکانیسم بدن که درد را انتشار می‌دهد. شما می‌توانید با انجام کارهایی تأثیر داروهای مسکن درد را شتاب دهید و زودتر از شر درد کلافه‌کننده راحت شوید.

اول از همه خوب است بدانید برای استفاده از داروهای مسکن باید از پزشک کمک بگیرید و طبق تجویز او اقدام به مصرف داروهای مسکن کنید. اگر در انجام این کار اهمال یا کوتاهی کنید ممکن است مشکلات جدی برای سلامت شما اتفاق بیفتد، به این قرص‌ ها اعتیاد پیدا کنید یا مصرف آنها منجر به مرگ شما شود.

داروهای مسکن تجویزشده توسط پزشک را با یک لیوان آب خنک و معده خالی مصرف کنید. وجود غذا در معده منجر به کاهش تأثیر مفید داروی مسکن می‌شود.

داروهای مسکنی را مصرف کنید که به شکل ژل هستند و بدون نسخه هم به فروش می‌رسند. در این صورت زودتر اثر خواهند کرد زیرا لازم نیست معده مانند قرص جامد آنها را تجزیه کند تا بتواند از طریق مخاط معده جذب جریان خون شوند.

از داروهای مسکنی که به شکل اسپری بینی یا استنشاقی هستند استفاده کنید. این داروها از طریق دستگاه تنفسی جذب می‌شوند و نسبت به هضم شدن سرعت بیشتری دارند.

اگر توان جسمی‌اش را دارید، بیرون بروید و کمی قدم بزنید تا ضربان قلبتان افزایش پیدا کند و دارو سریع‌تر وارد جریان خون شود.

قهوه یا دیگر نوشیدنی‌های کافئین‌دار بنوشید تا داروی مسکن سریع‌تر در بدن جذب شود. کافئین ضربان قلب را بالا می‌برد و گردش خون را سرعت می‌دهد اما باید مراقب باشید زیرا احتمال داد فشار خون را افزایش دهد.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.