// ۲۶ آذر ۹۶ ، ۱۰:۲۲

خدا تقصیری ندارد

این روزها

همه ی باران های دنیا

در دل ما آدم ها می بارد …! 

_______________________________________ 

ﻧﮕﺮﺍﻥ ﻧﺒﺎﺵ

ﺣﺎﻝ ﺩﻟﻢ ﺧﻮﺏ ﺍﺳﺖ

ﺁﺭﺍﻡ ﮔﻮﺷﻪ ﺍﯼ ﻧﺸﺴﺘﻪ ﻭ ﺭﻭﯾﺎﻫﺎﯾﺶ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺧﺎﮎ ﻣﯽ ﺳﭙﺎﺭﺩ 

_____________________________________ 

نمی شود نوشت

که این روزها چقدر عاشقانه باختم

نمی شود نوشت … !!!

 

عکس نوشته پروفایل غمگین نبودنت + متن

 
 
دلتنگ شده ام

نمیدانم !

شاید براۍ تو

یا شاید براۍ روزهایی که باتو

گذشت …

 

_______________________________________

 

هر بار که می‌ خواهم به سمتت بیایم

یادم می‌ افتد دلتنگی

هرگز بهانه خوبی برای تکرار یک اشتباه نیست !

 

_______________________________________

 

انگار پنجشنبه به دنیا آمدم …

دل به هرچه می بندم باید فاتحه اش را بخوانم …

 

عکس نوشته پروفایل غمگین چه سخته

 

ما به هم نمی رسیم

امّا

بهترین غریبه ات می مانم

که تو را همیشه دوست خواهد داشت

 

_______________________________________

 

گاهی شهری را

آرام دلی را

رابطه ای را

گاهی همه چیز را

به هم می ریزند

این “غریبه ” های لعنتی ..!

 

عکس غمگین و دلشکسته
 

از وقتی رفته ای

آدم ها عجیب شبیه هم شده اند

و تو غریبه تر با آن ها و با من …

منی که این روزها

عجیب شبیه همه ی آدم ها شده ام …

 

_______________________________________

 

بعد از تو

خیلی سخت خوابم می برد …

مثل دیشب

امشب

که هرچه تمرکز می کنم صدایت یادم بیاید

نمی شود …

و

آرزو می کنم

کاش بودی

فقط

اندازه ی یک ” شب بخیر ” کوتاه الکی !

کاش بودی ..

 

عکس غمگین و دلشکسته

 

ﺍﻣﺎﻥ ﺍﺯ ﺭﻭﺯﯼ ﮐﻪ ﻣﯿﺒــــــﯿﻨﯽ

ﭼﯿﺰﯼ ﺑﺮﺍﯾﺖ ﻧﻤﺎﻧﺪﻩ

ﺟـــﺰ … یک استکان خالی

ﯾﮏ ﺑﻐﻞ خاطره

ﭼﻨــــــــﺪ ﺧﻂ ﺣﺮﻑ ﻧﺎﮔﻔﺘــــﻪ

ﻭ ﯾﮎ ﺩﻝ ﭘﺮ …

 

_______________________________________

 

سخت است ببازی

تمام احساس پاکت را

و هنوز نفهمیده باشی

اصلا دوستت داشت  ؟!!

 

_______________________________________

 

.لرزش صدایم مال سرمای هواست

این پرده ی اشک روی چشمهایم هم همینطور

چیزیم نیست به خدا

من فقط دلواپس توام ، لباس گرم در چمدانت گذاشتی ؟

 

عکس نوشته پروفایل غمگین تنهایی
 
 
روزها پر و خالی می شوند

مثل فنجان های چای در کافه های بعد از ظهر

اما …

هیچ اتفاق خاصی نمی افتد

این که مثلا تو

ناگهان …

در آن سوی میز نشسته باشی !

 

_______________________________________

 

سکوتم را دست کم نگیر

من به جایی‌ رسیدم که هر روز

بی‌ صدا دلم برایت تنگ می‌‌شود

خدا می‌‌ داند و پنجره و آسمان و باران

 

عکس نوشته پروفایل غمگین تنهایی
 
 
منصفانه تر بود که هر کس

تاوانِ نفهمی خودش را می داد..

 

_______________________________________

 

شاید بگذرم از تو ، اما حساب لبهایت از تمام تو جداست

الکی ست مگر

من از آن لبها دوستت دارم شنیده ام

 

_______________________________________

 

حالا که می روی

چشمانم را بگیر

فردای رفتنت دیدن ندارد

 

عکس نوشته پروفایل غمگین گریه کردم

 

در نگاهم اگر نیستی

در خیالم سر شاری

 

_______________________________________

 

دیگر خسته شدم از بس از “تـــــو” نوشتم

میخواهم از “خودم” بنویسم

“من” هنوزم دوســـــتـــت دارم

 

_______________________________________

 

بعد از تو

همه چیز خوب است

الا حالم !

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.