// ۰۷ آبان ۹۶ ، ۱۰:۱۱

محسن افشانی بازیگر پر حاشیه ی این روز های صفحات مجازی با تصویر توزیع شده از خودش به همراه آرش خواننده مشهور ایرانی مقیم خارج عکسی را گرفت . 

محسن افشانی در کنار خواننده پر سر و صدای ایرانی در خارج

 عکس یادگاری محسن افشانی با خواننده لس آنجلسی

محسن افشانی «زادهٔ ۱۱ فروردین ۱۳۶۸ درروستای وانشان گلپایگان» بازیگر و مجری تلویزیون، تهیه‌کننده و کارگردان ایرانی هست. او همینطور بزرگ شده ی افسریه تهران هست.

 

محسن افشانی صاحب یک خواهر بزرگ تر از خودش هست که اگه کسی مزاحمش بشه مزاحم رو پودر می کنه !!! به گزارش تالاب از کودکی دوست داشت بازیگر بشه ولی با دادن تستی سر از کار مجری گری در آورد.

 

اولین برنامه اش در مجری گری آستانه بود بعد در برنامه های «ما دو تا»، «بوم سفید» و «درود بهار» نیز همچون مجری ظاهر شده ودر حرفه بازیگری در گاراگاهان و ترانه مادری حضور داشته. شیرین ترین خاطراتش رو اتفاقاتی می دونه که در حین مجری گری زنده براش می افته. در وب نویسی همدست داره و 2.5 سال نیمه کاره وب نویسی انجام داده .دوستانش از خطش خیلی تعریف می کنند.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.