// ۲۴ مهر ۹۸ ، ۰۰:۱۸

نکته 1: مراقبت از گوشی با نصب گلش محافظ ال سی دی گلکسی محافظ ال سی دی شاید از نظر برخی افراد یک ابزار بی‌خود و غیرضروری به نظر برسد، اما باور کنید که اینطور نیست و گلس محافظ ال سی دی نقش بسیار مهمی در مراقبت از گوشی ایفاء می‌کند. گلس محافظ ال سی دی علاوه بر اینکه از ایجاد خط و خش روی نمایشگر گوشی جلوگیری می‌کند، در خیلی از موارد مثل وقت هایی که گوشی از دست شما بیفتد، بخشی از انرژی ضربه‌ای وارد شده به نمایشگر را جذب کرده و تا حدی از آسیب دیدن ال سی دی جلوگیری خواهد کرد. پس همیشه از گلس محافظ ال سی دی در گوشی خود استفاده کنید.

 نکته 2: مراقبت از گوشی با بکارگیری شارژر اورجینال همیشه بهترین شارژر گوشی همان شارژری است که به همراه آن و در باکس دستگاه در اختیارتان قرار داده می‌شود. بنابراین سعی کنید تا حد امکان فقط از همان شارژر استفاده کنید، اما اگر بنا به هر دلیل لازم شد از شارژ دیگری استفاده نمایید، حتما در حین خرید دقت داشته باشید که شارژر اصل و اورجینال بوده و استانداردهای لازم را به همراه داشته باشد. هیچوقت برای شارژ گوشی خود از شارژرهای ضعیف و غیر اورجینال استفاده نکنید چون در دراز مدت روز عملکرد باتری گوشی تاثیر می‌گذارند و در برخی شرایط حتی ممکن است منجر به بروز حوادث ناگوار هم شوند.

دانلود آهنگ جدید مهراد جم به نام خوابم برد

 

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.