// ۰۵ مرداد ۹۷ ، ۰۲:۰۰

سایت سرگرمی چفچفک : اشکال مورد علاقه‌ی ما می‌توانند چیزهای زیادی در مورد ویژگی‌های پنهان شخصیت‌ مان بگویند. آماده‌اید تا یک تست روانشناسی از شما بگیریم؟ پس خورشیدی را انتخاب کنید تا به شما بگوییم چه خصوصیاتی دارید.

در تاریخچه‌ی بشر، خورشید همیشه جایگاه خاصی در مذاهب و فرهنگ‌ ها دارد. در این تست از شما می‌خواهیم ذهن‌ تان را آرام کرده و به تصویر این 8 خورشید نگاه کنید و یکی را که به نظر شما جذاب‌ تر است انتخاب کنید تا چیزهای جدید در مورد خودتان کشف کنید!

حالا جوابها را ببینید:

خورشید شماره 1

خصوصیت خاص شما این است که آدم مثبتی هستید و به دنبال راهی برای ارتقاء خودتان می‌گردید. به راحتی از استقامت و صبر خسته و ناامید نمی‌شوید و مصمم و بااراده‌اید. شما قطعا «نیمه‌ی پُر لیوان» را می‌بینید.

این رویکرد در زندگی نه تنها شما را انعطاف پذیر کرده است بلکه باعث شده در هر شرایطی دوست فوق‌ العاده‌ای برای تمام آنهایی که دوست‌ شان دارید باشید. شما آدم خوش مشربی هستید اما گاهی جلوی خودتان را می‌گیرید تا کسی را نرنجانید. همین باعث می‌شود توسط آدمهای دوروبرتان غربال شوید و تنها چند دوست واقعی برای‌تان بماند.

خورشید شماره 2

فضای شخصی و احترام از جانب اطرافیان و آنهایی که دوست‌ شان دارید: این دو واقعا برای شما مهم هستند. شما بیشتر درونگرا هستید تا برونگرا و به همین دلیل ممکن است دیگران فکر کنند از آنها فاصله می‌گیرید اما اینطور نیست، شما فقط محتاط ترید. شما برای رفتارهای ساده‌ای چون صداقت و مهربانی ارزش قائلید و همیشه آماده‌ی کمک به دوستان‌تان هستید. برای همین باید مراقب آنهایی که قصد سوء استفاده از شما را دارند باشید. همیشه به حس ششم خود اعتماد کنید زیرا راهنمایی‌ تان می‌کند تا موقعیت‌ ها را بهتر تشخیص دهید.

خورشید شماره 3

وقتی پای ماجراهای تازه و علم و آگاهی به میان می‌آید شما باهوش، بسیار کنجکاو و شجاعید. ضمنا بسیار روراست و شفافید و با ذهن بازی که دارید سعی می‌کنید قضاوت‌ های مبهم و نادرست نکنید. شما ذاتا رهبر متولد شده‌اید و راهنمای خوبی برای دیگران هستید. آنها روی رهنمون‌ های شما واقعا حساب می‌کنند و برای عقاید و نظرات شما ارزش قائلند.

خورشید شماره 4

برزترین ویژگی شخصیتی شما، انرژی بی‌پایان و ماجراجویی‌تان است. همزمان صدها ایده در سرتان می‌چرخد و همیشه قادرید با چالش‌ های جدید روبرو شوید و فرصت تجربه‌ای جدید شما را حسابی سرحال می‌آورد.

عشق به زندگی در شما شدید است و تمام سعی خود را می‌کنید تا بیشترین بهره را از زندگی و نعمت‌ هایش ببرید و همین از شما آدمی ساخته که هدفهای بزرگی در زندگی دارد، فقط حواس‌ تان باشد که سردرگم و آشفته نشوید.

خورشید شماره 5

شما توانایی بی‌نظیری و اراده‌ی محکمی برای کمک به دیگران و حل مشکلات آنها دارید. شما عاشق کمک به دیگران هستید و گاهی حتی به نظر می‌رسد عقده‌‌ی قهرمانی دارید! شما می‌توانید منبعی برای انگیزه‌ی زندگی دیگران باشید. شما آدم باهوشی هستید و همیشه هم افکارتان را با دیگران درمیان نمی‌گذارید.

خورشید شماره 6

آنهایی که این خورشید را انتخاب می‌کنند به طور کلی آدمهای شاد و سرزنده‌ای هستند که از کوچک‌ترین دلخوشی‌ ها نیز لذت می‌برند. هر مانعی که سر راهتان قرار بگیرد فقط دلیل دیگری است برای درس جدید گرفتن از زندگی. شما از انتقاد سازنده استقبال می‌کنید و همیشه منش و طبع دوستانه‌ و صمیمی‌ در مقابل دیگران دارید. اطرافیان شما، شما را قابل اعتماد و کسی می‌دانند که مهارت‌ های زیادی در رهبری و مدیریت دارد.

خورشید شماره 7

شما به راحتی انگیزه پیدا می‌کنید تا به دنبال هدفهای جدیدی در زندگی بروید و راههای زیادی برای رسیدن به آنها طی می‌کنید. برای شما انگار یک عمر کافی نیست تا به هدف‌ ها و آرمانهای‌تان برسید! یک توصیه؛ اگر می‌خواهید رویاهای اساسی‌ تان به واقعیت تبدیل شوند باید اول پیدا کنید کدامشان برای شما از همه مهمترند. دیگران شما را آدمی پُرانرژی و بشاش می‌دانند که ظاهرا نمی‌داند چه زمانی باید ساکت بنشیند! شما تاثیر مثبتی روی دیگران دارید.

خورشید شماره 8

صبر و تحمل شما حسادت برانگیز است. هیچ بغض و کینه‌ای در دل خود نگه نمی‌دارید و به راحتی هم دلخور نمی‌شوید. شما به عنوان یک انسان، فوق العاده کامل و بالنده‌اید، کسی هستید که دوست دارد به همه چیز فکر کند و از اشتباه بپرهیزد. هر چند عشق و احساسات دیگر برای شما مهم‌اند اما ظاهرا بعد از منطق و هوش شما قرار دارند.

بیتوته پورتال جامع شامل خبر، سرگرمی، روانشناسی، زناشویی، مد beytoote : بخش سرگرمی از مجله تفریحی چفچفک

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.

دیدگاه ها  ۱

  1. یاسین اصغرنژاد | ۲۹ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۶:۲۰ | لینک
    خیلی خفن بود
    • | ۲۹ ارديبهشت ۹۸، ۱۷:۰۵
      خواهش