// ۰۷ آبان ۹۶ ، ۱۰:۲۵
خوردن گربه توسط مردم سوریه +تصاویر

تصاویری از سوریه در رسانه ها منتشر شده که برخی از مردم جنگ زده تحت سلطه داعش به دلیل نداشتن غذا و اجازه ندادن نیروهای داعشی برای خروج از روستا به خوردن گربه روی آورده اند!

خوردن گربه توسط مردم سوریه

خوردن گربه توسط مردم سوریه,خوردن گربه در سوریه

نیروهای داعش که در برخی از روستاهای اطراف سوریه مستقر شده از ترس اینکه مردم روستا فرار نکنند و حمله به داعش راحت تر نشود از خروج مردم روستا جلوگیری میکنند به همین دلیل بسیار از مردم تحت حکئمت داعش با کمبود مواد غذایی روبه رو شده اند و از ناچاری از حیوناتی مانند سگ و گربه تغذیه میکنند.

برخی از مردم این مناطق میگویند نیروهای داعش حق خروج از روستا را به ما نمیدهد و میگویند که فعلا باید از سگ و گربه تغذیه میکنید.

گروه تکفیری داعش با حمایت مالی عربستان و اسرائیل تقویت میشوند و به همین دلیل است که بعد از گذشت چند سال هنوز ریشه کن نشده اند.

خوردن گربه توسط مردم سوریه

خوردن گربه توسط مردم سوریهپختن گربه در سوریه به دلیل کمبود غذا

در برخی از مناطق جنگ زده سوریه مردم از فرط گرسنگی به خوردن حیوانات خانگی روی آورده اند عکس زیر در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که پختن گربه را نشان می دهد.

هجوم تروریست ها و تکفیری ها به سوریه با حمایت همه جانبه محور غربی- عربی شامل کشورهایی مانند آمریکا، عربستان، قطر و ترکیه روزهای سخت و غیرقابل باور را برای سوریه و آوارگان بحران این کشور رقم زده است. 

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.