// ۱۶ مرداد ۹۶ ، ۲۱:۱۸
سخت‌ ترین زبان‌ های دنیا را بشناسید

یادگیری زبان جدید شما را وارد دنیاهای جدید می‌کند و افق دیدتان را گسترده می‌سازد. گرچه، برخی از زبان‌ها را ساده‌تر می‌توان یاد گرفت. گاهی زبان آموزان در مورد سختی‌های زبان برای افراد تحت آموزش بحث و تبادل نظر می‌کنند و مشتاق‌اند بدانند که کدام زبان از همه دشوارتر است. در این مطلب، در مورد دشوارترین زبان‌های دنیا می‌خوانید.

 

سخت‌ ترین زبان‌ های دنیا را بشناسید

 

بخشی از دشواری‌های یادگیری زبان، به زبان مادری شما بستگی دارد. عوامل دیگری هم در این مساله تاثیرگذار هستند. اما زبان‌هایی در دنیا وجود دارند که از دید اکثر مردم دشوار هستند. با سیرسیرک همراه باشید و با برخی از دشوارترین زبان‌های دنیا آشنا شوید.

 

 

 

۱. زبان تاگالوگ

 

تاگالوگ

 

این زبان از گروه زبان‌های آسترونزیایی محسوب می‌شود. یک چهارم جمعیت فیلیپین،‌ به این زبان صحبت می‌کنند. یادگیری دستور زبان و ساختار غیر متداول جملات این زبان بسیار دشوار است.

 

۲. زبان ناواهو

 

ناواهو

 

ناواهو یکی از زبان‌های آتاباسکی است و در جنوب غربی آمریکا ۱۲۰ تا ۱۷۰ هزار نفر به این زبان صحبت می‌کنند. شباهت‌های کمی به زبان‌های لاتین و آلمانی دارد و به همین خاطر یادگیری آن برای لاتین زبانان کمی دشوار است. رسم‌الخط این زبان تا اوایل دهه‌ی ۱۹۳۰ وجود نداشت.

 

۳. نروژی

 

نروژی

 

این زبان در واقع زبان ملی مردم نروژ است. مردمی که به زبان‌های سوئدی، دانمارکی، و برخی از شاخه‌های اسکاندیناویایی صحبت می‌کنند تا حدودی این زبان را می‌فهمند.

۴. فارسی  

 

فارسی

 

 

 

زبان فارسی به دسته‌ی زبان‌های هندواروپایی تعلق دارد. ایران،‌ افغانستان، تاجیکستان فارسی زبان هستند و مردم برخی بخش‌ها در کشورهایی مانند هندوستان و پاکستان نیز به زبان فارسی تکلم می‌کنند. زبان فارسی امروزی در واقع دنباله‌ی فارسی دوره‌ی ساسانیان است. امروزه زبان فارسی علاقه‌مندان بسیاری در گوشه گوشه‌ی جهان دارد.

 

 

۵. اندونزیایی

اندونزیایی

 

برای قرن‌ها اندونزیایی، زبان تجاری کشور اندونزی بوده است و به عنوان یکی از زبان‌های پر کاربرد دنیا محسوب می‌شود زیرا اندونزی چهارمین کشور پرجمعیت جهان است.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.