// ۳۰ خرداد ۹۸ ، ۲۰:۱۸

دانلود آهنگ سامان جلیلی عاشقتم | متن و بهترین کیفیت موزیک

ترانه ای بسیار زیبا و شنیدنی از خواننده سامان جلیلی با نام عاشقتم همینک از رسانه بزرگ جاز موزیک

Exclusive Song: Saman Jalili – Asheghetam With Text And Direct Links In jazzMusics

دانلود آهنگ سامان جلیلی عاشقتم,سامان جلیلی با نام عاشقتم,سامان جلیلی عاشقتم,متن آهنگ عاشقتم سامان جلیلی

متن آهنگ عاشقتم سامان جلیلی
»───♫♫●|●|●♫♫───«

این که هنوز عاشِقَم و این که هنوز به یادتم … !
این که هنوز یه جا دارم حتی توی خیالتم
این که دارم غرورمو بدون تو میبازم … !
من که هنوز با همه چی به خاطرت میسازم … !
»──|♫●|──«
هنوزم بهت وفادارم هنوز فکر توئه کارم
بگو جونم که میدونی که پیشت اعتبار دارم
هنوز از رو نرفتم که ازت دست برنمیدارم … !
واسه دوست داشتنت این بار دیگه شرطی نمیذارم
─|♫●|─
این که هنوز فکرتم و عکست رو دیوار منه

دانلود آهنگ جدید عاشقتم با لینک مستقیم
این که هنوز آروم میشم حرفتو هر کی بزنه … !
─|♫●|─
این که هنوز تو سینمی به جای قلبم میزنی
غرقت شدم نمیدونم که من توام یا تو منی … ؟

»───♫♫●|●|●♫♫───«

سامان جلیلی عاشقتم
توضیحات سامان جلیلی در خصوص این آهنگ در اینستاگرام :

آهنگ جدید بنام عاشقتم بیست و هفتم خرداد ساعت هفت عصر پخش میشه 😍😍😍😍😍
#سامان_جلیلی
My Best Team :❤️
@saman_jalili_love7
@ayda_samanjalili

دانلود آهنگ سامان جلیلی عاشقتم,سامان جلیلی با نام عاشقتم,سامان جلیلی عاشقتم,متن آهنگ عاشقتم سامان جلیلی

دانلود آهنگ سامان جلیلی عاشقتم,سامان جلیلی با نام عاشقتم,سامان جلیلی عاشقتم,متن آهنگ عاشقتم سامان جلیلی

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.