// ۰۴ مرداد ۹۶ ، ۱۱:۲۵

دختر تایلندی در اقدامی وحشتناک عقرب های سمی را روی صورت خود و روی دهان خود آزاد گذاشت تا حرکت کنند که تعجب همه ی را برانگیخت. یک زن نایلندی که به ملکه عقرب ها مشهور هست اقدام عجیبی را انجام داده که در برای دومین بار رکورد دار رکوردهای گینس شده هست.«کانچانا کئتکاو»«Kanchana Kaetkaewww» با عقرب‌ها در موزه شهر پاتایا در تایلند ژست می گیرد. 

 

او در اقدام اخیر خود، با وجود این که سرتاسر بدنش را عقرب‌ها فرا گرفته‌اند حتی یک پلک هم نمیزند.وی رکورد نگه داشتن یک عقرب در دهان بسته را به مدت ۳۳ دقیقه در اختیار دارد.«کانچانا» همین طور توانسته هست به مدت ۳۳ روز در محوطه ای شیشه‌ای به ابعاد ۱۲ متر مربع با ۵۰۰۰ عقرب زندگی کند و به این علت نام او برای دومین‌بار در کتاب رکوردهای جهانی رکوردهای گینس ثبت شده هست. 

او رکورد جهانی رکوردهای گینس را برای نگه داشتن یک عقرب در دهان بسته به صورت متناوب و به مدت ۳ دقیقه و ۲۸ ثانیه در اختیار دارد و تنها زن تایلندی هست که توانسته دو رکورد از خود در کتاب گینس به ثبت برساند.تقریبا ۲۰۰۰ گونه عقرب در دنیا وجود دارد کهسم ۴۰ گونه از انها برای کشتن یک انسان کافی هست.عقرب‌ها از هرچیزی از جمله انواع حشرات تا موش‌ها تغذیه میکنند اما قادرند یک سال بدون آب و غذا زنده بمانند. 

 

دختر تایلندی

 منبع: ایران استایل  

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.