// ۰۸ مرداد ۹۶ ، ۲۱:۱۹

«اینستالایف» این هفته صفحه مطهره حیدری ملقب به مطی را به شما معرفی می‌کند. خانم جوان پرشور و با استعدادی که با اراده و پشتکاری مثال‌زدنی و مثبت‌اندیشی باعث پرطرفدار شدن صفحه اینستاگرامش شده است. ویژگی‌های دوست‌داشتنی صفحه او را در اینستالایف این هفته مرور خواهیم کرد.

دنیای اینستاگرام دنیای عجیبی است که در آن می‌شود به نکات جالبی پی برد. یکی از این نکته‌ها علاقه نشان دادن کاربرها به سبک زندگی افراد عادی‌ است که باعث پرطرفدار شدن صفحه‌‌ی شخصی آن‌ها شده. 

اینستالایف/ مطی حیدری و اینستاگرام جذابش!

افرادی که هرکدام به نوبه‌ی خود ویژگی مثبت و جذابی در زندگی‌شان دارند که دنبال کردن آن‌ها برای دیگر کاربران خالی از لطف نیست. می‌خواهیم به بررسی این ویژگی‌ها پرداخته و علت محبوب شدن آن‌ها را در اینستاگرام دریابیم. در سری مقالات «اینستالایف» صفحات جالب و جذاب کاربران ایرانی را مورد بررسی قرار داده و به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت.

در «اینستالایف» این هفته به صفحه ‌ی اینستاگرام مطهره حیدری رفتیم. خانم جوان 26 ساله‌ای که خیلی‌ها او را به اسم مطی می‌شناسند. مطی حیدری با بیشتر از 215 هزار فالوور در صفحه مجازی‌اش دنیای خود را طوری معرفی می‌کند که کاربران زیادی او را با اشتیاق دنبال کنند. با سایت تفریحی چفچفک همراه باشید.

مطی حیدری

مطی متولد اول مرداد 69، متاهل است و فرزندی ندارد. در کودکی به قدری بازیگوش و تخس بوده که ناظم و مدیر و ... دل خوشی از او نداشتند، اما این باعث نشده از درس دور بماند. او کارشناسی خود را در رشته‌ی مترجمی زبان فرانسه از دانشگاه علامه طباطبایی گرفته و در حال حاضر ترم آخر کارشناسی ارشد در دانشگاه علوم تحقیقات است. 

او در فروردین 94 ازدواج کرده و با این‌که عکس‌های دو نفره کمی از خود و همسرش به اشتراک می‌گذارد، اما او را یک فرشته می‌داند و عشقش را به مرد زندگی‌اش ابراز می‌کند.

مطی حیدری

فضای کلی صفحه مطی فوق‌العاده مثبت و دوست‌داشتنی است. او در بیوگرافی صفحه خود متذکر شده که آدم‌ها از ناراحتی‌هایشان عکس نمی‌گیرند. مثبت‌اندیشی از دلایل اصلی داشتن این همه طرفدار در صفحه‌ی اوست.

او خانمی است محجبه، اما حجاب دلیلی برای این نیست که استایل زیبا و جذابی نداشته باشد. می‌توان او را یک خانم جوان خوش‌پوش و جذاب نامید.

مطی حیدری

مطی عاشق فرانسه است و در برخی از پست‌هایش برج ایفل را مخاطب خود قرار داده. او سفرهایی به شهرهای مختلف این کشور زیبا داشته و دوستان فرانسوی زیادی دارد.

مطی حیدری

بسیاری از دنبال‌کنندگان مطهره او را دختری فوق‌العاده خوش‌قلب و مهربان می‌دانند. او معلم زبان فرانسه است و عاشقانه شغلش را دوست دارد.

مطی حیدری

مطی خانم باسلیقه‌ای است که عکس‌های خانه‌اش طرفداران زیادی دارد. استفاده از گل و گیاه، دکوراسیون شاد و رنگی نشان‌دهنده ذوق و سلیقه این دختر پر انرژیست.

مطی حیدری

او اشیایی که برایش خاطره‌انگیز و با ارزش است را به صورت قاب در آورده و به دیوار خانه‌اش زده تا حس خوب روزهای گذشته را از یاد نبرد.

ورزش مورد علاقه‌اش تنیس است و می‌تواند نشان‌گر این باشد که حجاب دلیلی برای دور ماندن از ورزش و غافل شدن از خود نیست.

مطی حیدری

در کل صفحه‌ی این خانم جوان جذابیت‌های زیادی دارد. شما به عنوان یک غریبه وارد اینستاگرام او می‌شوید اما پس از خواندن چندین پست و دیدن عکس‌هایی دوست‌داشتنی حس می‌کنید مطی یکی از دوستانتان است. او قویا معتقد است برای آرزوهایتان باید بجنگید. اراده‌ی شما بزرگترین نعمت زندگی‌تان است و ناامیدی بدترین اتفاقی است که می‌تواند برای انسان پیش آید.

پیشنهاد ما به شما این است که سری به اینستاگرام مطی حیدری بزنید تا با بخشی از داستان او زندگی کنید و اگر دوست داشتید قسمت دیگری از اینستالایف را بخوانید می‌توانید با اینستاگرام صدف بیوتی آشنا شوید.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.