// ۱۲ شهریور ۹۶ ، ۱۳:۴۱

سرنوشت غم انگیز دخترجوان در خانه عموی شیطان صفت + عکس

 مرد شیطان صفت که دختر جوان برادرش را طی سال‌ها به‌عنوان برده جنسی مورد آزار و تجاوز قرار داده و سرانجام او را به‌قتل رسانده بود، در جلسه دادگاه قتل را رد کرد و حمله به دختر جوان را دفاع از خود خواند.

irannewspaper47780-16

irannewspaper47780-6

به گزارش پلیس Police شهر «دورست»، قربانی جنایت Crime که دختر جوانی به نام «هایلی» بود 10 روز پس از اصابت ضربه‌های مرگبار عموی معتادش، به‌دلیل خونریزی مغزی دربیمارستان جان باخت.

دختر 25 ساله که در 6 سالگی به‌دلیل زندانی Prisoner شدن پدرخلافکارش و اعتیاد مادرش به الکل به یتیمخانه فرستاده شده بود در 16 سالگی فرار Escape کرده و به خانه عموی 58 ساله‌اش «کریستوفر وال» پناه برده بود. اما دخترنگون بخت به‌دلیل مشکلات شدید روحی و سوءاستفاده جنسی عمویش به مواد مخدر Drugs معتاد Addicted شد، تا اینکه پس ازتحمل چند سال آزار و اذیت وحشیانه سرانجام به دست عموی شیطان Evil صفتش کشته شد.

گرچه این مرد پس از اعلام مرگ دختر جوان در خانه‌اش بازداشت شد اما در جلسه دادگاه  توانست هیأت منصفه را متقاعد کند که به خاطر دفاع از جانش به برادرزاده‌اش حمله کرده است. اما با این حال پرونده برای بررسی آزار جنسی مقتول مورد بررسی قرار گرفته که تاکنون متهم در این باره هیچ اظهارنظر و اعترافی نداشته است.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.